Ureglmæssigheder ved Danske Spil Poker i weekenden

#1| 3
Supportprofil

Kære Pokernet

Som mange af jer har gjort os opmærksomme på, så oplevede nogle spillere store uregelmæssigheder inde ved Danske Spil Poker i weekenden. Lignende problemer oplevede kunder ved PartyPoker.dk samt på udvalgte Ongame sites.

Vi arbejder stadig på at finde ud af årsagen til, at en lille gruppe af vores spillere oplevede uregelmæssigheder inde i vores pokerklient, mens andre havde en ganske fin aften uden nogen former for disconnections. Vi har netop udsendt en mail til samtlige spillere, vi har registreret, der oplevede problemer. Har du ikke hørt fra os på trods af, at du også havde en dårlig oplevelse ved vores borde lørdag aften i tidsrummet 19.30-23.00, så er du meget velkommen til at kontakte os - og nej det er ikke dine bad beat historier, vi er ude efter :)

Send venligst dit brugernavn samt en kort beskrivelse af, hvad du spillede, da systemet gik ned. Send det på en mail til [email protected] og vi vil undersagen sagen hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil

01-05-2012 14:47 #2| 1

Hvorfor skulle Partypokers nedbrud hænge sammen med Ongames?

Er det kompensation I vil tilbyde eller hvordan?

01-05-2012 15:00 #3| 0
Supportprofil

Hej razga

Alt tyder på, at det er en interfejl hos kundens internetudbyder - lidt i stil med det der skete under gårdsdagens fodboldkamp i manchester. Jeg er ikke tekniker, men det kunne forklare, hvorfor langt de fleste kunder ikke har oplever problemer og hvorfor problemerne kun forekom i Danmark og på tværs og pokerudbydere

Hvis du oplevede problemer vil det være en stor hjælp, hvis du gider at sende en mail med en beskrivelse af dine oplevelser.

Med venlig hilsen
Martin grønnehøj
Poker manager, Danske Spil

01-05-2012 15:03 #4| 0

mail sendt martin :)

Men nu ikke helt enig i det er kundernes internet. fx da jeg spillede i lørdags havde jeg slet ingen forbindelse til nogen af mine tours i 3-5 min mens 2 af mine bekedte sidder og spiller på PokerStars og spiller WOW på samme internet.

Btw fundet ud af om jeg kommer til at kunne spille den 215$ ? vil jeg meget gerne :) vil helst ikke have TS$

btw dejligt med en aktiv DS profil til hurtig hjælp :)

Redigeret af gizzar d. 01-05-2012 15:24
01-05-2012 15:29 #5| 0

Ja, det var sådan jeg oplevede Danske Spil.

Man spørger til et eller andet, og får ikke et direkte svar.

Razga spørger.....

Er det kompensation I vil tilbyde eller hvordan?

Og svaret....

Hej razga

Alt tyder på, at det er en interfejl hos kundens internetudbyder - lidt i stil med det der skete under gårdsdagens fodboldkamp i manchester. Jeg er ikke tekniker, men det kunne forklare, hvorfor langt de fleste kunder ikke har oplever problemer og hvorfor problemerne kun forekom i Danmark og på tværs og pokerudbydere

Hvis du oplevede problemer vil det være en stor hjælp, hvis du gider at sende en mail med en beskrivelse af dine oplevelser.

Med venlig hilsen
Martin grønnehøj
Poker manager, Danske Spil

Redigeret af Hawkeye d. 01-05-2012 15:35
01-05-2012 15:50 #6| 6

Danske Spil profilen her på sitet = TROLL

Jeg nægter at tro Danske Spil officielt vil lægge ansigt til de amatøragtige svar denne profil sender.

At bede folk sende en mail med deres oplevelse af problemet???
Det lyder ikke videre professionelt? - Dette vil aldrig kunne bidrage konstruktivt til løsningen af et evt. problem.

"ikke har oplever problemer" - er det samme profil der laver Nigeriabrevene?

Profilen svarer ikke på spørgsmålene, hvilket tyder på profilen ikke læser disse.

Et firma som Danske Spil ville ALDRIG tillade officielle svar af denne type.
z

01-05-2012 16:06 #7| 7

LOL, kundernes internetudbyder.

Sick troll profil

01-05-2012 16:26 #8| 0

Slap nu af, drenge. Det er 1. maj, solen skinner, damerne har mindre og mindre tøj på. Er sikker på Danske Spil ikke prøver at genere nogen med vilje :)

01-05-2012 17:11 #9| 5

Pis nu af- alle der mistede forbindelse til jer havde fin forbindelse til alle andre sites, behold de penge og hop i havet

01-05-2012 17:23 #10| 2

Er der virkelig nogle der spiller ved Danske Spil ?

01-05-2012 17:39 #11| 0

Alt går så længe pigerne har mindre og mindre tøj på?

Wow, jeg ser pludselig udvidet potentiale ved sommeren :)

01-05-2012 19:17 #12| 0
Danske Spil skrev:
Hej razga

Alt tyder på, at det er en interfejl hos kundens internetudbyder - lidt i stil med det der skete under gårdsdagens fodboldkamp i manchester. Jeg er ikke tekniker, men det kunne forklare, hvorfor langt de fleste kunder ikke har oplever problemer og hvorfor problemerne kun forekom i Danmark og på tværs og pokerudbydere

Hvis du oplevede problemer vil det være en stor hjælp, hvis du gider at sende en mail med en beskrivelse af dine oplevelser.

Med venlig hilsen
Martin grønnehøj
Poker manager, Danske Spil


Lidt uheldig indlæg Martin.... Jeg oplevede problemet, og fik automatisk kompensation da touren stort set aldrig kom igang.. det vil sige, at det gjorde den, men vi fik aldrig lov, at spille hånd et færdig.. mit var en satelit --- Min egen netforbindelse fejlede intet, og spillede samtidig to andre tours hvor der ikke skete noget, så tror ikke fejlen skal findes i netværk, men i software hos party netværket
01-05-2012 21:44 #13| 1
gizzar skrev:
mail sendt martin :)

Men nu ikke helt enig i det er kundernes internet. fx da jeg spillede i lørdags havde jeg slet ingen forbindelse til nogen af mine tours i 3-5 min mens 2 af mine bekedte sidder og spiller på PokerStars og spiller WOW på samme internet.

Btw fundet ud af om jeg kommer til at kunne spille den 215$ ? vil jeg meget gerne :) vil helst ikke have TS$

btw dejligt med en aktiv DS profil til hurtig hjælp :)


At din Internet forbindelse fungerer fint til nogen ting er ikke et argument for, at det er Partys software den er gal med.

Når vi kommunikerer på Internettet passerer vores data mange punkter (routere) på vejen for at nå til fx spil-servere i USA. Internetudbydere, har forskellige såkaldte peering-aftaler (ruter) med hinanden og de vil forsøge at sende dig den hurtigste/billigste vej til din destination.

En simpel fiktiv rute kunne fx være KBH-Frankfurt-London-USA for TDC, imens den er Kbh-Stockholm-London-USA for Telia. Hvis Stockholm routeren er i hegnet vil Telia kunder opleve forstyrrelser, imens TDC kører fint. Andre hjemmesider/spilservere, som ruter uden om den syge Stockholm router vil fungere fint for Telia også...

Ovenstående er meget forsimplet men illustrerer princippet.
01-05-2012 22:09 #14| 0
Heinz skrev:
gizzar skrev:
mail sendt martin :)

Men nu ikke helt enig i det er kundernes internet. fx da jeg spillede i lørdags havde jeg slet ingen forbindelse til nogen af mine tours i 3-5 min mens 2 af mine bekedte sidder og spiller på PokerStars og spiller WOW på samme internet.

Btw fundet ud af om jeg kommer til at kunne spille den 215$ ? vil jeg meget gerne :) vil helst ikke have TS$

btw dejligt med en aktiv DS profil til hurtig hjælp :)


At din Internet forbindelse fungerer fint til nogen ting er ikke et argument for, at det er Partys software den er gal med.

Når vi kommunikerer på Internettet passerer vores data mange punkter (routere) på vejen for at nå til fx spil-servere i USA. Internetudbydere, har forskellige såkaldte peering-aftaler (ruter) med hinanden og de vil forsøge at sende dig den hurtigste/billigste vej til din destination.

En simpel fiktiv rute kunne fx være KBH-Frankfurt-London-USA for TDC, imens den er Kbh-Stockholm-London-USA for Telia. Hvis Stockholm routeren er i hegnet vil Telia kunder opleve forstyrrelser, imens TDC kører fint. Andre hjemmesider/spilservere, som ruter uden om den syge Stockholm router vil fungere fint for Telia også...

Ovenstående er meget forsimplet men illustrerer princippet.


Ja okay du siger noget.. men da jeg så kom hjem brugte jeg min mors bærbar og der virkede det fint. men ikke på min egen.. og det var samme net og stadig på danske

ved iikke hvad der skete bare frustrerende at side i en 99$ rebuy speed og så ikke kunne gøre en skid, og så ens (vindene) hånd bare foldet i, diverse tours
01-05-2012 22:39 #15| 1

Jeg spillede både 10$ og 99$ Pokerfest, og blev konstant smidt af, hænder folded osv..
Men havde ingen problemer på andre netværk, hvor der blev spillet samtidigt.

Hvad fejlen skyldtes, skal jeg ikke gøre mig klog på.
Det der var det mest frustrerende, var at vi ikke vidste noget.
Om man kunne risikere samme problemer dagen efter, om man skulle droppe DS/Party, for ikke at stå med håret i postkassen, og masser af $$$ i toilettet.

Jeg fik en mail fra DS Poker Manager idag, hvor jeg blev kompenseret for noget af det tabte.
Synes vi bør slå fast, at Danske Spil jo ikke laver netværks-problemer med vilje, og at de selvfølgelig forsøger at løse problemet.

Eneste kritikpunkt jeg har tilbage, er at supporten ikke har været fyldestgørende.
De unge mennesker jeg snakkede med flere gange, ville rigtig gerne hjælpe, men de kunne ikke, og de mennesker der ville kunne hjælpe, arbejder ikke i weekenden, hvilket er mig komplet uforståeligt.

Som jeg også skrev tilbage til DS Poker Manager, så har jeg accepteret kompensationen og slået en streg i sandet.

02-05-2012 15:02 #16| 3

den supportprofil er lige så langt væk som AGF's og mine gulddrømme

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar