10 dollar gebyr for inaktiv account

#1| 0

nu er betway med på vognen, regner de med man kommer tilbage når de sender mails ud med at det koster 10 dollars hvis man ik har sat penge ind og spillet inden tre dage ?

det er satme en ommer, især på skin sites giver det ingen mening.

luk da kontoen istedet

17-12-2007 17:37 #2| 0

hvordan kan de forsvare det? det giver slet ingen mening.

17-12-2007 18:11 #3| 0

mon ik de har set på forventet ev, hvis de mister 200 kunder der alligevel ikke spiller på deres site, men 5 vælger at smide penge ind må det jo give et plus

synes sgu det er usmageligt

17-12-2007 18:15 #4| 0
17-12-2007 18:17 #5| 0

fremover burde den email ALDRIG komme, især at et skinsite mener de kan tillade sig sådan et stunt er hovedrystende grinagtigt.

17-12-2007 18:18 #6| 0

Fik også lige denne her, hvis de sætter min konto i minus 10$, så er det da først helt slut.



Reaktiver din Betway.com konto og undgå et $10
gebyr for inaktivitet.




Kære ,

Vi har noteret os at din Betway.com konto ikke har været aktiv i 6 måneder.

I henhold til vores regler & betingelser* vil der blive pålagt et $10 administrationsgebyr på din konto på torsdag d. 20. december, 2007.

For at undgå gebyret på $10, skal du blot aktivere din konto ved at spille på Betway.com inden d. 20. december.

I de sidste 6 måneder har vi fået endnu flere spil og spændende konkurrencer indenfor Betting, Poker & Casino, så vi er sikre på at du kan finde hvad du ønsker på Betway.com.


Log ind på Betway.com og sæt et bet nu

Vi håber at se dig tilbage snart!
Venlig hilsen,
Betway.com



17-12-2007 18:23 #7| 0
17-12-2007 18:46 #8| 0

@lisser88

Hvorfor sender i en mail til en der (tilsyneladende) ikke har nogen penge stående på sin konto??

17-12-2007 18:48 #9| 0

recharger de så 10 dollinger hvis man vælger at deposit efter perioden?

De skal bare flette og nøjes med raken, banditter!

17-12-2007 19:04 #10| 0

@ live
wauw, det her er da omtrent den dummeste action jeg nogensinde har hørt om, hvilke andre er på den vogn?

17-12-2007 19:09 #12| 0

17-12-2007 19:09 #11| 0

Jeg har også fået den...

Hva fanden havde de tænkt sig???

Hvis jeg - mod min forventning efter dette - senere smider 1000 dollars ind har jeg så fun 990????

Hmmmm, så det da godt der er andre skins hvis man en gang skulle retur til prima...

Vi hænges Betway!

17-12-2007 19:16 #13| 0

LOL

Tal om manglende forståelse af kundetilfredshed.

Hvis jeg har penge stående på kontoen og ikke spillet der et stykke tid, ville jeg da helt sikkert cache ud med det samme.

17-12-2007 19:18 #14| 0

lisser88 det kan ikke forsvares ! det er komplet sindsygt og giver et rigtig dårligt indtryk, der er en masse skins på jeres netværk, og dette får bare folk til at undgå at spille hos jer.

send en mail med at i lukker inaktive accounts hvis det er så stort et problem, dette vil udelukkende have negative konsekvenser for jer.

17-12-2007 19:20 #15| 0

@lisser88
Er du ude på at forsøge at hidse folk yderligere op??

Et godt råd - lad være med at poste flere indlæg, hvor du bare skøjter let og elefant henover hvad folk skriver... Og få så skubbet til din chef, så du kan komme på det custumor-support kursus...

17-12-2007 19:23 #16| 0

TAK til betway.

På grund af ovennævnte hjernedøde mail, loggede jeg ind på klienten og kunne konstatere at der stod en klatskilling, som straks blev trukket ud.

17-12-2007 19:30 #17| 0

Crypto gør præcst det samme, dog ikke helt så mange $

17-12-2007 19:35 #18| 0

Fik også mailen - blev sku rystet over det.... :S

17-12-2007 19:37 #19| 0

Hmm der er vel mange steder, der gør det... Er det så unormalt?

Udover andre pokersteder som PSchmid nævner og der har været tidligere tråd om, så sender Skype mig en mail hvert halve år, hvor der står min account vil blive lukket, hvis jeg ikke foretager mindst et opkald.

Mine forældre bruger Telmore og får hver 3. måned en sms om, deres account bliver trukket 7.50 kr, da de ikke har brugt over 50 kr i perioden (jvf deres bestemmelser).

Det er lige, hvad jeg kan komme i tanke om på stående fod, men er det virkeligt så unormalt og unfair?

17-12-2007 19:42 #20| 0

Det er da godt nok noget af det skøreste jeg har hørt.

Jeg havde endda overvejet at skifte til betway i det nye år men det er da slut nu. Som om pokersider ikke raker rigeligt i forvejen.

17-12-2007 19:44 #21| 0

@ZorroDK

At teleselskaber gør det er forståeligt, idet du optager en ressource (telefonnummer) som der er et begrænset antal af, og telefonselskabet har omkostninger i den forbindelse.

At spilleselskaber gør det på et område hvor der så vidt jeg kan se INGEN omkostninger er er de selvfølgelig i deres gode ret til, men det er vist en misforståelse hvis de tror de opbygger en positiv omtale med dette stunt.

17-12-2007 19:47 #22| 0

LOL

17-12-2007 19:52 #23| 0

zorro, har du en online konto hos dansk tipstjeneste ? det svarer til at de sender dig et brev hvor der står du skal lave et bet inden tre dage hvis du ikke gør dette vil du blive bonget 50kr.

nægter at tro på de har lovhjemmel til det.

at det for mit vedkommende er ligegyldigt da jeg spiller på et andet skin gør ikke at jeg synes det er ok

17-12-2007 19:54 #24| 0

@GeniusOTR

hun har aldrig udgivet sig for at være talsperson fra betway, men har postet af egen fri vilje for at forklare folk hvad der sker.

"Et godt råd - lad være med at poste flere indlæg, hvor du bare skøjter let og elefant henover hvad folk skriver"
Hun har svaret på de spørgsmål der er stillet.

Jeg er dog sikker på betway ikke har noget kaldt "custumor-support".
- og at du er en klaphat.

Edit: stop desuden jeres bitcheri, har I penge på Betway som I ikke har spillet for i et halvt år er det nok også på tide at gøre det.

har I ikke penge på jeres konto kan der heller ikke blive trukket noget.

17-12-2007 19:58 #26| 0

betfolder, jeg må nu indrømme jeg også fik indtyk af at lisser88 svarede på betways vejne eftersom hun er supporter på malta.

og forklare folk hvad der sker ? har du set hendes kommentare ?

"Fremover kommer e-mailen til at komme 1 måned før i stedet for 3 dage før.."

hvordan kan man ikke tolke det som om at hun svare på deres vejne ?

og fremover bør alle der bor på malta holde sig ude af disse tråde hvis de ikke har noget at bidrage med.

17-12-2007 19:58 #25| 0

Det virker da komplet hjernedødt. Det eneste de scorer på det her er da en masse withdrawals og mistede kunder.

Vedel

17-12-2007 20:03 #28| 0

Live var hurtig... ;-)

@Betfolder
Du er bare et fjols.

17-12-2007 20:03 #27| 0

@Live

Der er stor forskel om der bliver svaret som hun har gjort eller om der bliver skrevet officielt.

Lisser88
betway

17-12-2007 20:04 #29| 0

"min far kan tæske din far".

forstår ikke hvorfor I skal "angribe" en der rent faktisk prøver at hjælpe/forklare.

Fint at I er sure over de vil trække 10$ hvis i overhovedet har penge på jeres konto, og ikke har spillet i 6 mdr.
- derfor behøver det ikke gå udover hende.

17-12-2007 20:07 #30| 0

betfolder, christ jeg ville tage en indisk support anyday over jer to, ved ik helt hvad i har misforstået, men i er indenfor det forkerte erhverv med så vage udmeldinger lisser kommer med.

angående dig selv så prøv at se dine kommentare igennem og overvej om du er psykisk ligevægtig nok til at besidde en stilling hvor du skal tage imod kritik hvis du da ligeledes arbejder som supporter ?

17-12-2007 20:09 #31| 0

jeg har fået samme mail, men har sku spillet på den for max 14 dage siden???!!!

6 måneder my ass?!

17-12-2007 20:10 #32| 0

Live du misser vist stadig pointen,

hun svarer på intet tidspunkt "officielt fra betway".

17-12-2007 20:15 #33| 0

betfolder, nej jeg har ikke misset noget, selv en 19 årig tøs burde som supporter for et firma der bliver diskuteret have forstand nok til at holde sig væk hvis hun intet brugbart har at sige.

17-12-2007 20:17 #34| 0

Arh betfolder, det er nu dig der misser "pointen"...
Men nok om det - tak fordi du kontaktede os - dit opkald betyder meget for os og du vil blive betjent så hurtigt som muligt...

17-12-2007 20:24 #35| 0

"Det koster ingenting hvis man ikke har nogen penge på sin konto, hvis ens konto alligevel er i nul, trækker de ingen penge, ka de jo ikke når der ikke er nogen at trække af.

Hvis man har penge på sin konto skal man bare gå ind og være "aktiv" en enkelt gang og der går endnu 6 måneder før man får sådan en e-mail igen.
"

må være en rimelig spot on.

men, glem det bare. god aften

17-12-2007 20:28 #36| 0

betfolder, i skal ikke tysse det ned! det er jer den er gal med! :D

17-12-2007 20:32 #37| 0

boycot Dem (så de andre "rum" ikke får samme idér)
Det gør jeg. Også med party poker
Party Poker sender ikke engang en mail, de trækker bare ( efter 3 mdr.)
Der skal da osse være plads til os "små spiller"

17-12-2007 20:33 #38| 0

Da du oprettede denne post, skrev du at du havde modtaget en mail om at du skulle indsætte penge på din konto inden 3 dage. Det eneste jeg prøvede at forklare var nu at det behøver du ikke. Hvis du ikke har nogen penge sker der intet. Senere var der en der spurgte hvorfor mailen blev sendt ud til folk uden penge, forklarede jeg bare at mailen blev sendt ud til alle som ikke har logget ind eller spillet i 6 måneder og derfor havde de også modtaget den. Det var nu ikke ment som provokerende, men egentlig bare for at gøre opmærksom på at du ikke SKAL indsætte nogen som helst penge hvis du ikke vil og et hurtigt svar på et spørgsmål. Og jeg svarer ikke som en fra betway overhovedet, jeg svarer fordi jeg selv kigger med på pokernet, og ville egentlig bare rette noget du havde misforstået, som at du skulle indsætte penge. Beklager meget hvis det virkede provokerende.

17-12-2007 20:42 #40| 0

@Leroyal

jeg arbejder nu ik ved Betway support:)

17-12-2007 20:42 #39| 0

lisser88 og det er sagen komplet uvedkommende, jeg har lidt småpenge derinde svj husker, under 40 dollars sidst jeg var der, men spiller ikke på jeres skin mere, hvilket jo er derfor jeg har fået den mail.

det er princippet af at pokersites er begyndt på dette stunt med at opkræve gebyrer for at have en konto der bliver diskuteret.

og nej jeg har stadig ikke misforstået noget hvordan kan du nogensinde tro at jeg vil indsætte penge for ikke at skulle betale jeres fucked gebyr som i på ingenmåde kan have hjemmel til at opkræve ?

man lærer at undgå de sider der ikke er seriøse og med denne mail er i kommet på den liste

17-12-2007 20:50 #41| 0

Nej, jeg har ikke noget med Dansk Tipstjeneste at gøre. Hvorvidt de har lovhjemmel til det, kommer formentligt an på, hvad der står i de terms and conditions, du har valgt at acceptere, da du oprettede din konto.

Det var nu heller ikke for at deltage i en større diskussion, som det vist udvikler sig til. Det klarer I fint selv :-) - Jeg ville bare give mit besyv med kort, og deri nævne at jeg ikke fandt/finder det unfair. På samme måde som du gjorde opmærksom på, at du rent faktisk finder det unfair.

17-12-2007 20:51 #42| 0

I har forresten accepteret følgende vilkår da i tilmeldte jer, så det burde på ingen måde komme som en overraskelse.

Should you fail to use your account for at least 6 (six) months your account will be considered to be a Dormant Account. The 6 (six) month period will be counted from the date of your last login to your account. In such cases, we shall levy a monthly administration fee on your Dormant Account of $30 of the balance in the account upon the date that the account becomes dormant, starting from the sixth month in which the account is inactive. Such administration fee shall be debited from your account at the end of the sixth month following your last log in. The administration fee will be waived if your account is re-activated prior to the fee actually being debited.

(I har faktisk sparet 20$)

17-12-2007 20:52 #43| 0

desværre gælder terms and conditions ikke hvis de er i strid med gældende lovgivninger.

betfolder hvornår blev den sidst redigeret ?

og der står

The 6 (six) month period will be counted from the date of your last login to your account.

ikke at man skal spille !!! som der står i mailen

17-12-2007 20:57 #44| 0

Nej, det gør terms and conditions sikkert ikke... Men er de da det??

Administrationsgebyrer er da ganske gængs praksis alle steder?

17-12-2007 20:58 #45| 0

Jeg aner ikke hvornår den sidst blev redigeret og er praktisk talt ret så ligeglad :)

Det burde dog ikke kunne komme som en overraskelse har man læst disse vilkår (det er der man trykker fluebenet i uden at læse mere).

Mener du dog ikke dette er lovligt kan du altid hoppe ned til en domstol på Gibraltar :)

17-12-2007 22:30 #46| 0

Det er sgu direkte pinligt at få smidt sådan en mail i hovedet.

Hvad fanden regner de med?

17-12-2007 22:35 #47| 0

Betfolder:

The 6 (six) month period will be counted from the date of your last login to your account.

Ergo er den mail de har sendt ud direkte forkert.

Har et par hundrede dollars og var logget ind i weekenden. (spillede dog ikke. Kan ikke lide netværket)

Casssssshout!

17-12-2007 23:09 #48| 0

Nåh, fuck det - der er så mange andre steder.

18-12-2007 00:20 #49| 0

LOL på Party og iPoker får man sgu $25 no-deposit bonusser, hvis man er inaktiv

18-12-2007 01:55 #50| 0

Dygtige forretningsfolk hos Betway!!! -de har fundet ud af, at kunderne er deres levebrød...

Keep up the good work!

18-12-2007 02:13 #51| 0

Haha ja Wolsing, de har sgu valgt den anden grøft må man sige :D

20-12-2007 17:17 #52| 0

Betway.com undskylder meget


Kære Dennis,

Venligst modtag vores dybeste undskyldning og se bort fra den "inaktive administration gebyr" email, som bLev sendt til dig ved en fejl. Denne email skulle kun være sendt til spillere som har en inaktiv konto og på grund af en teknisk fejl modtog du denne mail uden grund.

Vi håber på din forståelse og sammen med denne undskyldning har vi indsat et freebet på 10 dollars på din konto, du kan bruge på hvilken kamp du ønsker inden d. 31. december. Du skal blot logge ind, vælge en kamp og klikke i freebet boksen på din bettingkupon.

Der er IKKE trukket noget gebyr på din konto, og vi undskylder igen for de problemer dette kan have skabt.


Med venlig hilsen,
Betway.com

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar