Hej PN!
Jeg har en veninde på 22 år, der mangler lidt ekstra penge ved siden af SU'en.
Hun er bosat i Aarhus C, og kan arbejde i hele Aarhus og omkring.
Hendes arbejdstider vil typisk være eftermiddag/aften og weekender.
Hun tilbyder:
- Rengøring
- Tøjvask
- Opvask
- Servering
- Børnepasning
- Lektiehjælp til børn
- You name it (dog ingen sexuelle ydelser og andet snask, ffs PN)
Med andre ord kan hun altså det hele til kun 100 kr i timen.
Skulle der være nogen der mangler en model til sit firma, salg af tøj, modeshow, whatever, så er hun også en erfaren model. Dette bliver dog nok til en lidt anden timepris, men det kan aftales med hende.
For kontakt:
[email protected]
Jeg kan godt formidle spørgsmål til hende, hvis I skriver her i tråden.
Alternativt kan jeg få hende til at oprette en PN-bruger!
100 kr /h,for kvindelig "ydelse" -Aarhus
den derail der kommer til at foregå, er du vidst selv udenom,
Hvor lang tid vil hun komme minimum af gangen.
Overvejer lidt i de slemme perioder hjælp til rengøring, opvask, strygning etc. men det er trods alt begrænset hvor lang tid det tager at gøre en 62 km2 lejlighed rent + noget opvask.
Pellez skrev:
Hun udtrykte selv "100 kr i timen for alle ydelser!"
Jeg kan spørge hende om hun synes det er en god idé med billeder.
Har du spurgt hende siden du ved hun ikke sælger sex? :D
Acecobar skrev:Pellez skrev:
Hun udtrykte selv "100 kr i timen for alle ydelser!"
Jeg kan spørge hende om hun synes det er en god idé med billeder.
Du behøver sku ikke spørge først! Er du under tøflen eller hvad?! ♥♥
Sebbecenter skrev:
Overvejer lidt i de slemme perioder hjælp til rengøring, opvask, strygning etc. men det er trods alt begrænset hvor lang tid det tager at gøre en 62 km2 lejlighed rent + noget opvask.
Hun tager nok ikke af sted for under en time, men hvis det er tæt på, tror jeg ikke det behøver være meget længere tid..
Jeg havde rengøringshjælp i min gamle lejlighed som var cirka samme størrelse som din, og der røg hurtigt 4 timer ved rengøring og tøjvask.
Jeg er på(Med de forbehold at hun skal være lækker, og villig til at gøre ren i stuepige kostume).
Jeg er selvfølgeig en gentleman og sørger for indkøb af outfit - hun skal bare koncentere sig om at komme helt ned i krogene :P
coinflip skrev:
Vi skal obv have pics
en facebook søgning udfra mailen kunne være vejen til at se et billede
Model?
Den slags påstande kræver billede legitimation
Maybe... Det ser ihvertfald model agtigt ud.
Fundet..... Stand+2 imo....
Sebbecenter skrev:
Kan du bare komme igang Sebbe ;)
Duracell skrev:
Er hun villig til at sluge æselsæd?
Alt har vel en pris...
@Acecobar
Der er da ikke noget der er overladt til tilfældighederne med de udfordrende modelbilleder hun har fået taget ;)
GL med at finde nogle som har brug for rengørings hjælp, havde det været københavnsområdet havde jeg gerne støttet et par gange om måneden.
Hvad er hun villig til af sexuelle ydelser og andet snask?
Kan se hun også er undertøjsmodel.. Jeg kan da godt bruge 1 times privat modeopvisning ;)
Gider hun kører til Aalborg? Jeg vil godt hyre hende til at rengøre hele lejligheden inden mandag, når kæresten kommer hjem :-)
Kan hun lave drinks, for så kan jeg godt bruge en bartender til Lørdag?????
Sebbecenter skrev:
Tager immervæk noget tid at gøre rent i en 62 kvadratkilometer lejlighed. Noget af en andelsforening :-) men fonuftig plads til et poolbord i stuen
- You name it (dog ingen sexuelle ydelser og andet snask, ffs PN) <-- Hvis ikke for 100, hvor meget skal hun så have?
Efter lidt næremere research kan jeg se at det er en af mine gamle klassekammerater,
og hun er bestemt lækker! :D
Så no worries der..
Hun skulle ikke tabe sæben mange gange i mit fængsel...
Åhh jeg kunne sgu godt bruge hende til at tage min kæmpe opvask. På den anden side er det lidt en falliterklæring hvis jeg er nødt til at betale mig fra det.
chmpen85 skrev:
Vil hun være med til familie arrangementer som ledsager??
Jeg har pighalsbånd og kæde du kan låne hvis OP siger god for den..
Perfekt for var lige præcis et SM arrangement jeg ville låne hende til
fuck det er jo i århus.. nogen der vil leje en lejlighed i århus sammen så vi kan få noget "hus" hjælp??
flowerew
..ginE
Tænkte Lotte Heise!
hi gays n guys! takker for de fine ord jeg har fået med på vejen;) HÆH!
ka ik lig helt finde ud af om der er nogen der ku tænke sig noget hjælp, eller om det er spas på min krops bekostning ;) men hvis der er så smid mig en mail, så finder vi ud af noget! og helst i og omkring århus selvf.
Michelle
ps. hvordan vil i fremskaffe æselsæd?
mkkm skrev:
Challenge accepted
mkkm skrev:
Vekommen til.
http://www.pokernet.dk/forum/indsamling-til-viggows-aeseleventyr.html
Kan ikk passe det ikke kan skaffes forholdsvist let....
Hvis dette ikke er tilfældet stemmer jeg for Jannick_pro må ud og hive et tilfældigt æsel i dilleren.....
hit-med-dem skrev:
Kan ikk passe det ikke kan skaffes forholdsvist let....
Hvis dette ikke er tilfældet stemmer jeg for Jannick_pro må ud og hive et tilfældigt æsel i dilleren.....
This!!!!
Hvorfor er jeg facebook donk, og ikke kan finde hende vi snakker om??
LOL Skuffy
Men angående æselsæd, er det så ment som at hun tager Viggows tabte kamp op hvis det skaffes? i det tilfælde er der nok en del til at lede ^^
I figured!!!
LOL selv Incrazy ;-)