Hey Staking brugere.. :)
Efter at have klaret mit sidste projekt med stor succes, som lød på at lave 65$ om til 1000$ for Supersafe ( www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=230472 ) er jeg klar på en ny udfordring.
♠Derfor lyder projektet som følgende:
100stk. step 1 (7,50$) på Stars skal spilles igennem og der skal laves en helveds masse step 4 tickets som skal anvendes til SWU men primært 6-max NLHE 40k gtd som spilles lørdag aften kl 23.45. Der kan alternativt også gåes efter at kvalle når der kommer speciel event igen, og afregge fra dem for T$.
Alle 100 stk. step 1 vil blive spillet igennem først, så step 2, så step 3...
Spillede lige 2 x step 1 i lørdags for at kvalle til den vanvittige SM som sluttede omkring middagstid i dag. Den ene blev spillet til step 3 og jeg taber faktisk en step 4 billet på gulvet med A9 vs A7 ai pre, hvor han obv. klonker sin 7'er på riven. Den anden røg på step 1 hvor mine 10'ere ikke kunne knække AJ med 4 tilbage.
Niveauet på step 1 er SKRÆMMENDE lavt, men samtidig det 'sværeste' at komme videre fra da det kun er top 2 der går videre til step 2. Jeg vil dog påstå at jeg mildest talt crusher niveauet, så ser stor value i at spille step 1.
♦SNG STATS:
img846.imageshack.us/f/statssharkscope.png/
De fleste sng's er spillet på 6-max som er mit main game.
Nick: jannik_pro
♣Cuttet backers/mig:
Der spilles med stakeback (hvis jeg casher for 749$ får jeg altså 0$ ud af projektet)
750-1000$ - 65/35
1000-1500$ - 60/40
1500-xxxx$ - 50/50
♥Anparter
2% - 15$
5% - 37,50$
10% - 75$
DER STARTES NÅR ALLE ANPARTER ER SOLGT - LAD DETTE PROJEKT GÅ LIGE SÅ GODT SOM DET SIDSTE :) ♥
/Jannik_pro
100% MU - 100 stk. step 1 på stars!
Nu er du jo en af de største fortaler for BRM herinde, så forstår ik du skal stakes, når du selv mener du mildest talt crusher niveauet.
Udover det, mener jeg du bør ændre i cuttet, folk vinder jo ik noget på at du vinder 100step 4, hvis du ik kan cashe i de tours.
nårh nej tænkte ikke lige over det med at folk ikke tjener noget på at jeg laver step 4 tickets, ændrer det lige..
Er skam STOR fortaler for brm da det er kæmpe del af det at være en vindende pokerspiller. Mht. at jeg udbyder denne BAP så skyldes det at mit fokus er langt større, hvilket også udmunder i et bedre resultat når jeg skal stå til 'ansvar' for andre end mig selv. Synes jeg forøvrigt mit 65$-1000$ projekt med Supersafe viser ret tydeligt.
Håber det gav dig nogle svar.
nvm, er ændret i op.
Håber det gav dig nogle svar. Gjorde det ;)
Live, han kan ik få T dollars, så han skal cashe i min 1 tour
Er cuttet efter stakeback? Kan du ikke linke til din railtråd med supersafe?
@ Client
Er lige ved at lave cuttet om da det var lidt skidt sat op :/
Har ledt og ledt efter den railtråd og kigget alle mine tråde igennem i arkivet (Ja det tog 100 år) men uden held. Den er forhåbentlig ikke bare væk? :(
pokernets search engine har en fejl der gør at de tråde der er 3-6 måneder gamle forsvinder, brug google istedet.
den er btw her
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=230472
Okay, hvordan fandt i den så? :)
tak i øvrigt..
Real name: Sherlock Holmes ;)
pokernet.zapsplace.com/
skrev: "jannik_pro supersafe"
edit: c/p virkede ikke så godt denne gang.
Skal retfærdigvis siges at vi havde en aftale om rail via mail istedet for via PN.
Så den egentlige rail med tournys osv er ikke eksisterende længere.
Aner intet om Jannik´s evner mht MTT, men når det kommer til sng har jeg kun positivt at sige. GL
@jannik
Hvis du ikke får solgt her, og/eller får lyst til et nyt SNG projekt af en art så skriver du bare til mig.
Anytime.
tak for de rosende ord supersafe. (skjult bump) :)