0,5/1 FL: QQ møder modstand

#1| 0

Får QQ er sb
Der blever raiset midt på bordet
Butten reraiser
Jeg reraiser buttens reraise
Begge kalder (dvs. alle har smidt 4bb)

Flop:
446 rainbow

Jeg sidder først og better
Spiller 2 kalder
Butten reraiser

Okay her er jeg i tvivl. Han reraiser et raise preflop, han vil typisk sidde med et par eller noget i stil med AK. Jeg reraiser hans reraise preflop og selvom der intet ligger på floppet af høje kort vælger jeg at bette, når han vælger at raise i stedet for at kalde er det så ikke meget fair at placere ham på et par? Bør jeg være bange? Reraise eller kalde?

- Thomas

13-12-2006 16:16 #2| 0

3-bet og reevaluer hvis han capper. Hans range er stadig TT+, hvor du slår halvdelen og taber til halvdelen, men fordi den 3 spiller nogen gange kalder skal du ikke være foran 50% af gangene.

13-12-2006 16:45 #3| 0

Button kan måske også finde på at sprøjte her med AK for at få et freecard. Det er ikke usandsynligt når puljen er så stor. Derfor mener jeg også du skal reraise. Måske får du endda spiller 2 til fejlagtigt til at folde to overkort. Om ikke andet betaler spiller 2 mere for at være med. Capper button så call ned derfra.

13-12-2006 16:52 #4| 0

Reraise.

Potten er ved at være stor, så hvs du kan få den midterste spiller til at folde et es eller en konge øger du sandsynligheden for at nappe potten de gange du er foran.

13-12-2006 17:04 #5| 0
OP

Synes hans ekstremt hårde spil lugtede meget af aa eller kk og var egentlig ret sikker på han havde det, synes ikke så ofte de spiller så hårdt på mindre, når andre reraiser dem flere gange. Jeg valgte at kalde, men kan nu godt se efter hvad i har skrevet, at jeg skulle reraise og især for at fjerne ak.

Takker for hjælpen tror egentlig det er rigeligt dækkende :)

- Thomas der er mere sikker på hvad han gør næste gang :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar