1 mod 100 - livline

#1| 0

Nu ved jeg ikke om der er nogen, der har været lige så dumme som jeg at se det i aften, men here goes anyway:

Til sidst i programmet er der omkring 30 tilbage og han har en livline, hvor han kan spørge to i panelet (en, der har svaret rigtigt og en, der har svaret forkert).

Han skal finde ud af, hvem der var Præsident i USA først af Lyndon B. Johnson, Dwight Eisenhower og Richard Nixon. Han proklamerer selv at han udelukker Nixon og spørger derefter panelet.

Den første, han får fat i, forklarer meget præcist at han ikke er et sekund i tvivl om at det er Eisenhower. Nummer to siger at han bare har gættet tilfældigt på Nixon, og så er valget jo nemt for deltageren.

MEN: Så vidt jeg har forstået det, så ville panelet få pengene, såfremt han svarede forkert... Så lad os sige at de to, han spørger, har svaret hhv Johnson og Eisenhower... Ville det så ikke være en klar fordel, hvis ham med Eisenhower lader som om han ikke ved det, og ham den anden virker meget overbevisende??
I det tilfælde ville deltageren vel ofte vælge Johnson så og panelet ville vinde pengene... Det er vel det, det går ud på for dem...?

02-03-2007 21:07 #2| 0

Der var en der tidligere i showet sagde at: "han havde fået besked på at være ærlig"

02-03-2007 21:07 #3| 0

Jo, du har helt ret. Ret tåbeligt af paneldeltageren at virke så sikker. Burde have sagt det var et rent gæt.

02-03-2007 21:09 #4| 0
OP

Det kan da godt være at han skal være ærlig... men han får vel ikke frataget sin præmie for at sige, at han ikke ved det... Det kan da sagtens bare være et gæt. - Hvem skal vurdere det?

02-03-2007 21:13 #5| 0

Læg i øvrigt mærke til Mensapaneldeltageren Stefan Holm de kommende programmer. Han ved alt !!!

02-03-2007 22:26 #6| 0

Kunne også være han med vilje prøver at virke FOR overbevisende så deltageren tror de prøver at hustle ham til at vælge den forkerte...

lul

03-03-2007 00:23 #7| 0

Så det i forgårs da de 5 fra mensa kom ind..

Der røg der vist 3 fra mensa på hvor mange anja og viktor der var lavet.. :P

03-03-2007 10:58 #8| 0

Man skal være ærlig, når man bliver spurgt. Ellers er der jo ikke nogen grund til, at programmet har den livline.

Husk at de har open casting i dag ;-)

Det er sgu nemme penge hehe

03-03-2007 11:05 #9| 0

Btw: Hvordan kan 6-7 stykker ud af ca. 100 svarer forkert på, hvor mange frimærker af 4,5 kr der skal på et brev, når portoen er 22,50 kr?

Fucked up imo!

03-03-2007 11:13 #10| 0

Ja lidt rystende, men synes nu den med antallet af vokaler i alfabetet, som 30 ikke kunne, var endnu værre, og selv deltageren der bare kunne have talt efter stille og roligt uden tidspres, måtte bruge en livlinje. Rimelig skræmmende, men forklarer selvfølgelig samtidig hvorfor der findes fisk i poker...

03-03-2007 11:17 #11| 0

Hahaha ja den med vokalerne var jeg også færdig over.

Jeg skyder dog også på, at grunden til, at så mange i panelet svarede forkert (og også på den med frimærkerne) er, at de kun har 6 sekunder, og kan derfor ikke nå helt at gennemtænke deres svar.

03-03-2007 11:51 #12| 0

hehe I like Peter SCMEICHELS kommentar efter deltageren han har brugt en livline på et fodbold spørgsmål om laudrup og insta svaret på et royalt spørgsmål om diana..

"Fodbold ved intet om men de royale, der er du ikk i tvivl." to sek senere "godt spillet"....

Tydeligvis ikke noget Peter s kunne forholde si til..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar