Jeg er kommet i tvivl om mit river raise er for farligt. bordet er ok tight dog kommer der nogle ok potter ind imellem. Villan har været heldig imod mig nogle gange og det er mig der stort set har givet ham penge. Gør jeg noget forkert ? kan jeg få flere penge ? Spiller jeg for farligt ?
Kom gerne med alt hvad i har ;)
***** Hand History for Game 3286280471 *****
$100 NL Texas Hold"em - Friday, December 30, 14:40:16 EDT 2005
Table Table 72431 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: ImDVDL ( $129.73 )
Seat 3: JimRoastBeef ( $103.83 )
Seat 4: I_Zimbra ( $123.47 )
Seat 6: AFK__ ( $124.15 )
Seat 5: pokertibor ( $156.15 )
Seat 2: HobbyFisher ( $100 )
I_Zimbra posts small blind [$0.50].
pokertibor posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to ImDVDL [ As Ad ]
AFK__ folds.
ImDVDL raises [$4].
HobbyFisher folds.
I_Zimbra calls [$3.50].
pokertibor calls [$3].
** Dealing Flop ** [ 5d, 6c, Ah ]
I_Zimbra checks.
pokertibor checks.
ImDVDL bets [$6].
I_Zimbra calls [$6].
pokertibor folds.
** Dealing Turn ** [ 7c ]
I_Zimbra bets [$15].
ImDVDL raises [$40].
I_Zimbra calls [$25].
** Dealing River ** [ 8d ]
I_Zimbra checks.
ImDVDL bets [$35].
I_Zimbra calls [$35].
ImDVDL shows [ As, Ad ] three of a kind, aces.
I_Zimbra doesn"t show [ Ts, Ac ] a pair of aces.
ImDVDL wins $172 from the main pot with three of a kind, aces.
100 NL - jeg er i tvivl ...
Du better for svagt på floppet, du better halv pot, brug beskyttelse! På turn smider jeg også gerne lidt mere ind.
Jeg kan se at du spiller med AFK__ også, han er kendt som en af de største fisk på NL100, så det ligner et fint value bord :)
Jeg kan ikke helt se hvilken hånd villain sku calle med på floppet som skulle calle og fanger runner runner straight - A9 f.eks? Du bør helt sikkert bette river, og ende all in hvis han skulle raise dig - der er alt for mange hænder der raiser dig her, til at du kan folde.
Lad forresten være med at poste hvad villain har en anden gang, det er lettere at analysere så.
Mvh Mickey
Jeg synes du spiller den fint. Dog synes jeg, at der skal bettes noget mere på river. Chancen for, at han sidder med en 9"er eller 4"er ved et raise til 4 er vel relativ lille ved et tight bord. Desuden bettes der på floppet, og da han ikke har et straight-draw der, ville han aldrig call"e med 4-4.
Dvs. Højere bet på river. Fint raise på turn.