HEY PNS
Sælger ud af min action på Pokerstars
her op til slutningen af scoop med lidt blandet scoops events og regulars samt bigs/hots
startrulle: US$ 1.000,00 = DKK 5.416DKK (smider gerne 50-80$ i til blandets sats)
2,5% = 135,4DKK
5% = 270,8DKK
10% = 541,6DKK
20% = 1083,2DKK
50% = 2708DKK
CUT: 20/80 til backers efter SB
over 3k$ 25/75 til backers efter SB
Backers:
DoubleAce: 25% (SENDT til min nordea kmr mandag)
Mate2004 : 15,6% (skal sende for 10% resten er taget fra tidligere bap)
Mr-Leroy: 15,6% (skal sende 617kr resten op til 844kr som 15,6€ giver er trukket)
minos: 12% (MODTAGET)
Bebber: 6,6% (MODTAGET 270kr jeg skylder fra anden bap + 90kr fra anden bap)
Knuser:5%
Alfati : 5%
Trix67: 5%
Moffa: 5% (over MB)
thedummie: 4,2% (MODTAGET tager hans 227kr fra anden bap over)
ktothep: 1% (MODTAGET taget med over fra anden bap)
UDSOLGT!!
SATS: 7,5$ til 27$ SCOOP-LOW og 27$ deadline sats til 215$ SCOOP-M
Freezeouts og rebuys: 0 - 11$ regulars og bigs
Freezouts non rebuys: 22$ og 27$ SCOOP-LOW events samt big 55$ søndag
ud af de 1k$ rulle tilader jeg mig at spille disse hvis ikke kvalles
11maj kl 20.30 215$ Sunday Million SE 1mill$ gtd 2dags event(10k startstack taget det med vilje burde være bedre at nå dag 2 end med 5kstartstack:PP)
18maj kl 17.00 215$ sunday mill 8max SE 600k gtd 2dags event(10k startstack)
18maj kl 20.15 SCOOP-M deadline sat 82$ turbo 40 seats til 1050$ mainevent
disse giver 512$ så der 488$ left til 27$ scoop-low events og deadlinesats og bigs samt regulars
Vi gøre op efter den 18maj efter end scoop, ved mindre der skulles klonkes før :)
tråd med rail lir bust osv kommer self..
modtager heelst nordea/moneybookers/psc og danskebank hvis en skulle have det men ungå helst dette
også da noget starter i aften og imorgen skal jeg have noget jeg kan modtage instant..
STATS:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/elek1988/poker/ratings/C85E0D1E34944ACEB2BD40BC2445FEE7.html?t=3
Mange deals bag mig herinde lavet + til utrolig mange backers på diverse sites der selfølgelig også nogle gange hvor den misser
folk må selv lige tjekke op på min profil for tidligere deals, siger ikke jeg slår 215$ nivuaet men har før viist at jeg kan mere end begå mig i disse
Go weekend
Gizzar :)
100% MU SCOOP samt regulars og bigs til 18maj ATT: UDSOLGT!
btw i kan godt booke for fx lige beløb 200-300 så regner vi bare ud hvad det er i % regn gerne selv ud ellers regner da jeg da lige efter
Vil godt købe for rest af overskuddet :)
270kr
Den sidste 5'er kan du bruge på en is ;)
Bebber81 skrev:
Vil godt købe for rest af overskuddet :)
Noteret :)
skriv mig for 5 %
følger ikke så meget med pt men har du ikke andre baps kørende ?
Et cut ikke blevet dårligere ift. tidligere trods større risiko (store tours)?
Clientavis samme Cut så nej?
Bortset fra jeg skal cashe meget større nu for at få 30%
I noteret
vel vel plejer du normalt ikke at tilbyde 20/80 efter SB og 25/75 over 2k?
Nej den anden hed start rulle på 400$ efter jeg havde addet fra 378$ til 400$ Hed Cut 25/75 til backers og 30/70 over 1k$
Men hvis folk syntes cuttet er skævt nu når der 2 større Tours med kan vi da godt ændre det til 20/80 til backers og 25/75 over 2-3k$ Hvis i syntes bedre om det..
thedummie skrev:
jeg er bare med på resterne fra sidste bap.
Super noteret :) du har os PM
chmpen85 skrev:
Må man spørge hvad dit samlede +/- er på disse 100% mu baps??
nu har de jo ikke kørt så længe de 100% MU så det går nok meget lige op eller måske mindre minus.. mange backers herinde har lavet stoore + på mig i 50/50BAPs da 100% MU ikke var der før, er lifetime i + på poker overall..
Men gør sq ikke lige op hvilke baps/Mu der får plus og hvilke der ikke gør, har min hem database dog resettet i det nye år men der jeg i plus :)
har et par backers herinde jeg har lavet +10k + 15k og enda +60k til en her inde over et halvt år på EU site
Bliver hverdag mindet om at jeg ikke burde sælge og spille for mig selv fra flere forskellige folk, og det skulle jeg måske også ha gjort for længst men fortryder intet har gjort mange glade og har haft mange gode timer med backers:)
er faktisk for et par dage siden blevet tilbudt måske at få en fast backer og igen i går var en ude efter mig..
Kan også godt li fællesskabet om det når det køre vel og mærket :)
og som folk ved herind har jeg været til ept berlin ept barcelona vegas and u name it:) hvor folk herinde fra som regl ogå altid får action,billeder,lir og nogle gange lidt $ :)
bare fornylig ud over den bap jeg lige har lavet der har givet + var der også denne for lidt siden også på en 100% mu og før den var der et 1k$ cash også i MU eller i et stake husker ik lige så jo jo store cashes til 100% MU stakes og baps kan jeg da fremvise :)
@ Chmpen85 sq også svært at gøre op på den måde der kan jo være 5 folk i en MU bap der smider 200kr hver og bricker og så næste MU bap er der 2 med som klonker 10k til deling, vi ved jo alle sammen hvordan poker kan være..
så det nærmeste svar jeg kan give dig er:
Jeg er i lifetime + også i den nye år, jeg har lavet 50/50 BAPS blevet staket 100% MU i laang tid (2-3år) og i de 2-3år er jeg i + på poker overall så mit svar må være ja jeg er i + i disse baps/MU/stakes dog er det ikke hos flertallet der har plus men mange af dem som har har stoort plus og er sjældent nede med staking ellers er jeg den 1 til at skulle vende det det sidste skrevet med glimt i øjet ;))
Noteret Moffa
Ja vi kan godt ændre dealen til backers fordel nu når der 2 tørre tours med..
Vil godt nappe 25% såfremt de er ledige?
DoubleAcesDK skrev:
Vil godt nappe 25% såfremt de er ledige?
Er de og du på :)
Kan måske blive til start i aften med Pokernyhederne og PNN sat fx
men kræver der bliver udsolgt inden i aften og at jeg lige får talt med sidste backers:)
Ville jo helt klart øge value hvis de 2 tours kom med :)
DoubleAcesDK skrev:
Ville jo helt klart øge value hvis de 2 tours kom med :)
Så håber vi, vi kan nå det :) og der udsolgt og alt er på plads..
deal ændret!
Var bare mere siden 100% mu igen blev legalt. Og snakker ikke om du er i plus med en og minus med en anden.
Var bare om du kunne sige om du er i plus eller minus på 100% mu baps siden det blev åbnet op igen :)
chmpen85 skrev:
Var bare mere siden 100% mu igen blev legalt. Og snakker ikke om du er i plus med en og minus med en anden.
Var bare om du kunne sige om du er i plus eller minus på 100% mu baps siden det blev åbnet op igen :)
Arhh okay :) så tror jeg det går meget lige op som sagt har de ikke kørt så længe jo.. igen nogle et i plus siden 100%MU blev tilladt på mig andre har bløde hatte :<
minos skrev:
Tager gerne 12% via nordea.
Noteret!!
Ligner et smug start i aften med lidt pokernet sats:)
16,6 left gogog.
gizzar skrev:minos skrev:
Noteret!!
Super, sender du pm med betaling oplysninger, så overføre jeg med det samme.
minos skrev:gizzar skrev:minos skrev:
Noteret!!
Super, sender du pm med betaling oplysninger, så overføre jeg med det samme.
done :)
UDSOLGT
se pm for overførsel ALLE!!! mangler i pm fra mig så send en pm til mig tak..