Hep!
Lasse N og jeg ryger i lockdown de næste 10 dage. Lockdownet kører fra nu af og frem til d. 28. kl 23:59, hvor planen er at bruge 100 timer foran skærmen - vi har aftalt at alt poker relateret arbejde tæller, dvs. både grind og off table arbejde. Formålet er at få lagt nogle timer, da vi begge to skal udenlands i starten af juli. Nogen af jer kan måske huske den sidste tråd vi lavede (http://www.pokernet.dk/forum/14-dages-lockdown-100-timers-grind.html), forskellen denne gang er, at vi har sat os sammen hjemme i Lasses lejlighed centralt i Aarhus.
Til de af jer der umiddelbart ikke kender til os, så er vi to kammerater der i sin tid gik på HHX sammen i Hjørring. I dag bor vi begge i Aarhus (faktisk i samme bygning/ejendom), vi er en del af samme kontorfællesskab med 8 andre pokerspillere, hvor vi begge spille poker på fuldtid - alt fra 5/10$ til nettets aller højeste takster. Lasse spiller udelukkende NLHE, mens jeg selv spiller lidt 8-game og PLO foruden NLHE, som altså er mit maingame.
Updates, grafer, store pots og andet lir følger i tråden herunder.