Tråd lukket.
ww 22/8. Tråd lukket - skriv ikke mere heri
Bare sørg for at give ham en ulve-rolle, så stemmer han sig selv ud ;)
In
Setup til dette spil vil være:
2 angels
2 masons
2 seers
1 miller
1 vig
7 vanillagers
1 wolf GF
1 wolf RB
1 vanilla wolf
1 wolf vig
1 wolf seer
1 Serial killer (neutral)
Angels kan IKKE guarde samme person to nætter i træk.
RB KAN blocke den samme person to nætter i træk.
Velkommen til, Zulu :)
Spørgsmål: En miller ... er dét en villa, der peeker som ulv?
ok- så prøver vi at få 21. Vi capper ved 21, så det er først til mølleprincippet
GM Tuznelda:
12/21
tassadar
chmpen
fivecats
krosenda
alfati
Toganim
random
live
duracell
cykelnille
zulu
Jones
Hvis xitaah/malxom/kentkay/ploven/zorro/skatkat/chrja/noahemil/marc_q gider få fingeren ud så kan vi få flere tilmeldinger :D Jeg har sikkert glemt nogen, de må også gerne joine.
Hvem var det der kendte nogen der også ville spille?
jeg har skrevet til holst, han skal også være med :D
in før zulu er chris :D
Hvis xitaah/malxom/kentkay/ploven/zorro/skatkat/chrja/noahemil/marc_q gider få fingeren ud
+1
village seers skal forresten kun have afflication og ikke decideret rollepeek
Har dog endnu ikke tabt som PR, så med det her setup burde jeg have en lille chance...
En miller kan vel aldrig være godt for villagerne, så det er en ulempe at være ham?
Jeg går ud fra, at han ikke må sige, at han er miller... For ellers vil det vel ofte kunne være en fordel? Altså: Må man claime Miller?
Tror jeg da godt. Men så kan ulvene jo også gøre det skal du tænke på, hvis de altså er peeket.
Man må sagtens claime miller. Problemet er dog at milleren ikke ved at han er miller. Han får en almindelig villager PM
Korrekt at det er nedern at være miller (hvis man peekes) og det er en ulempe for village.
Skriv hvis jeg mangler nogen.
7 pladser tilbage
14/21
tassadar
chmpen
fivecats
krosenda
alfati
Toganim
random
live
duracell
cykelnille
zulu
Jones
Chrja
Zorro
Jeg synes, at den er tricky... Ikke en rolle, jeg vil have så... For jeg ser den som god for ulvene, så der er nok noget, jeg ikke fanger :)
Ahh ok... Man får ikke at vide, at man er miller... Det giver noget mere mening... :)
Men jeg vil stadig ikke være ham ;-)
Hvor er det fedt, du bare sidder og vælger roller til dig selv :)
Jeg vil dog gerne være villa med Zorro
@Duracell
Det bliver du ikke... Jeg har besluttet at tage den neutrale rolle... Så kan jeg nemlig kun fucke det up for mig selv... Og jeg plejer ikke at blive dræbt i starten, så en Serial Killer virker som et mål, jeg kan opfylde :)
(Forudsat at det bare går ud på at dræbe mange... Skal man ramme nogle bestemte, så er jeg stadig skidt inde :P )
Vigilantes er "selvtægtsmænd" -- de har ét NK hver nat.
Nogle gange er det sådan, at villa-vig mister sit NK, hvis de dræber en Villa.Det ved jeg ikke, om Jones og toganim ønsker i dette setup? Så er det i hvertfald meget ubalanceret med en ulveVig, der jo altid vil "ramme rigtigt" i forhold til en VillaVig, der risikerer at miste sit NK.
Wolf GF = Wolf GodFather. Han peekes villa men er wolf.
Wolf Seer får besked om fuld rolle hos den peekede.
I ovenstående setup er der potentielt set 5 "døde" hver nat: 1 lynch, 1 ulve NK, 1 VillaVig,
1 ulve vig og 1 serialkiller..
Men med 2 angels, kan der så potentielt set også beskyttes 2 hver nat = nogle nætter kun 3 døde.
Hvis angels rammer forkert bare 1 aften, så bliver det et relativt hurtigt spil :)
For at uddybe:
Team village;
2 masons: Disse kender hinanden og kan snakke sammen udenfor tråden.
2 seers: Kan hver nat peeke en spiller efter eget valg. De vil få at vide om vedkommende er villager/ulv/SK
Angels: Kan hver nat vælge at beskytte en spiller fra NK/vig. Kan ikke beskytte samme person 2 gange i træk
vig: Kan hver nat dræbe en spiller efter eget valg
Miller: Er en villager der peeker som ulv. Vedkommende ved ikke at han er miller
Team wolf;
1 Godfather Peeker som villager
Vig: kan hver nat dræbe en spiller efter eget valg
Roleblocker Kan hver nat blocke en spiller hvis NA så ikke vil virke. Kan blocke samme spiller flere nætter i træk
seer Får fuld rolleinfo
SK Kan hver nat dræbe en spiller efter eget valg. Wincondition er ofte at være last man standing, men vi skal måske gøre det til F5/f3 i stedet
chrja skrev:
In
Får jeg en vig rolle af nogen slags så dør live nat 1.
likewise, inaktive tilter mig.
Godfatherulv er nederen, da man dermed aldrig kan blive 100 % clear. Kæmpe fordel for ulvene.
CykelNille skrev:
Godfatherulv er nederen, da man dermed aldrig kan blive 100 % clear. Kæmpe fordel for ulvene.
Normalt enig, men village har 7 claimable roller + der er en vig og en SK der kan ramme
Jeg kommenterer heller ikke på balanceringen. Det har du meget bedre forstand på end mig ;). Jeg hader bare den rolle.
Man kan vel stadig se hvem der er alfa, når de dør, ikke?
Bad3xo/Sebbecenter/Thingyman/faberghasted/Jacob32DEN
Det ser ud som om jeg er efterladt helt mutters alene i på mit nye kontor i næste uge, så jeg er vel for så vidt frisk nok til en gang landsby spil.
In
WW: første lynch 22/8
GM: Tuznelda
6 pladser tilbage
15/21
tassadar
chmpen
fivecats
krosenda
alfati
Toganim
random
live
duracell
cykelnille
zulu
Jones
Chrja
Zorro
Noahemil
Thingyman skrev:
Angels bør ikke kunne beskytte sig selv.
Join, og det blive lavet om.
Thingyman skrev:
Angels bør ikke kunne beskytte sig selv.
Du burde kunne beskytte dig selv mod at have duer på hovedet
need my fix, lige blevet nakket dag 1
The village wakes up and as soon as they walk outside the news isn't good, the human body of Live21 is on the ground with a message from the wolves "Good Game Village".
Mon ikke vi kan nå 3 mere på 5 dage :)
Arrgh havde helt glemt jeg skal på vandretur =/ Så må melde fra igen(typiskja)
Ser ellers ud til at blive et fedt spil
Min stolthed tvinger mig til at sige nej når I ikke engang har mig på jeres wanted-liste!
Det og så det faktum at jeg er i Sverige de første dage af spillet, og som I jo alle ved er der ikke internet i Sverige!
1 spot tilbage.
20/21
tassadar
chmpen
fivecats
krosenda
alfati
Toganim
random
live
duracell
cykelnille
zulu
Jones
Chrja
Zorro
Noahemil
Chrisrjdk
Skatkat
Twajzer
Tweety
Zeeto
Hvis nogen gider dobbeltchecke listen vil jeg være glad :D (evt. tuzz)
Jeg stemmer for en lang dag1 hvis vi får fyldt op snart. Det giver mulighed for at alle kan komme på banen
Stemmer for vi starter i dag :-D ret overskrift med ét spot tilbage imo
vi kan ikke have første lynch før d. 22. Det er ikke sikkert alle når at se tråden inden d. 22 og ærgeligt folk skal være afk
Jeg på. Giv mig dog please rollen som Serial Killer, tror jeg vil passe perfekt når man kigger på sidste spil :P
Så vidt jeg kan se, stemmer din liste fint, Toganim :)
Jeg kan godt lave rand i aften eller tidligt i morgen formiddag, hvis sidste spot først bliver fyldt der .. men første lynch er søndag som hele tiden planlagt.
godt ... så capper vi her!! Marc_Q er in (Men ingen dummebødetatoveringer, hvis nogen failer, vel?)
Roller nu ship, rand tager fem min
Tilmelding lukket
21/21
tassadar
chmpen
fivecats
krosenda
alfati
Toganim
random
live
duracell
cykelnille
zulu
Jones
Chrja
Zorro
Noahemil
Chrisrjdk
Skatkat
Twajzer
Tweety
Zeeto
Marc
Første lynch er obv mandag som tråden antyder
Du kan ikke lave lynch søndag tuz. Jeg ved det bliver en sick lang d1 hvis du starter nu, men hvis det skal undgås må vi vente.
Det er ikke fair overfor folk der regner med det starter mandag
hovsa .. jeg tager fejl af datoerne (det er hårdt at være ferieramt/ startet studie 2 dage om ugen).. første lynch skulle jo være mandag.
jeg deltager ikke det mindste før mandag.
og da jeg er blvet randed en villa PR, ville det være urimelig æregeligt hvis jeg skulle lynches pga manglende deltagelse.
jeg har ikke tid til at lave rand og sende PMs før i aften efter 20 .. jeg har lige et studie, nogle børn og et hjem, der skal passes frem til da.
Jeg sender først noget ud sent i aften .. og første lynch bliver mandag, så I har hele fredag + weekenden til at "komme på banen".