lukket
100% BAP MU Fredag LUKKET, død over MU tråde
Nupper en enkelt så jeg stadig har en smule lir når jeg er blevet for fuld og foræret mine skillinger væk hos hmd :). Sender idag senest 1500. Gl!
Joppe du er ikke vågen
Deal: 30/70 i min favør efter stakeback uanset cashets størrelse.
Hvis deal er 30/70 i Andy`s favør, så får Andy førstnævnte og det er 30 %
Vil da håbe det er 30% til Andy :)
Ville være rimeligt sygt alligevel med 100% MU, Ingen cake og så 70% til Andy ovenikøbet hehe
Men tror nu ikke det er sådan det er
@ homemade
Det er vist dig der ikke er vågen ;)
Når man skriver " i mit Favør så er det altså i dette tilfælde til andy´s fordel..
Taget fra den store danske:
favør, (af fr. faveur, af lat. favor gunst, velvilje, af favere begunstige), gunst; bevågenhed; fordel.
Men det kan selvfølgelig også være en skrivefejl fra andys side.. men hvem ved.. det er jo et frit marked.
Lol drenge. nøøøj folk har da abstinenser fra MU trådene.. TRIPPIN'!!!
Selvfølgelig kan jeg aldrig kræve 70%. Kan ikke forstå hvorfor I går galt af det jeg skriver??
Homemade er spot on, ligesom hans forklaring den anden dag med at man aldrig kan vinde 0-1 i fodbold.
30/70 i mit favør... 70/30 i backers favør...
Når det så er sagt, så vil jeg tro at de fleste synes det er et fint cut. Hvis vi klonker et FT er der obv. en god gevinst til backers.
Skulle vi ikke hellere se at få solgt nogle anparter??
@Viggow, lækkert en enkelt pind til dig.
9 anparter tilbage!!
Luk den nu og kom til Odense !
Jeg kan købe 50% i dig i aften til arrangementet hvis det hjælper :) !?
Gumple skrev:
@ homemade
Det er vist dig der ikke er vågen ;)
Når man skriver " i mit Favør så er det altså i dette tilfælde til andy´s fordel..
Taget fra den store danske:
favør, (af fr. faveur, af lat. favor gunst, velvilje, af favere begunstige), gunst; bevågenhed; fordel.
Men det kan selvfølgelig også være en skrivefejl fra andys side.. men hvem ved.. det er jo et frit marked.
Gumple du er ikke vågen - 30/70 i Andy`s favør er ALTID førstnævnte til andy
Jo synes nu jeg er ganske vågen.. Når man skriver at noget er i ens favør, så er det til ens fordel.. Så det er sådan set lige meget om han skriver 30/70 eller 70/30. Men ja også lige meget da denne bap blev annulleret, jeg vidste obv godt hvad han mente.. Men sådan som han skrev det.. Så betød det noget andet.
Omg. Skulle aldrig ha' brugt ordet favør.
Jamen det er jo min smukke favør,fordel, gunst whatev. at jeg får dejlige 30% af kagen efter stakeback. Kan vitterlig ikke se hvorfor ordet favør skal bindes sammen med det højeste cut.?!?!?!????????????????!?!?!
@Gumple
Så hvis jeg skrev 30/70 i backers favør, hvordan ville du så have opfattet det?
For mig ligner dette mere en skrivefejl end det du påstår jeg fik skrevet i OP.
Det er et frit marked? Ja, frit at tænke lidt selv, sorry to say.
Comeon stik nu de her folk en advarsel der blot skriver i tråde for at skrive noget alle vidste jo det var 30% til Andy og 70% til backers dummere er folk på pn staking vel heller ikke. Hold trådene rene og til emnet som reglerne foreskriver.
@ Andy^2
Så hvis jeg skrev 30/70 i backers favør, hvordan ville du så have opfattet det?
Som jeg før skrev.. så når det er i backers favør.. så er det dem der får 70%
Det er et frit marked? Ja, frit at tænke lidt selv, sorry to say.
LOL.. det er også tilladt at læse hvad der ellers bliver skrevet.. så kan du måske se at jeg nok har fanget hvad du mente ;)
@DoubleAcesDK
Jeg skrev 1 indlæg før tråden blev lukket.. og der blev der gjort opmærksom på noget som KUNNE misforståes.. du ville da græde snot hvis du var backer og så kun fik de 30% som de reelt skulle have.. er det til et gult kort at jeg gør opmærksom på at det kunne misforståes?
Men vist ingen grund til at køre denne samtale videre.. Gl ved bordene:)
Har ikke sagt der bør gives gule kort men advarsler, men altså 30/70 er da ikke til at misforstå, blot en mindre grammatisk fejl han laver. Men altså comeon er jo ikke kun dig men en del i den her tråd der spammer den med ubrugelig info, selv efter at det er blevet redegjort hvad der obv. menes, og som sagt lidt tankevirksomhed hos en selv skader aldrig noget især ikke når det er så frygteligt åbenlyst som i det her tilfælde.
Jeg siger bare at hvis han fik udsolgt.. så var der ingen der kunne sige noget som helst til at de kun fik 30% af gevinst... det var det der stod.. så er det sku ærgeligt at stå tilbage og sige... jeg gik ud fra at.... ;)
men ja pointen er vist kommet frem :)
Gumple er spot on, og synes nu absolut ikke det er at fluekneppe. ej heller er det en grammatisk fejl, der står meget tydeligt at de 70% er til andy.
det svarer til at skrive 70-30 og jeg tager broderparten.