0,5/1 NL

#1| 0

Jeg kunne ikke få converteren til at virke, så hermed i en lidt rå udgave.

#Game No : 2110227078
***** Hand History for Game 2110227078 *****
$100 NL Hold"em - Thursday, May 26, 19:38:05 EDT 2005
Table Table 36825 (6 max) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 4
Seat 1: Cleemann ( $279.46 )
Seat 2: bennyk66 ( $122.05 )
Seat 5: AB_illusive ( $43.65 )
Seat 3: spncpp ( $89 )
Cleemann posts small blind [$0.5].
bennyk66 posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to AB_illusive [ Td 8d ]
spncpp calls [$1].
AB_illusive raises [$3].
Cleemann calls [$2.5].
bennyk66 calls [$2].
spncpp calls [$2].
** Dealing Flop ** [ 9h, Jc, Qh ]
Cleemann checks.
bennyk66 checks.
spncpp bets [$4].
AB_illusive raises [$14].
Cleemann raises [$50].
bennyk66 folds.
spncpp calls [$46].
AB_illusive is all-In [$26.65]
** Dealing Turn ** [ 7d ]
pokerhawk06 has joined the table.
Cleemann bets [$36].
spncpp is all-In [$36]
** Dealing River ** [ Qc ]

Mit raise preflop skyldes to ting:
1 - mixe lidt op.
2 - Det er svært at få action i en unraised pot, så mine implied odds mener jeg er gode.

Hér får jeg så temmelig meget action, men mit spørgsmål er primært:
.. var der nogle af jer, der kunne smide den på flop?

- Asger

27-05-2005 20:29 #2| 0
OP

Omkring modstanderne:

Cleeman er TP, men med hans store stack better mange af de mindre ind i ham - til hans store fordel. Han har netop 4-5 gange i træk taget nogle retti kedelige potodds til, hvad der lignede draws.

Bennyk66 overspiller alt, hvad han rammer på floppet, laver nogle stenede calls og bluffer aldrig stonecold (selvf. svært at se, men min vurdering).

spncpp er LP, og callingstation som ind i helvede. Han fyrer den af på draws og better gerne puljen på turn med OESD.

- Asger

27-05-2005 22:13 #3| 0

På floppet er det selvfølgelig ideelt at få det hele i midten!
Jeg kan godt lide dit preflop raise, altid dejligt at kunne forvirre modspillerne lidt. Dog synes jeg helt klart du har for lidt penge ved bordet. Du vil gerne have fuld value når du rammer. Jeg er også selv dårlig til at fylde op, men det er vigtigt, især når du raiser med hænder som T8s. Der skal du have en ordentlig roll, idet du sparker din varians i vejret.

28-05-2005 07:38 #4| 0

hehe, spncpp er paa min tosseliste paa party. har godt nok ikke spillet der i flere maaneder, men jeg kan forstaa han stadig er dum?:D
Ellers enig med fluen. Laver selv plays som dette med yderst marginale haender som T8s, men det kraever, at man har kontoen i orden, saa man virkelig kan sparke igennenm paa et flop som dette.

28-05-2005 09:53 #5| 0
OP

Hehe, jeg tænkte sku nok der ville komme et par bemærkninger af den slags ;-) Og JA, ska" NOK! ;)

Danny> hehe, ja det kan man vist roligt sige ;-)

Nå, men som jeg ser det, er det ret tydeligt at jeg er beat efter floppet. Garanteret ikke af spncpp, men en TP spiller der re-raiser, og et call fra spncpp, det gør ikke godt for lowest possible str8. Men jeg better 25 i en pulje på 125, og får altså 5:1 på den, hvorfor jeg ser det som et åbenlyst call. Men er jeg helt hen i skoven?

- Asger

28-05-2005 11:37 #6| 0

Nej, jeg mener helt sikkert den skal kaldes. Hvis nogen sidder med KT er det bare surt, og man må betale. Men to par, sets, eller hænder som AhJh og AhTh er også muligheder og så er du foran og skal bare håbe på sorte 2"ere :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar