100% MU $11 pr. anpart LUKKET

#1| 0

Så er det tid til et stort cash på Pokerstars igen!

Programmet:
kl. 21.00 - Daily Ninety Grand ($90k GTD)
kl. 23.30 - $55[6max,500cap] turbo

Der blir' fuld fokus på disse 2 turneringer.

dealen hedder 60/40 i backers favør og 50/50 ved FT.
selvfølgelig med stakeback først.

OPR:
officialpokerrankings.com/pokerstars/Paymakerdk/poker/results/AC41EF4720184CB58784C66ADAAA2F52.html?t=2

Her skal i kigge på 2011 da det først rigtig er i 2011 jeg har taget skiftet til mtts og sat mig godt grundigt ind i det.

1anpart = $11

/Paymakerdk

14-04-2011 10:27 #2| 0

Kan godt være du har sat dig ind i MTT's i 2011, men du har ikke spillet en enenste 55$ tour på stars, også mener du du slår det nok til at udbyde 100% mark-up med en semi shitty deal til backers ?

14-04-2011 12:26 #3| 0

Okay fair nok, ser ud til jeg har skudt lidt over mål :), har ikke lavet en MU før.

rigtigt jeg er ret grøn på $55, skyldes jeg kører med ret stram BRM og derfor kun har taget skud på $55-215 når jeg har lavet BAP eller staket.

De gange jeg har spillet på $55 syns jeg nu ikke niveauet har været skræmmende og har da osse været tæt på, blev bl.a. nummer 60ish i DNG forrige gang jeg spillede den.

Lukker tråden ned igen.

/Paymakerdk

14-04-2011 13:42 #4| 0

Kan som sådan godt forstå folk der ikk er vant til at spille de tours, gerne vil op og give dem et par skud en gang imellem. Har som sådan heller ikk noget dit skud bliver gennem MU.
Men som TT siger er din deal kontra stats bare for lidt lukrativ for backers.

14-04-2011 14:50 #5| 0

Ville 70/30 FT: 60/40 gøre forskellen?

ikke at jeg genåbner den, men til fremtidig brug :)

14-04-2011 15:17 #6| 0

Det ville hvert fald være mere attraktivt som backer at investere i. Når man på dine stats kan se du aldrig har cashet (ikk for at hænge dig ud, overhovedet) i en 55$ tour er det jo temmelig svært at se det som en god investering.
Da det nu er bl.a. DNG'en vi snakker hvor niveauet er meget lavere end alle andre 55$ tours, tvivler jeg skam ikk på om du kan følge med eller ej.

Hvis jeg var dig og ville til at give skud på de lidt højere takster end normalt ville jeg starte med at lave 5-7 programmer (alm. BAP) med en seriøs volume fordelt over en lille periode, hvor BI svarer til det niveau du beviseligt (OPR) slår. Få postet en masse HH's så folk kan se hvilken type spiller du er. Så er det meget lettere at få solgt dine MU-programmer på takster hvor dit ABI ikk helt passer.

Kan se du er en vindende spiller, så de programmer (der vil svarer til det niveau du slår) du smider i alm. BAP ska nok blive revet væk. Jeg vil hvert fald gerne købe %'er.

Nu skal det ikke lyde belærende, eller "jeg-er-klogere-end-hele-verden"-agtigt men det er bare en ide til at komme igang på de lidt mere interessante limits :)

GL !

14-04-2011 16:00 #7| 0

Du hænger mig ikke ud, har selv lagt mine stats ud :) , dog læser du dem hvis ikke ordenligt igennem, godt nok har jeg kun spillet 24stk $55 med ITM på 25% og det er ikke noget at prale af, men bedre end de 0 ud af 0 du påstår ;)

Du nævner osse at niveauet er lavere i DNG, men skal vi nu ikke bare forholde os til det niveau når det er til den jeg søger :)

Jeg tar' din råd med mig, men er pt. ikke interesseret i at lave BAP på $11 niveauet da jeg er klart vindende og har rulle til at spille for egne penge der :)

14-04-2011 16:33 #8| 0

sry... Havde "major cashes" slået til. My bad.

Du søger til en anden 55$ turbo-turnering. Mere den jeg tænkte på -> derfor jeg nævner DNG'en som et oplagt bud hvis man skal op og tage skud på lidt højere takster.

Forstår skam godt det ikke er interessant at spille de mindre tours der når man føler sig klar til at rykke op. Men det er bare et godt "springbræt" overfor backers hvis du præsterer der først (for deres $$ altså).

Evt. kunne du smide en BAP MU op med kun DNG med en "fair" deal. sælge 10 anparter af eks. 5$ -> og så spille resten for egen rulle.
Hverken skal eller prøver at blande mig i dit foretagende, men bare lidt ideer til at få backers på krogen :) !

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar