Levering til tiden.
august måneds tråd
Søg stake september 2012
Haha, WP fryden 00:00! ;)
Hej PNS,
Jeg har efter en mindre pokerpause, virkelig fået lysten til at grinde igen. Dog står jeg uden rulle lige nu, og søger derfor en backer.
Kort information om mig selv:
26år og bosat i Herning
Arbejder til daglig som Kok
Jeg søger en MTT deal.
MTT dealen vil lyde sådan at jeg spiller tours fra $1-$11. Det er her jeg føler mig mest komfortabel, samt har de bedste resultater. cut, rulle og andet kan vi snakke om på PM/skype. Målet er naturligvis at lave en masse $$ til backer og jeg selv.
Jeg vil lave en overskuelig railtråd, som opdateres før og efter hver endt session. Derudover vil jeg være tilgængelig på skype når jeg spiller. Kan modtage via Bank, paysafecard & MB/skrill.
Tidligere deal som gav et godt afkast
OPR
Lyder noget at dette interessant, og/eller har du spøgsmål så skriv hellere end gerne.
Mvh Lasse
Jeg søger en/et par backers til en rulle til ren 15$ 6 mands sng's non turbo.
Jeg tænker at startrullen kunne hedde 450$, (30 oplæg), og at vi såfremt vi ryger ned under 300$ skifter til 7$ sng's og at vi når vi når 1200$ skifter til 30$ sng's.
Det er vigtigt for mig at understrege at der ikke vil blive tale om supergrind, ja evt. backer skal nok regne med mindre volumen end i den BAP jeg har linket til. Til gengæld kan backer regne med velovervejet spil når vi er ved bordene, og forhåbentligt et fint lille overskud, når dealen slutter. Jeg foretrækker at evt. deal kører til og med 1 november, selvfølgelig med løbende evaluering. Opbygning af rail vil være som i link, og vil således ikke svælge i handhistory.
Deal vil såfremt vi ender under 1200$ være 70/30 i backer/s favør, over 1200$ 60/40 i backer/s favør.
Håber at finde en interesseret. Jeg benytter HEM, Skype chat, og stiller selvfølgelig rullen til skue nårsomhelst.
Jeg forbeholder mig ret til undervejs, og her taler vi måske 3-4 gange at spille en touraften på egen hånd på andet site end Stars. På Stars foregår al spil for evt. deal, så det hele er så gennemskueligt for backer/s som muligt.
Nick Stars: LasAllIn
Rulle overføres via Netbank, gerne i rater af 150$, så håber vi det er nok med en rate til at få det op at køre :-)
PM såfremt du skulle være interesseret!
VH
Morten
www.pokernet.dk/forum/gumples-og-slasquers-bap.html
Longshot but here it goes..
Jeg søger MTT stakes til 11$+ tours..
Jeg har oplevet grum varians i de tours jeg har spillet på det seneste og har afholdt mig fra at lave store resultater for backers men de ligger og venter, der hvor spillet sidder bedst er i de dyre tours og det er vildt hvor mange fisk der alligevel er i disse.
Jeg er 27år og far til to og bor sammen med min kone, jeg har derfor ikke tid til at spille hver aften men vil kunne afsætte 2-3 aftner til spil..
Spiller på stars, Betfair og danskespil.
Jeg har ingen stats at kunne vise at jeg slår niveauet andet end at mit eget ego mener jeg bør slå dette når bare variansen vender (hvis den nogensinde gør dette)
Så du skal vælge mig på min troværdighed og mit spil.
Mvh
Christian
hej
søger til enkelte skud eller længerevarende deals til mtt i fra 11-55$ tours har været herinde nu i små 7år og lavet mange $ til backers herinde.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Kaktusdude/poker/results/D94D7B868B8240BBA2A739972BF6DB6A.html?t=2
kaktus
Søger noget deal eller enkelte skud enten til MTT's eller SNG's fra 2,5 - 11 $.
Sidste Deal med overskud
www.pokernet.dk/forum/50-for-toppar-v2.html#newest
Søger gerne noget lignende
officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2
Hej pns.
Jeg søger stake til mtts op til $22.
Jeg tænker, at det skal foregå på ongame, da jeg føler mig mere tilpas i de mindre felter.
Jeg kan ikke love en voldsom volumen, men kan love, at jeg er 100% fokuseret, når jeg kan spille. Det vil nok blive 1-2 gange om ugen og primært i weekenderne.
Er på arbejdet lige nu så kan ikke linke til opr, men nick på ongame er Balsgaard89.
Af tidligere deals/projekter med succes, har jeg haft:
www.pokernet.dk/forum/boevle-og-balsgaards-hygge-projekt.html
www.pokernet.dk/forum/addict-balsgaards-vej-til-toppen.html
Har haft en del stakes herinde både den ene og den anden vej og ser mig selv som en troværdig profil. En eventuel backer er i hvertfald velkommen til at forhøre sig hos andre, der har staket mig.
