Hej pokernet.
I begyndelsen af August vandt jeg omtrent 12k$ i en 26 $ turnering på FTP.
Dette var selvfølgelig vildt mange penge for en 18-årig dreng som mig.
Vi skriver nu midten af november og pengene er brugt på alt fra køretøj til bærbar, fladskærm, ps3, skat (!!) osv.
Grundet alle mine nyindkøbte gadgets har jeg faktisk ikke spillet poker siden mit win, og nu kan jeg efterhånden godt mærke spillelysten for alvor komme op i mig igen.
Det lyder måske latterligt lavt, men jeg vil starte super stille og roligt ud med at depositte 100 $ til min tømte FTP account, og så tage den derfra.
Jeg er villig til at have en relativt høj ROR, da jeg sagtens kan sætte nye 100 $ ind på et eventuelt senere tidspunkt.
Jeg kunne dog rigtig godt tænke mig nogle inputs fra jeg, vedrørende hvordan og hvorledes jeg skal spille min forholdsvis beskedne bankroll som tourspiller.
God aften til jer,
AceKing4more
100 $ bankroll what to do?
Synes faktisk det er cool nok at du nøjes med så beskeden beløb og så tager den derfra efter et fint cash.
Altså med $100, så er der jo ikke rigtigt nogen form for BRM. Med mindre du spiller $1 og lign., og er nok for kedeligt, trods alt.
Måske alt fra $5 til $10 tours - dog med selvfølgelig stor chance for at buste ret hurtigt. :)
Buster du de $100 hurtigt, og du så vil starte forfra med nye $100. Kunne du evt. tage et mere konservativt approch. I form af mindre tours og sng.
$1 = 100 Buy In = Stabilt.
$3 = 33 Buy In = Lettere ustabilt, men er trods alt low limit og du vil gerne risk'e lidt.
$6 = 16 Buy In = Risikabelt og det ville jeg ikke selv spille med, så højere end $6 vil jeg fraråde.
Jeg foreslår $3, og forventer, at du mindst tager $6 ;-)
EDIT: Ovenstående er ment til SNG... MTT så vil jeg bestemt ikke gå over $3...
med 100$ kan du ik spille særlig store tours uden at gå super hurtig broke.. vil forslå du slår dem op i 300-400 via sngs og derefter smutter til tours.
/gomme
Gomme +1.
Jeg havde startet med deres 90mands 6$ KO tours. Godt nok er de turbo, men niveauet i dem er helt til grin. Du burde smadre niveauet der. Tillykke med dine nye ting :)
Le-Roy
Tænker måske også noget sitn'go til at starte op på :)
MTT > 3 $ tror jeg desværre ikke jeg ville kunne tage helt seriøst - 5-10 $ er en anden snak, og der tror jeg sagtens jeg ville kunne spille mit A-game - men hvillken str. BR vil i anbefale til 5-10 $ MTT-tours? Stadig er jeg obv villig til en relativt høj ROR!
takker for comeback so far :)
AceKing4more