Hey:-) Tilbyder 100 dolls stake til grind i denne uge. Jeg vælger en der har tiden til og spille en masse tours. Dealen blir 60/40 efter stakeback. Vi gør op på søndag og har vi rullen til det, kører vi på med søndagstours:-) Hilsen Binzer
200 dolls stake!!
Hejsa jeg er klar til og lave et ordentligt overskud i løbet af ugen
har tiden til og spille massere af turneringer da der ikke lige er det vilde arbejde pt
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/dennis4681/poker/results/1B7583F7F23043728EB474633C7E12FA.html?t=2
men gl med hesten
Jeg er frisk. Ikke spillet meget på stars for nylig, men det kan der da ændres på . Gl jj :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/results/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=2
Thomas/
Jeg er frisk igen på et ordenligt program :) Kan hele ugen!
Hey Binzer.
Har fin tid til lidt grind fra i dag frem til torsdag, du kender mit spil og ved hvad du får. :)
Jeg vil hovedsageligt spille turbo-tours hvis jeg bliver valgt.
Er lige på mobilen, ligger stats ind senere :)
Man spiller vel turbo, binkegraf obv. (Mangler 300$ fra cashes i går. :)
OPR: officialpokerrankings.com/pokerstars/IlovePisfisk/poker/results/4C71927627BB413CB31C304166288704.html?t=2
Kaktusdude byder ind med 100 dolls mere, så staket nu er på 200 dolls:-) Han overfører via Mb.
Har ikke selv tiden til dette super stake.
Vil dog gerne lige bidrage med den her -->
www.pokernet.dk/forum/nichlasllaksenvaksjeannel3003.html
Synes jeg underligt nok er passsende hvis den ikke er blevet set af OP.
GL med jeres krikke.
supersafe skrev:Pis, der røg mine chancer..
Har ikke selv tiden til dette super stake.
Vil dog gerne lige bidrage med den her -->
www.pokernet.dk/forum/nichlasllaksenvaksjeannel3003.html
Synes jeg underligt nok er passsende hvis den ikke er blevet set af OP.
GL med jeres krikke.
;)
Thr er valgt:-)
Hej jj binzer.
Jeg er frisk på en god omgang poker, jeg spiller mest turbo turneringer, og foeler det er der jeg er bedst.
Jeg har tiden foran mig, så ville godt kunne spille hver dag.
De har nogle ganske udmaerkede 2,50 - 5,50$ turbo tours, og det er dem jeg soeger til.
Jeg har en android tablet, og HH er derfor et problem for mig, da HH skal sendes til ens email, og midt I kampens hede, ville det vaere rimelig forstyrende.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Agrassiv/poker/results/E2FDF657E3234CE3ABAD18E8D57C3441.html?t=2
Mvh Agrassiv
Kig #10, Agrassiv.
man kan jo godt opfatte han søger 2 - det det kan jeg da i hvert fald
Der står "jeg vælger en" i OP, Bohn. :-)
i overskriften står der 200$ i hans tekst står der han vælge en til 100$ det kunne sagtens være 2 af 100$.
Så ved snart ikke.