100 danskere tilmeldt

#1| 0

Staffpoker kan nu meddele at over 100 danskere er tilmeldt håber vi kan bliver flere, så der bliver grundlag for en staffpoker klub eller 2 i dk

11-01-2005 08:37 #2| 0

Tillykke, der findes vel heller ikke et forum du ikke har spammet ? :)

11-01-2005 10:13 #3| 0

WSOP.dk

Er det ikke det samme i/du gor hver eneste dag ???? Har bemaerket jeres dobbelmoral paa dette omraade, og det stinker for vildt !!!! Tag at tage jer sammen, der kommer meget mere konkurance paa dette omraade i fremtiden. !!!

11-01-2005 11:00 #4| 0

Diskussionen om spammeri overlader jeg trygt til Mads og hans tropper. Jeg har ingen indflydelse på deres politik alligevel.

Men en ting generer mig. Jeg tillader mig lige at citere Winitall fra en tidligere tråd:

"MEN HVIS DEALEREN PLUDSELIG HAR NOGET AT SKJULE TAKKER JEG SGU NOK NEJ!"

Hvad er du mhtnl? Er du stifter, medejer, affiliate, ansat eller noget andet?

Vi kender Wsops, Rolignus, Nolsons og andres motivationsgrundlag, og kan derfor sagligt forholde os til deres påstande. En uvilje mod at offentliggøre ens baggrund virker derimod ganske usaglig og useriøst, hvilket naturligvis har en afsmittende effekt på reklamens objekt.

Den Svage

EDIT:"Rolignus"...lyder lidt kært..:-)

11-01-2005 12:07 #5| 0

@Hin..

Tænkte med det samme på noget rart, da jeg læste "Rolignus".. ;-)

11-01-2005 14:37 #6| 0

jeg kender ham der ejer det og har lovet at fortælle om siden på de danske sider jeg kommer til. Jeg holder et løfte til en kammerat, jeg prøver ikke på at gøre folk sure. Desuden gør det vel heller ikke noget at danskere har et site hvor danskere kan være .... ?? Spiller selv pro poker og benytter ladbrokes staffpoker partypoker.

11-01-2005 14:54 #7| 0

Jeg takker mange gange for oplysningerne mhtnl.

Kommer til at se, at caps-lock citatet kan opfattes som et vredesudbrud. Det er bare sakset fra en tråd, hvor det var skrevet med caps-lock. Ikke fordi jeg sidder og ulmer her i Århus. Jeg undres blot :-)

Man skal skam holde sine løfter.

Og held og lykke med karrieren!

NB: Er selv fra Farsøegnen. Det kan næppe vække den store jubel i Himmerland, når du afslører hvad du laver! Spil er lidt fy fy der oppe hos generationen over dig. Og så på internettet tsk tsk..:-)

Den Svage

11-01-2005 14:56 #8| 0

Hvad skulle få mig til at bruge staffpoker istedet for fx. UniBet Poker, Bet24 Poker, 24HPoker, No1Poker ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar