ingen reads...
------HAND 20------
Game #1015950594: Texas Hold"em No Limit ($0.50/$1) - 2005/09/29 - 23:24:13 (UK)
Table "Sky" Seat 6 is the button.
Seat 1: Nesta ($91 in chips)
Seat 2: Deadly1 ($77.37 in chips)
Seat 3: Manolito ($109.75 in chips)
Seat 4: lPEN1S ($122 in chips)
Seat 5: pjevsen ($119.50 in chips)
Seat 6: Carlo1205 ($103.25 in chips)
Nesta: posts small blind $0.50
Deadly1: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to pjevsen [Q♣ J♣]
Manolito: folds
lPEN1S: raises to $4
pjevsen: calls $4
Carlo1205: folds
Nesta: folds
Deadly1: folds
----- FLOP ----- [Q♥ J♥ 8♦]
lPEN1S: bets $7
pjevsen: raises to $18
lPEN1S: raises to $45
pjevsen: raises to $115.50 and is all-in
lPEN1S: calls $70.50
----- TURN ----- [Qh Jh 8d][8♣]
----- RIVER ----- [Qh Jh 8d 8c][T♥]
Kommentarer???
100 NL
Umidelbart ser det jo fint ud, jeg havde dog nok ikke callet det PF raise.
Hans bet på floppet ligner meget et sucker bet, men der er som sådan ikke en masse i vejen for at skubbe skidtet ind. Du skal vel egentlig kun være bange for QQ/JJ/88 (og T9, men den køber jeg ikke). Det kan sagtens være en overspillet AQ det her.
At boardet så gør som det gør, og gir mulighed for at AA/KK/AK/TT (og 2xhjerter) også er gode for ham, er vel egentlig ikke din skyld.
Så hvis ikke du sætter ham på QQ/JJ/88 på floppet er det vel et ok push (IMO)
Fint spillet!
På river kan du desværre ikke slå andet end AQ off :-(
@skizo
Havde du ikke kaldt det preflop bet?
Det er et shorthanded spil, han har position og der er kun lagt 4XBB.......
Hvis det er normen at man ikke skal kalde den her, skal jeg da vidst liiiiige til at redefinere mit poker spil....... hvad siger i andre? Kalder i ikke her?
Ser ikke nogen grund til at smide den preflop. Det er SH, 4 * BB og en lækker høj suited connector. Hvis man bare er klar over, at man ofte vil være domineret ved 1 par, er det en lækker hånd efter min mening.
EDIT: + position i øvrigt
Onkel Spage
@Hin_Spage
Jeg har aldrig sagt at det er en junk hånd, men personligt havde jeg smidet den (uden reads).
Og vi er da enig om at det er en lækker hånd, men det er dælme også en hånd der kan give dig en masse problemer. Og uden reads, kan den hurtigt blive pænt dyr.
@Pjevsen: Fint spillet - turn og river gjorde dog ikke så rart på din hånd.
@Andre: Jeg ville helt sikkert calle preflop hér, men det kræver selvfølgelig at man kan slippe sin hånd igen, hvis der bliver for varmt.
- Asger
Der var engang her for 8 måneder siden, hvor jeg på knappen i et full game fik TJs efter 6 limpere; dér callede jeg. Siden har jeg ikke stødt på et nemmere preflop call - det sku" da lige være det her!
Surt show hvis han sucker ud på dig. De eneste realtistiske hænder du er bagud til er QQ, JJ og (endnu) minde sandsynligt 9T.
Du spiller den fint.
Peter
Hvorfor er der ingen der tror på A 8s.?.? Den sætter jeg Villian på!!