Det var tæt på i sidste uges BAP, men det blev kun til lige ved og næsten. Forhåbentlig er der sparet lidt skrub op til denne BAP, som ligner sidste uges BAP med en enkelt undtagelse. Har tilføjet DNG, som jeg mener, der er ret god value i.
Derudover har jeg rykket procentssatsen for et evt. overskud i $1-1500 niveauet.
Jeg forestiller mig at spille følgende program ca. fire gange om ugen.
Kl. 19 $22 20K GTD (PS)
Kl. 19 $11 14K GTD (FT)
Kl. 19.30 $16.50 3K GTD (PS)
Kl. 19.45 $22 10K GTD (PS)
Kl. 19.45 $27.50 9K GTD (PS)
Kl. 20 $26 42K GTD (FT)
Kl. 20 $11 DFG (PS)
Kl. 21 $26 33K KO GTD (FT)
Kl. 21 $26 33K KO GTD (2) (FT)
Kl. 21 $22 5K GTD (PS)
Kl. 21 $55 DNG (PS)
Kl. 21.15 $27.50 5K GTD (PS)
Kl. 22 $26 Turbo 10K GTD (FT)
Total: $318.50
I alt bliver det til et ugentligt buyin på $1274.
Hvis denne BAP bliver solgt, regner jeg med at udbyde et lignende program de næstfølgende uger. Derfor spilles der naturligvis med cake.
Cuttet havde jeg forestillet mig sådan her.
Efter stakeback:
$1-$1500 i overskud = 75/25 i stakers favør
$1501-$4000 = 70/30 i stakers favør
+$4000 = 65/35 i stakers favør
Stats:
officialpokerrankings.com/pokerstars/KIA666/poker/results/01DFBF807AB84DB9A0833EAED4234C47.html?t=2
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/mr_aces222/poker/results/C0A717CE6CB74DAAAC7BFB34F22DE1C1.html?t=2
Pocketfives profil:
www.pocketfives.com/profiles/ares/
5% = $63.70
10% = $127.40
Følgende har Cake fra sidste BAP:
StonieN = $12.85
Fryden = $12.85
Prille = $102.80
Sebbecenter = $25.70
Schultz = $51.40
Live = $25.70
Har dette nogen interesse?
Mvh.
Ares
100% MU bap Uge 8/9 (udsolgt)
10% shipper i morgen på tilten, med det cut + cake er det en afsindig god deal.
Det lyder godt. Der kan shippes til KIA666 på Stars og til mr_aces222 på Full Tilt.
/Ares
er ikke så nervøs for om den bliver udsolgt, kan være jeg tager lidt ekstra, men min hukommelse er fucked, har obv set dit nick før, mener også at have set dig ved bordene, men kan du evt få en mere kendt (dvs en jeg kender) til at sige god for dig ?
@Live
Så vidt jeg husker har jeg købt i Ares før. Og der var absolut ingen problemer.
Kan 100 % sige god for Ares.
Han har været mest kendt herinde for at lave nogle længerevarende stakes.
Ares er ihf een af dem jeg stoler på herinde. Han har haft gang i en del, jeg har bla. selv spillet en deal for ham.
Jeg har overført på Stars for 5%.
GOGOGOGO :)
Nu har jeg ikke helt forstået cake systemet.
Men hvis du ikke casher vil det så sige man har $105 tilgode hos dig fx. for 10%?
$ Modtaget fra Prille og Live.
@ Sebbecenter
Hvis denne BAP ikke giver overskud, kan du investere i den næste, som jeg udbyder, og evt. få din forrige investering igen, hvis jeg casher tilstrækkeligt i den næste.
Vil gerne have 10%
Overfører imorgen formiddag.
Overført fra Sebbecenter9 stars
Hey guys, det ser ikke ud som om, at der er interesse for de sidste 35 %. Skal jeg lave et mindre program, eller skal jeg sende jeres $ retur?
/Ares
hvad med at jeg sender for 10% til.... så er der til 3 gennemspilninger af programmet?
evt. kan man jo så tage 263,50 fra gevinsterne i de 3 sessions og tage en session til for dem ?
Ok for mig, lad os få noget spil i gang :) Så kan vi jo vurdere efter 3 omgange.
