fandt action :)
another time !!
FUNDET
Denne kan addes til begge options.. Kvalles der er det op til jer om der skal afregges..
Min cashes er jeg klar på at køre videre for evt i weekenden..
% skrevet ind i op havde jeg lige glemt :)
Jeg køber gerne 25% i B'eren, hvis du adder PN satten (3 units) istedet for Hot16,5 + du er tiltet af :)
Noteret
Er skam tiltet af de sidste dage har bare været lidt morsomme :) bliver aldrig påvirket mere end i øjeblikket måske nogle minutter efter men så bliver der kigget frem ad:)
Lader den stå til 16.30-17 og så ser vi hvad der stening for..
Noteret!
Så er option B faktisk udsolgt..
Lader den som sagt lige stå, hvis der ikke er mere interesse for option A lukker vi den med rockey 25% og HomeMade 25% og valget bliver dermed option B
Ved ikke med dig rockey men hvis du ville have i % option A kan jeg hvis vi får udsolgt smide pnn saten på(som jeg giver) samt en 11$3k en mindre rebuy or so dog dropper jeg så den 20$ på danske
Hvis ikke holder vi os bare til 50/50 bapen også hvis vi ikke skulle få udsolgt til option A..
Dog lidt bedre dækket ind mod variansen i option A:)
Er også større fan af program 1 tbh. men $wise passer deal 2 bedst.
Jeg er dog med på 20% i Aeren, bare PN satten er med
Okay super
Vi går efter program A dermed mangler vi at sælge 60%
Hvis A bliver udsolgt smider jeg pnn sat 5.5+R og en 11$ 3k mere eller en mindre rebuy..
Får vi ikke udsolgt til A her kl 17 senest holder vi 3 (rockey homemade og jeg) os til bappen..
@homemade ja her 16.45-17 når der udsolgt og vi skal starte :)
B bliver kun droppet hvis A bliver udsolgt.. Men så skal jeg vel skrive dig for 20 mere i A Right?:)
gizzar skrev:
B bliver kun droppet hvis A bliver udsolgt.. Men så skal jeg vel skrive dig for 20 mere i A Right?:)
20 % mere i A ja tak, hvis B bliver droppet :-)
50 min til at få solgt 40% så vi go på program A..
Hvis ikke må vi hoppe tilbage til B'eren..
I dag falder de dybe runs :)
10% ved afregning efter endt spil. Da jeg er sent hjemme
Ever-young skrev:
10% ved afregning efter endt spil. Da jeg er sent hjemme
Droppet da vi ikke fik udsolgt...
fandt anden action :) en anden gang..
Bare ionen.
Gl