hey
staker 1 hest til en $16 bi 18 mands sitandgo
terms:
vinder du spiller du $109 bi 80k G kl 01.00= 50/50 split
2-3-4 plads: 50/50 efter bi
det kræver du vil spille kl 01 for at komme i betragtning
vælger kl 23.30
gogogo drenge og piger
1 hest $16bi 18man sng til $109 80k
Hej
jeg er klar.
Nick: JustJackDK
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/JustJackDK/poker/results/35BF7D090E4C4CBAA50058A1E8131AF8.html?t=2
drNoe
du har før staket mig med succes, ser gerne det samme den anden vej, hehe, du valgt, penge sendes nu GL m8
post i denne tråd, skriv lige dit bord nummer også så jeg kan følge med
Ikke enig.. mod en aggro stak bliver jeg nødt til at skubbe alle fordele jeg har.
Jeg er foran i en pot om et stort chiplead - og giver ham fold equity til at smide dårlige konger og damer eller suited connected der
self ok han kalder med kq i det spot
Havde det været en tur med regular blinds
eller havde målsætningen været at cashe - havde jeg nok spillet den anderledes
men udfra præmissen at gå efter 1.plads er jeg godt tilfreds med spillet
Smider lige hånden så andre syn også kan komme frem hvis der sidder nogle turbohajer derude..
PokerStars Game #31440039664: Tournament #185964285, $15+$1 USD Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 2009/08/10 0:07:43 CET [2009/08/09 18:07:43 ET]
Table '185964285 2' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: TdyKGB2 (2310 in chips)
Seat 2: MacHoss (2089 in chips)
Seat 3: saint_nick (2805 in chips)
Seat 6: Zauron111 (4126 in chips)
Seat 9: Runemand (4469 in chips)
Zauron111: posts small blind 100
Runemand: posts big blind 200
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Zauron111 [As 6h]
TdyKGB2: folds
MacHoss: folds
saint_nick: folds
Zauron111: calls 100
Runemand: raises 400 to 600
Zauron111: raises 3526 to 4126 and is all-in
Runemand: calls 3526
*** FLOP *** [5s 7c Kd]
*** TURN *** [5s 7c Kd] [4c]
Zauron111 said, "klamt kald"
*** RIVER *** [5s 7c Kd 4c] [Js]
*** SHOW DOWN ***
Zauron111: shows [As 6h] (high card Ace)
Runemand: shows [Ks Qd] (a pair of Kings)
Runemand collected 8252 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 8252 | Rake 0
Board [5s 7c Kd 4c Js]
Seat 1: TdyKGB2 folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: MacHoss folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: saint_nick (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: Zauron111 (small blind) showed [As 6h] and lost with high card Ace
Seat 9: Runemand (big blind) showed [Ks Qd] and won (8252) with a pair of Kings
Jeg kan måske godt lave movet lidt senere i en tourney ja.
Men dog ikke så tidligt, ingen grund til at forhaste os!
Vi er 20,5bb deep har en M på 13,75
Alt alt for tidligt move :) kommer bare til at virke donket, specielt når du limb - shover.
Hvorfor vil du gerne se et flop med A6o ? Rammer vi et flop alla 3-5-6 4-5-6 4-6-7 osv i den dur af lave kort, vi har ikke en jordisk chance for at vide om vi er gode. Rammer vi A53 flop feks, så kan vi lige ledes tit være håbløst bagud. Så som jeg har sagt i 100 tråde snart, Små esser relativt deep. Samt KQo KJo osv relativt deep, vi vinder småt på dem eller taber stort. De er simpelthen ikke noget værd, hvis du har HEM så tror jeg hurtigt du kan fiske et KÆMPE tab frem via dem.
Enig med de andre. Alt alt for tidligt m8!
Du er godt med, og som incrazy siger har du en M på 13,75.. MASSER AF TID! :)
Du sidder endda som second chipleader.. Synes klart du smider alt på bordet her, men kan godt give dig ret i at jeg ville spille den hvis vi var omkring 2-3 spillere tilbage.. Men så stærk er A6 altså heller ikke, til at du kan lave et move som dette..
udover limpet er det imo fint nok
Live hvordan kan den nogensinde være fint spillet ?
Kunne godt tænke mig at høre nogle begrundelser.
Dejligt at få gang i debatten
Incrazy - jeg synes ikke at M og antal BB er bestemmende for om movet kan forsvares her. Havde det været en MTT med 100 spillere igen, så helt sikkert,ja.
Turbo SNG m. 10 spillere tilbage. Ud af de 4 andre ved bordet er det kun Runemand / villain der har vist interesse i at spille poker.
Staker har udlagt retningslinjen at det handler om at vinde så vi kan spille 109$ tour. Da alle mine steals går gennem den aktive / løse villain skal jeg derfor finde et spot til at få et chip-lead på ham.
I hånden her er vi headsup. jeg har således god grund til at tro at jeg vil have den bedste hånd med a6 i min. 80% af spots. Sorry kender ikke den præcise %. Jeg limper - ikke for at se et flop men for at få et raise fra ham - da han rutinemæssigt har raiset fra blinds mod bordet tidligere. At han så har en relativt stærk hånd og vælger at lave et ok call med en svag underdog kan jeg ikke fortænke ham i. Bare ærgeligt at han rammer.
Har også en teori om at jeg nemmere kan samle chips mens vi er shorthanded end når endnu en spiller buster og vi samles til et ft. Alt andet lige vil flere aggressive og +5k stacks komme fra det andet bord. Derfor min timing.
Du ved godt du skyder dig selv lidt i foden med den post ?
''Ud af de 4 andre ved bordet er det kun Runemand / villain der har vist interesse i at spille poker.''
Så hvis han er den eneste som ikke er blank, hvad er så helt præcist grunden til at vi ikke tager fra de andre først. Så tager de klamme beslutninger mod de bedre senere?, så kan vi håbe på at han løber ind i uskrub og ryger inde.
Vi ønsker ALDRIG at komme ind med stakken, vi ønsker at vinde chips uden showdown. Sådan poker skal spilles, grinde dig op igennem spillerne. Det du gør i hånden er egentlig at lukke øjnene og håbe, raiser vi feks til 500 fra SB. Så medmindre han 3-better light, så får vi lov at tage potten ned ofte.
Steals > Risk af stakken.
OP har aldrig udlagt det som at KUN sejren tæller :) Han skriver intet sted at alt andet end sejren tæller, han skriver bare at hvis du ikke vinder ja så deler i der.
Hvad forventer du han folder til dit limp / shove ? små PP ? Ax ? Hvor stor en range af hans hænder forventer du han folder ?
''Bare ærgeligt at han rammer'' Resultats orienteret gør ikke spillet bedre.
@incracy
OP har aldrig udlagt det som at KUN sejren tæller :) Han skriver intet sted at alt andet end sejren tæller, han skriver bare at hvis du ikke vinder ja så deler i der.
Nu var jeg på railen i denne SNG, og i chatten var OP og stakede enige om at det var sejren man gik efter.
Okay det har han så ikke udlagt i tråden, specielt ikke når han har delt det op med split for de andre. Så virker det mere som et lykkerider togt, og hvis det ikke gå så fint nok stadig profit.
Mener stadig aldrig det kan forsvares, hvad end man går efter sejren eller ej. Så vil der altid forfindes bedre spot, for at stjæle og stille og roligt grinde sig op. Eller for at udspille modstanderen postflop, giver ingen mening for mig bare at lukke øjnene og skubbe :).
@incrazy
"Jeg er foran i en pot om et stort chiplead - og giver ham fold equity til at smide dårlige konger og damer eller suited connected der
self ok han kalder med kq i det spot"
sakset fra tidligere - det er præcis disse hænder jeg vil ha ham til at folde her - og iøvrigt ret sikker på at han ville lave det raise med any two. Derfor er jeg ofte foran på et skub.
I forhold til stakstørrelserne er der dog et problem da jeg risikerer 4k for at vinde 800 - det er lige i underkanten
Og som sagt tidligere: standard strat for mig er self at holde mig i live -helst på average stack - men ikke under disse konditioner. Her er målet helt klart at samle alle chips ved bordet. Og ja, der ville da måske komme et bedre spot senere - men der kunne også ha kommet et værre:)