Hej
Rødovre - Frederikshavn
Ice Hockey
Playoff
1X2 ( 2 ) Total Odds: 3.26
Rødovre er favorit i kampen, men efter at have set første kamp i Frederikshavn er jeg på ingen måde imponeret over dette Rødovre hold. De var store dele af kampen på hælene og det var ganske enekel helt utroligt de slipper fra 1. periode med 0-0. Nu fik Frederikshavn aldrig det mål og tabte langsomt momentum den sidste halvdel af kampen.
Frederikshavn er elendige ude, men lige den her playoff serie forventer jeg på ingen måde ligaens nr 3 ligge sig og de vil vise slutspils hockey, som vi kender dem. Og mod et Rødovre hold der ikke har tidligere års niveau og Frederikshavn presset til sejr i aften er denne kamp tæt på at være en 50/50 kamp.
2. Kupon Total odds: 4.10
Mar 09 20:45:00 Arsenal - Porto1st Half
Halvlegs spil ( X ) 2.22
Tue Mar 09 20:45:00 Fiorentina - Bayern München
Dobbeltchance ( X2 ) 1.41
Tue Mar 09 19:30:00 Herning - EfB Ishockey
Dobbeltchance ( 1X ) 1.31
Arsenals Vs. Porto, 2 hold der mangler nøglespillere, ingen af holdne har vist super angrebs fodbold, med mange afbrændte osv. samt begge hold står meget godt defentsivt. Tror at begge hold ser kampen an også først sætte tryk på kampen fra 2 halvleg. specialt Arsenal.
Bayern M'unchen er synonym med held som vi så i sidste opgør, tror ikke et så rutinerede mandskab smider den her overbord, derfor en halvgerdering.
Herning snupper den her og kommer fornan 2-0 i serien.
09/03-10 Champions League + Hockey
09-03-2010 15:41
#1|
0
09-03-2010 16:18
#2|
0
"Arsenals Vs. Porto, 2 hold der mangler nøglespillere, ingen af holdne har vist super angrebs fodbold, med mange afbrændte osv. samt begge hold står meget godt defentsivt. Tror at begge hold ser kampen an også først sætte tryk på kampen fra 2 halvleg. specialt Arsenal."
meget uenig i alt omkring din analyse af denne kamp ja, Arsenal har brændt mange chancer, men at sige at de ikke har vist super angrebs fodbold? og du siger at begge hold står godt defensivt.... altså, Arsenals filosofi (især på hjemmebane) er at man bare skal score flere mål end modstanderen, ligegyldigt hvor mange mål man lukker ind. og jeg tror SLET ikke at begge hold vil se kampen an... det er 2. kamp, 2-1 til porto, som er et fantastisk resultat mht. underholdningen, da Arsenal imo. vil komme blæsende fra start.
09-03-2010 16:33
#3|
0
fryden
ROI: 102.82% (169)
Jeg har et, synes jeg selv, godt og indgående kendskab til Arsenal. Grundet jeg har holdt med dem i rigtig mange år. Og er enig i det er forkert at sige de ikke viser godt angrebsspil. Men afslutningerne, senest i weekenden personificeret ved Nicklas Bendtner, lader pt. en del tilbage at ønske. Synes dog han viser at han kommer til chancer, og han har en stærk psyke til sin alder og ikke lader sig slå ud. Han har dog noget at arbejde med mentalt såvel som spillemæssigt, hvis han en dag skal stå som den bomber nogen mener han har potentiale til at blive.
09-03-2010 23:55
#5|
0
meget vigtig sejr... det kan gå hen og blive en fantastisk season... |