ville hoere om nogle vil være på halvpart til aftenes 100 k på TILT jeg kan spille men er også klar på at daekke halvdelen for en anden. Syntes den er pebret alene 300 dollars.
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Tarponforever/poker/results/07A53A7EC52B446395AD477857823995.html?t=2
Den starter kl 21.00
100 k gu
du kan sælge 50 % i den
Hej Spider. det var nu også det jeg mente med at vaere på halvpart.. er det dårlig formuleret ?
halvpart kunne jeg nu godt forstå :D
du skriver i overskrift BAP 100 K ful tilt
sælges 50 % i 100 K full tilt
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Tarponforever/poker/results/07A53A7EC52B446395AD477857823995.html?t=2
5 % = 15 $
så om du kun modtager på Full tilt eller du osse gør det på star
ok..er ny på siden så er ikke helt med på noderne..jeg ser om jeg kan aendre det..
plus dit nick på full tilt
var så lidt
Måske også lidt sent desværre.
Derudover ville jeg høre om du ikke har andre stats end FTP, da det er en meget lille sample du har her.
Evt. drop den $300-tour og BAP til en anden, lidt billigere tour. Tror ikke just den tour er super value tbh.
Hej Strange
Har desværre kunne denne stat da jeg kun har spillet tur i 4-5 mdr. Har dog spillet cash i 5 år. Men som skrevet er jeg lligeglad men om det mig der spiller.. vil bare gerne deltage i de store tours..men de er fandme dyre..kunne jo være fedt at vaere nogle stykker om at ramme den store pulje