3 gennemspilninger lyder fint.
finno for mig med 3 gennemspilninger. Dog skal du lige have kigger på procenterne 1 gang mere så.
Samlet BI er $790,5 så.
Så tidligere 10% er (105,4/790,5)*100% = 13 1/3 % værd
hvor vil du helst have de sidste 10% (13.33%) ares ?
som jeg ser det er der så bare 15 anparter hvor de er fordelt således :
Prille 8 styk
Sebbecenter 2 styk
Fryden 1 styk
Live 2 styk
Tiltthis 2 styk
Fint, fint.
Jeg laver en railpost med pausecounts, og med de nye procenter. Så håber jeg, at TiltThis er med på den også.
@ Prille
Helst på Stars. Nick: KIA666
Jeg begynder i aften kl. 19.
/Ares
$105.40 sendt fra Glamsdalen.....
lad os så få lidt WEEEEEEEEEEEE-posts
Kan jeg snuppe 20% ?
Overført for 20% så må du sende retur hvis der er udsolgt.
GL!
Modtaget fra Schultz og Prille!
Hvis de sidste 5 procent ikke bliver solgt, tager jeg dem selv.
Vi kører derfor som planlagt!
:)
TiltThis mangler stadig at overføre 10%.
Ellers er vi good to go. Railtråd kan findes her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=239844
@ Windfeld
Oh yeah!
Ny BAP lagt op.
Hvis der bliver udsolgt inden kl. 19 i dag, spiller jeg i dag, søndag, mandag og tirsdag eller onsdag.
Ellers bliver det formentlig søndag - onsdag, at den nye BAP bliver afviklet.
Mvh. Ares
Penge modtaget fra igår vil lige høre hvad det betyder jeg har cake til gode? Er ikke skide skarp i det der kage ting der.
Det betyder, at hvis denne BAP giver overskud, skal jeg udbetale det, I tabte på Bap'en sidst ud af min andel.
jeg skal klart være med igen..... reserverer 10%, skal nok tage mere hvis det går trægt med at få solgt ud
10% tak :)
Sendt på PS.
Vil gerne reservere 10% mere for en ven, han skal dog lige have sin Moneybookers til at komme igennem før han kan sende.
Helt i orden! Modtaget $ fra Fryden og InPosition, og reseveret for Prille og InPositions ven.
60% tilbage.
/Ares
Sendt for 10%
10% sender fra Sebbecenter9 på stars
Modtaget fra Sebbecenter. Dog kun $101.70, og kan dermed regne ud, at du mener, at Cake'en skal gøres gældende allerede fra nu. I min verden udbetales cake'en dog først, hvis denne BAP giver et plus på kontoen. Derfor mangler jeg fortsat $25.7 for at du har 10% i BAP'en.
Se evt. mere her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=239270
Pede-b er noteret :)
Jeg tillader mig desuden at reservere 10% til Live, som i går virkede interesseret i at købe igen. Du må gerne PM'e mig, hvis du ikke er interesseret alligevel :)
/Ares
Undskyld er ikke inde i dette Cake-ting.
Har sendt $25,70 mere.
Super. Så er der 10% tilbage, og 20% hvis Live ikke vil have andel i BAP'en.
/Ares
Super. Så er der 10% tilbage, og 20% hvis Live ikke vil have andel i BAP'en.
/Ares
hopper desværre fra selvom det lugter af der snart kommer noget stort, en del action i de små turbos til ept + mit elendige spil i går har efterladt mig lidt short, hader at depositte for at købe procenter : O)
Hey igen m8. Bliver desværre nødt til at springe fra. Havde ikke helt så mange $ som jeg troede på stars. Men vil helt sikkert gerne købe en anden gang du laver Bap. Sorry.
Helt i orden, Pede-b.
@ Jakob, du kan godt sende via netbank. Hvor meget vil du ha, 5-30%?
/Ares
Yes, programmet bliver spillet fire gange :)
Så er der udsolgt! Første omgang bliver spillet søndag.
/Ares
Jeg har allerede besluttet hvad jeg vil købe for min cake, en nummer 23 med ekstra ost og hvidløg!!! For resten af overskuddet regner jeg med kaviar og champagne og rigeligt af det ;)
GOGOGO GL og SKRUB sendt :)
Sender de ekstra 10% nu