Føler mig godt tilpas idag, så derfor skal der grindes.
Har tænkt mig at spille:
Saturday 320$ Knockout
Big 109
Big 162$
215$ Weekly turbo
Kan godt smide flere tournies ind, eller fjerne nogle af dem her hvis det ønskes.
Nogen der er interesseret?
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/QaizAfghan
100% MU 07/06 - Lørdag
Utroligt du aldrig får udsolgt, grats med det flotte cash
Manden skriver jo ikke Cut % eller noget som helst,
Som jeg læser op søger han en til at stake han til overståede med hvad 3-4 timers varsel 800$ i 4 tours og det er sq lidt tungt for en del folk, en ide ville være at dele det op så folk kunne købe 10-20-30% osv
Din overståede post skræmmer næsten flere væk..
Men gratz med cashet!!
gizzar skrev:
Manden skriver jo ikke Cut % eller noget som helst,
Som jeg læser op søger han en til at stake han til overståede med hvad 3-4 timers varsel 800$ i 4 tours og det er sq lidt tungt for en del folk, en ide ville være at dele det op så folk kunne købe 10-20-30% osv
Din overståede post skræmmer næsten flere væk..
Men gratz med cashet!!
Jaja ro på Gizzar, kan da umuligt skræmme nogen væk. Men OP er vel den person herinde med de absolut bedste stats, så synes da det er underligt der ikke er interesse for ham. Men ja, måske den korte varsel
Er helt rolig ja måske ikke skræmmer nogle væk men det bliver hurtig uoverskueligt ved mindre man sidder en person der klar på at smide ham afsted til det hele,
Lidt nemmere at få nogle mindre procenter på så folk kan købe mindre portioner, sikker på det vil sætte skub i tingene
Uden at starte en diskussion kommer mit besyv.
Det er for tunge tours til min pung.
Kan se på OP's stats, han er massivt vindende. Men som jeg læser det, er der tale om avg. BI way under det han søger til.
Derfor min manglende deltagelse - som han sikkert glæder sig over nu :D
Tillykke med cashet btw :)
12 min efter OP laver indlægget , skriver jeg, du skal nok starte med et cut, 5 timer senere skriver han lukket , det virker ikke på mig som om at han havde den store interesse i at gøre noget for at blive staket
Nu var 215$ supersonic som han blev runner up i ikke med i overståede