For mange julefrokoster og for lidt lyst til at spendere nytårsaften i Hjørring eller vågne op i Silkeborg/Ålborg og skulle slæbe sig hjem gør jeg bliver hjemme i år.
Cut 70-30
nupper en del low/mid tours der har en ordenlig GTD pricepool ala:
Hot 11
hot 16.5
Big 22
de mindre turbo rebuys
alle de 8/3.5re 180 mands der starter
svært at sætte beløb på, men capper den på 200$ som max der bliver brugt.
jeg lægger selv ud og vi afregner efter endt spil - derfor tager jeg kun backers ind jeg kender
10% = 20$
champen 20%
ktothep 10%
Tuz: 10%
Mikkmakk: 10%
Homemade: 10%
Boevle:10%
Nurse: 10%
Lillie: 10%
repsak: 10%
100% mu Anders Jensen aften
Liv e hvor kan du modtage $$$$$
10% hvis neteller er en muligehed
HS - desværre kun netbank eller mobilepay
Boevle: fordelen ved backers skal kende mig er de ved jeg ikke kan spille : O) men det er tusindfryden, og stats for de ansøgte spil er her - hvem ved måske der også er overlay og fulde folk der spiller imorgen : O)
180 mands
Mtt
20% tilbage
10%
Overvej de 27ko progressive må være de blødeste tours på Stars pt imo. Kan evt kval via step1.
Repsak har nuppet de sidste 10% så vi er udsolgt - rail tråd kommer op i morgen - det eneste der bliver spillet på stars er for denne bap
Håber i skal skrive oplysningerne til mig efter endt spil : O)
Live skrev:
For mange julefrokoster og for lidt lyst til at spendere nytårsaften i Hjørring eller vågne op i Silkeborg/Ålborg og skulle slæbe sig hjem gør jeg bliver hjemme i år.
Jamen nu når den står på hjemme hygge denne aften så for du lige et GL herfra os.!
♥♣♦♠
Forkæl dig selv med et par FT`s :)
Gl Live og backers.
gl må i vinde stort :)
200$ blev 1258 kr så 10% står efter stars kurs i 125,8,-
programmet kommer til at se sådan her ud - tager også the big 55$ med, den kan der dog endnu ikke regges til, hvilket efterlader ca 80$ til at køre 180 mands 3,5 rebuy for = ca 6-7 spil. så det bliver en 13-14 tours i alt.