Droppet

#1| 0

Vil gerne søge til følgende program i uge 45.

Der sælges 100% til et cut på 75/25 i backers favør efter stakeback

Daglige tours: (Mandag - Fredag = 5 dage)

17.10 - Bounty Hunter turbo 1,5k Guaranteed - 5,5$

17.30 - Bounty Hunter 10k Guaranteed - 22$

17.30 - Bounty Hunter 2,5k Guaranteed - 5,5$

18.10 - Bounty Hunter turbo 4k Guaranteed - 22$

18.30 - Bounty Hunter 7,5k Guaranteed - 11$

19.10 - Bounty Hunter turbo 4k Guaranteed - 11$

Cashes i løbet af de 5 dage bruges så til et program lørdag + evt. søndag til tours i samme buyin range som ovenstående dvs. fra 5-22

Total buyin = 77$*5 = 385$ = 2.582,27 (Sætter den til 2.600 kr, og så returnereres evt. overskydende beløb selvfølgelig)

Anparter kan købes ned til 1% og der sælges 100%

Der kan overføres via bankoverførsel eller via mobilepay.

Jeg lader tråden være åben til i aften og evaluerer på hvad der har været af interesse. Og skulle i have nogen spørgsmål så endelig send mig en besked, så skal jeg nok svare på det :)

Pris for x antal procenter

1% = 26 kr

5% = 130 kr

10% = 260 kr
25% = 650 kr

50% = 1.300kr

Stats fra andre sider i samme buyin range.
    https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics/Advanced-Search//networks/PokerStars/players/BigBluffDK?filter=StakePlusRake:USD0~22;Class:SCHEDULED

https://www.sharkscope.com/#Player-Statistics/Advanced-Search//networks/Winamax.fr/players/DoubleAcesSK?filter=Class:SCHEDULED;StakePlusRake:USD0~22

Anpartshavere.: 80% Tilbage
    Hamsjelv = 5%

Tiesto = 10%

Nikzz = 5%

Redigeret af DoubleAcesDK d. 04-11-2019 07:00
    03-11-2019 09:56 #2| 0

tager 5%

03-11-2019 14:13 #3| 0

Har ændret cuttet til 75/25 så må vi se om der skulle være interesse for det :)

Lukker tråden kl. 7 i morgen tidlig, så må vi se om i er friske på lidt action :)

03-11-2019 14:50 #4| 0

Tager 10% via bankoverførsel

03-11-2019 15:05 #5| 1

Super :)

Jeg sender først info vedr. bank/mobilepay lidt senere i dag når vi lige ser om der skulle være interesse for det staket. Satser på at sende rundt ved. en 18 tiden såfremt vi har solgt for min 50% Ellers afventer jeg lige at sende så vi slipper for at sende for meget frem og tilbage :)

03-11-2019 17:25 #6| 2

Først så er det fedt du prøver at sparke det igang og det gør jeg gerne bakker op med at tage 5%

Dog tror jeg desværre deadline til den type program er for kort pt i PNS 

Måske man fra PN side skulle overveje om hvordan denne underkategori modtages af resten af PN og derfor måske synlig gøre det mere?

Jeg ved det sgu ikke helt

Men hvor mange har set denne tråd?

03-11-2019 17:27 #7| 1
    nikzz skrev:

Først så er det fedt du prøver at sparke det igang og det gør jeg gerne bakker op med at tage 5%

Måske man fra PN side skulle overveje om hvordan denne underkategori modtages af resten af PN og derfor måske synlig gøre det mere?

tror du har helt ret desvære der kommer ikke så mage i stakning som for et par år siden.

03-11-2019 17:29 #8| 0
    nikzz skrev:

Det kan sagtens være du har ret, der er så vidt jeg kan se 84 visninger af den her tråd, men en del af dem er nok ikke unikke views. Men ja det var også en tester for at se hvordan det ville blive taget imod. Og de sidste par stakes jeg har haft har jeg desværre heller ikke genereret overskud, så det tæller nok også ind når folk overvejer at købe procenter.

Men ja kunne være rart at staking kom tilbage til noget af det som det havde førhen, så pokernet fik lidt mere pokerrelateret indhold, hvor det meget pt. er betting og oftopic tråde (Hvis vi lige ser bort fra Onkelaqua og playtowin som gør et godt stykke arbejde med at få gang i nogen grindtråd som vi også havde det før i tiden :))

03-11-2019 20:59 #9| 0

Meget action døde vel også sammen med de nye regler vedrørende skat? Det har personligt gjort, at jeg ikke er med i ligeså meget som for et par år siden. 

Ligeledes var det nemt for år tilbage bare og smide over Stars. 

Jeg tror ikke at mere synlighed på main ville ændre dette, men kan PN få ændret skattereglerne ville der nok sket lidt igen ;) 

Derudover er mit indtryk også at færre personer grinder online nu om dage, end for 3-4 år siden.

Når alt dette er sagt donerer jeg gerne 3%. 

Redigeret af ktothep d. 03-11-2019 20:59
    04-11-2019 07:00 #10| 0

Ser ikke ud til der var helt nok interesse, og tror i har fat i nogen gode pointer, især den med skat kan nok frastøde nogen enkelte personer.

og så har jeg også lidt en teori om at jeg større guarantees men laver stakes med jo større er interessen, men ville prøve at lave en mere value baseret løsning. Men kan da godt tænkes de større guarantees måske også trækker mere i folk.

Men jeg lukker den her og så kan det være jeg laver en BAP til weekenden, og så er i selvfølgelig velkomne til at byde ind hvis i skulle have lyst til at være med der igen :)

04-11-2019 14:28 #11| 0

Jeg er 100% med på noget BAP op til 300-350,-

Redigeret af bergkamp22 d. 04-11-2019 14:28
    04-11-2019 15:56 #12| 0

Jeg støtter gerne op igen om både en opstilling som i op, men også gerne om noget bap i weekenden

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
    Skriv et svar