hej allesammen
da jeg ingen $ har på ftp og gerne ville spille miniftops ME søger jeg en 100% mu til 2x entrys=150$.
som bonus laver jeg et 150$ program på ftp 1/7 hvor i så også har % er.
deal er 50/50 og 60/40 ved ft i begge deals.
10%=15$
25%=37.5$
50%=75$
kan overføres til :
ftp:kaktusdude
stars:kaktusdude
bebber81 10% modtaget
snabelmanden 90% modtaget
1.entry
1.7695
2.15940
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
2.entry ude
1.6405
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
100% mu miniftops ME + bonus udsolgt
10 %
det er søndag korrekt ? for så sender jeg først når der er solgt ud
jep søndag spilles den så helt fint skriver jer på nu
Jeg tager de sidste 70%. 120$ sendt på Tilt fra snuden1.
/Mads
takker og der er udsolgt
atillawp og supersafe hvis i ikke sender på ftp må i godt sende i dag så jeg kan få byttet $ rundt.
kaktus
bump
Hvis de ikke får sendt køber jeg det resterende.
/Mads
Jeg skal lige vide det inden 10.30, da jeg skal til konfirmation.
/Mads
hej snabelmanden kan du ikke sende 30$ på ftp og får de ikke sendt er det dine % ellers overfører jeg retur hvis det er bare for en sikkerheds skyld
30$ sendt på Tilten
/Mads
ty snabel og drnoe
da der ikke er blevet overført fra atillawp og supersafe er de % solgt til snabelmanden
ikke sket det vilde første time haft aa hvor alle folder i entry 1 og så et flop med 45s og rammer flushdraw der misser blev dog ikke specielt dyrt da vi chekker river og han havde ak med a på flop
ryger i entry 2 på et move der gik galt vi havde haft vores kampe pt og spillede på jeg var på flushdraw og da den rammer better jeg men han ville ikke folde og havde stack inde så ikke så meget at gøre der og doblet i entry 1 med aa mod kk
ude af begge lorte time 3setups kostede 60% af stacken 1010/aa jj/qq og aa/88 som alle blir tabt og får så openended straitdraw over overkort men misser alt tak for chancen og sorry det ikke blev til mere laver nyt program for os ca 1/7