Lukket, der vil nu ikke blive rettet mere i op. 26/7-2013 14.14
Hej,
ikke mange indlæg jeg har lavet herinde, men here goes:
Jeg har som nogen måske har set idenne tråd, vundet en tur til Vegas.
Men da jeg ikke just vælter mig i penge, og familiens sommerferie er arrangeret, så kommer jeg nok til at mangle lidt spending money..
Her er det så jeg tænker nogen måske kunne være interesseret i at købe nogle procenter.
Jeg har ingen forstand på denne slags, men går udfra at ville kunne sælge proceneter for ialt max 1000$.
det er naturligvis kun af Buyin beløbet, ikke det fulde pakke beløb. Er jo ikke for at i skal betale rejsen :)
Se det som lir, eller som at hjælpe mig ud i verden ;) jeg er ingen stor spiller, selvom spillet sad lige i skabet i det tre sattelitter :) Og tror sku selv lidt på det..
Hvorledes med skat osv. har jeg heller ikke forstand på, men mon ikke nogen melder noget ud om dette?? Betaling og evt. udbetaling sker til dagskurs, alle svarer selv skat, medmindre skat kræver andet, hvilket jeg undersøger hvis der cashes.
Betalinger skal være modtaget før afrejse d.27/6-2013.
Misser jeg noget, så spørg endelig!
Forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis jeg har misforstået et eller andet helt..
Peter
Edit lidt tour info:
2013 44th Annual World Series of Poker
Event #56: No-Limit Hold'em
Monday, July 01, 2013 to Wednesday, July 03, 2013
Players begin with 7,500 in tournament chips.
All levels last 60 minutes.
Start blinds:25/50.
Tager min telefon og tablet med, så håber da at få opdateret lidt derovrefra, hvor meget der er tid til aner jeg ikke :)
EDIT, UP DATE.
Jeg regner med at tage den korte version, fra d.27/6 - 47/7, køber så selv hotel til dagene indtil d. 30/6 vor jeg rykker ind på Palazzo. Dog har jeg så stadig et par dages hotel, men de må sånøjes med at blive brugt hvis der cashes stort, og flybilletten ændres ;)
Sælger op til 40%
40% = 1000$
20% = 500$
10% = 250$
5% = 125$
1% = 25$
modtagede købstilbud:
JJ binzer85. 10% = 250$ trukket sig
Sarauw. 5% = 125$ 125$ = 695,55 kr.. modtaget
toesinger. 4% = 100$ 100$ = 560,64kr. modtaget
jones. 1% = 25$ 25$ = 150,00kr modtaget
NicklasNPK. 1% = 25$ 25$ = 141,00kr modtaget
HomeMade. 2% = 50$ 50$ = 285,00kr. modtaget
Marshall. 5% = 125$ 125$ = 699,05 kr. modtaget
Morten, irl ven. 8% 200$ = 1135,88kr. modtaget.
Jeg vender tilbage om et par dage når alt er arrangeret, hvis nogen af jer allerede er sikre og absolut VIL overføre nu, kan jeg sende konto nummer i PM
hvordan med evt. skat, nogen der har noget erfaring? skal der mon skrives en form for kontrakt, eller?? (skal jeg nok få udført hvis det er..)
Konto nummer er sendt til interesserede.
Betaling og evt. udbetaling sker til dagskurs, alle svarer selv skat, medmindre skat kræver andet, hvilket jeg undersøger hvis der cashes.
Betalinger skal være modtaget før afrejse d.27/6-2013.
WSOP event 56 2500$ lir??
Hvad angår BAP er den helt fin i forhold til reglerne, som siger:
- der må max sælges 50% (1000 ud af 2500 er vist 40% ;))
- Der skal sælges til pålydende værdi, dvs. 40% for $1000 er fast pris.
Jeg er ikke sikker på skatteregler, men ret sikker på der skal svares skat af overskud. Det må andre lige være mere præcise på.
Anyways, god tur og GL :)
jeg tager 5% (125$) hvis du kan vente med og få dem indtil den 21 juni :)
OP skriv lidt om event 56 , BI osv , så man ved hvad %`erne koster
kunne nok godt lokkes til et par %`er for hyggens skyld
Solstråle historie.....
Jeg vandt selv en tur til Helsinki midnight sun på Mermaid for nogle år siden. En fantastisk oplevelse der kostede 2$ + det løse vi brugte derovre.
Jeg køber for 100$
Hvis du lover at give konen blomster og ungerne is. :-)
Pm med kontonummer -
Vi overfører torsdag.
Slettet for ikke at skabe forvirring i forhold til OP, da OP kan blive opdateret med backere.
Snupper 1% for lirens skyld.
PM for indbetalings info. :)
Overfører så snart PM lander.
Edit. Skriv lige hvad kurs vi skal indbetale til.
Åhh ja, kursen..
hvad plejer man at gøre? Dagskursen eller aftales der fast ens kurs på både betaling og udbetaling?
jeg hælder til det sidste, men lad os følge staking oraklerne.
Det går fandme stærkt!
sku flot af jer at kaste penge efter en "ukendt".
selvfølgelig på nær Jones, det manglede jo også bare!
Som bandefolket siger nu om dage LTF ;)
Som bonus info kan nævnes at det bliver en alkohol fri tur, og joints tror også hellere jeg må holde mig fra, sku nødig se deres lukkede hotel værelser indefra ;)
så fuld fokus og PIK tilgang til touren!
Nå, har prøvet at forske lidt i det med skatten. Er ikke blevet meget klogere..
Tråden jeg synes berører emnet bedst af de par stykker jeg fandt er her.
Min tanke er at vi kører alt via bankoverførelser, alle købs betalinger skal være gennem ført inden afrejse (eller spil start??) og indeholde afsenderen navn og teksten "staking".
Når jeg så kommer hjem, med kufferter fulde af $$, så over føre jeg de skyldige beløb, med mit fulde navn og tekst "stake retur", og vi kontakter herefter hver især skat.
Dette betyder så også at skat vil kende alle backers efter jeg har meldt mig, hvilket jeg vil gøre, da jeg ikke vil risikere den store bon..
Er i tilfredse med den løsning? Eller er der bedre forslag?
Tag dagskurs, ellers kan du risikere at $ er faldet og du får mindre ud af din gevinst. Det kan selvfølgelig også gå den anden vej.
Det med skat er jeg pas på om det er dit ansvar der betales dette fordi det er dig der har vundet
Jeg bumper lige en gang..
min plan er at skrive pm til dem der har vist interresse i aften (hvis jeg finder tiden), så i kan få et kontonummer hvis i stadig er interreseret.
send gerne konto nr , jeg skal helt sikkert have 2 % måske mere, kommer an på lønchecken d 25`ende, som er den dag jeg overfører fra Nordea
Flere der kunne have lyst? har 17% tilbage, hvis alle der har meldt op stadig er friske.
Eller findes der en spearmint light?? ;)
Tillader mig et aftenbumb, måske nogen havde overset lidt sjov ;)
Overført samt PM sent.
GL
Tager gerne 5 %. Moneybookers eller Danske Bank. Du kan bare sende PM.
12% tilbage, lige før man kan sige der rift om mig! Hvorfor var det ikke sådan på disc da jeg var 16..
En har trukket sig, nogen der har lyst her på falderebet?
22% tilbage.
Et aller sidste bump..
Rejser torsdag morgen, så sidste udkald for overførelser, hvis flere vil være med ;)
af dem der har givet tilsagn, mangler kun HomeMade (aftale er på plads) og Jones (overførelse er vidst på vej)
Rigtigt god tur og kæmpe skrup herfra. Skriv gerne fra Vegas og update os :-)
grovfil skrev:
Et aller sidste bump..
Rejser torsdag morgen, så sidste udkald for overførelser, hvis flere vil være med ;)
af dem der har givet tilsagn, mangler kun HomeMade (aftale er på plads) og Jones (overførelse er vidst på vej)
overført!
Transaktionen lå klar til godkendelse i stedet for at være blevet sendt.
Den er fin. Det er så fra Danske til Nordea så vidt jeg ved, ikke sikkert den når frem inden afrejse.
skriv lige hvor meget du overførte, så opdatere jeg som modtaget.
træk den tilbage og du starter den store familie fight! Og husk, vi er stærkest på min side selvom i har politi!! ;)
Tak for støtten til alle backers!
glæder mig for vildt. Skal gøre mit bedste for Updates af en low rollers eventyr i sin city :)
når jeg altså lige har hentet penicillin for den hals betændelse jeg seføli lige skulle have med på turen ;)
Skide godt gået min ven.
Nu håber jeg sq at du kommer hjem med en masse penge, så jeg kan få noget for mine 8% c",)
Og skulle det kikse håber jeg du får en fantastisk tur.
p.s.
Hils GUS.
shrekwin skrev:
Skide godt gået min ven.
Nu håber jeg sq at du kommer hjem med en masse penge, så jeg kan få noget for mine 8% c",)
p.s.
Hils GUS.
1 indlæg på 6 år, wp sir :D
Håber du får en god tur også at du selvfølgelig lige shipper den tur gl :)
Shrekwin og Karl Phisher er mine to gamle venner, Pik kender dem, olsen og Fischer.
og da i ikke kommer her så tit, i måske ikke det er "jeg skal til Vegas" tråden jeg opdatere i :)
kallefar skrev:shrekwin skrev:
Skide godt gået min ven.
p.s.
Hils GUS.
1 indlæg på 6 år, wp sir :D
Ja,må indrømme at jeg har sparet lidt rigeligt på blækket... c",)
grovfil skrev:
Shrekwin og Karl Phisher er mine to gamle venner, Pik kender dem, olsen og Fischer.
og da i ikke kommer her så tit, i måske ikke det er "jeg skal til Vegas" tråden jeg opdatere i :)
Hej Haj.....
Håber du giver dem tørt på der ovre.... og håber du hygger.. og vinder... c",)