Nærmere deltaljer angående dealen, vil jeg tage med backer. Her tænker jeg på cut og varighed.
Jeg vil være tilgængelig på skype hver gang, jeg spiller, og du kan forvente en overskuelig railtråd med updates og oversigt over hvad der spille, og hvornår der spilles.
Mvh
Bals
Hey boys..
Lørdag d. 15/
--------------
Lidt sent ude! Søger til lidt blandet mtts og evt. sats til større tours. Forestiller mig en backer, som har paysafecard eller Nordea:)
Er toptunet. Ikke spillet meget på ps for nylig.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/ratings/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=3
Mvh
Thomas/
Hey pns
Søger stake til mtt på pokerstars.
Er både frisk på 1 dags programmer, men også på et projekt over længere tid.
Er klar på alt fra 1-215$ og føler jeg kan være med i alle tours i den prisklasse.
Tænkter umildbart på et stake hvor der spilles mtt til en max pris som fastsættes med backer og så spilles der sats til større tours.
Send en pm så aftaler vi nærmere
Mvh
Krosenda
OPR STARS
OPR FTP
Så blev det min tur til et comeback til PN staking.
Jeg søger en backer til low/mid buyin tours på stars.
Planen er at grinde alt op til og med 33$ tours. Dog skal 22$1r1a med, da jeg har shippet den 2 gange ;)
stats fra stars 181 mands+:
$10 - $20 $18,526 $5,480 42% $14 5313 7% 114/933 12% 9/17/44/20/10
$20 - $40 $39,676 $17,225 77% $28 1404 15% 106/788 13% 9/19/43/18/10
total opr:
opr
cut osv kan vi tage over msn/skype
Der vil blive sendt udførlig rail/regnskab efter hver session via msn/skype på regneark, eller i en tråd hvis backer ønsker det
programmer til enkelte aftener har osse interesse. One time shots, skal være dyere buyins. Volume FTW :D
Hej PNS.
Jeg søger stake til MTT´s på PartyPoker.
Jeg synes variansen er for stor i Pokerstars store tours og føler mig bedre tilpas på PartyPoker, som jeg derfor søger stake til.
Jeg har over en sample på ca 350 tours et plus på 4600 $ på PartyPoker.
Jeg søger til tours i 11-55 $ klassen, hvor jeg er vindende spiller.
Jeg har igennem de seneste par år lagt rigtig mange $ i stakes her på PNS, og mener selv jeg er en meget troværdig bruger.
Jeg vil kunne spille 1-3 aftener om ugen, hvor jeg spiller 3-6 tours på en aften.
Jeg har både Moneybookers og PayPal konto.
PM mig hvis der er spørgsmål.
OPR Party Poker
OPR Pokerstars
OPR Pokerstars.fr
Hej PNS,
Jeg søger en backer til $2-10 MTTs og multi-table SnGs. Jeg søger både til enkelte programmer og længerevarene deals af en uge, en måned etc.
Jeg kan spille MTTs sessions 3-4 gange om ugen, nogle gange flere. Og spille endnu mere hvis vi krydre det med nogle multi-table SnGs.
Forslag til tours og SnGs der vil blive spillet:
19:00 - $5.50 NL Hold'em [$5K Gtd]
19:45 - $2.20 NL Hold'em [Turbo, $10K Gtd]
20:00 - $3.30 NL Hold'em [$5K Gtd]
20:00 - The Big $11 [$60K Gtd]
20:30 - $3.30+R NL Hold'em [$20K Gtd]
20:45 - $4.40 NLHE [Turbo, $8K Gtd]
21:00 - $5.50 NL Hold'em [Turbo, $10K Gtd]
21:30 - $11 NL Hold'em [$10K Gtd]
22:30 - $8.80 NL Hold'em [$8K Gtd]
23:30 - The Big $4.40 [$15K Gtd]
19:30 - $11 Sunday Storm [300K Gtd]
20:00 - The Bigger $11 [120K Gtd]
+ evt. value tours og sats.
Samt 90 og 180 mands Multi-table SnGs.
Link til mine PokerStars stats: Stars OPR
Link til mit seneste staking-forløb med Toppar fra PokerNet:
Session 1
Session 2
Session 3
Session 4
Send en PM hvis det har interesse - så kan vi diskutere detaljerne af en eventuel deal.
/emikroy
Mangler et stake til i aften, evt længerevarende:)
Er interesseret i at spille mtt og sng, gerne et mtt program i aften hvor der måske skydes efter nogle sattelites.
Min comfortzone er 2,2$ og op til 11$+R og 22$FO
Spiller gerne tours med lidt mindre felter (ongame/DS) men også stars.
Nicks
PokerStars UTGclick
danskespil UTGclick
Ongame/scandic casperSkive
hey PNS:)
jeg søger idag (30/9) stake til denne ene tour på ongame 54$ deep 6 max på ongame. Der vil kun blive spillet denne ene tour. Ryder Cup løber i baggrunden :)
stats:
der vil blive modtaget på MB :) PM for info..
MVH Herma.