Efter en kanon måned so far (no jinx) vil jeg gerne smide et stake på banen herinde. Det er lang tid siden jeg har været herinde i PN-Staking, så håber det bliver et glædeligt gensyn med jer.
Denne staking en af de nedestående:
SNG 5,50$ 6mands
SNG 5,50$ Fullring 30mands
Eller:
Opsæt et tour program, om det skal spilles en dag, eller i vil dele det ud på flere dage så sæt endelig et program op.
DEAL:
65/35 i mit favør efter BI.
Hvis du har en rakeback deal,vil dette komme ind i vores rulle til evt.fremtidige deal.
Smid gerne så mange oplysninger afsted som i kan, da
dette vil lette processen for mig og mit valg. Dog er det ikke sikkert jeg vælger nogle hvis jeg ikke føler, at den rigtige dukker op.
Se dette som en mulighed for at vise dit værd, da et plus i dette, nemt kan komme til at smide endnu et stake af.
Edit: Efter endt stake vil vi evaluere om staken skal forsætte eller hvad der skal ske.
100$ Ongame VALGT
søger ikke, men har du et ongame skin man kan lave buddy transfer ved ? eller er det bare igennem MB ?
og gl
Via HeyPoker bør det kunne lade sig gøre, dog kun til eget skin. Ellers via MB.
19.30 short handed deepstack 9k garanteed 54 usd.
21.15 5k garanteed 22 usd
22.15 3.5k garanteed short handed 22usd.
ialt 98 usd.
det er opr link på en af mine ongame brugere, har et par mere, men vil ikke ud med nick på dem offentligt :)
Morten
OPR ongame
edit. jeg grinder os gerne en tre kvart håndfuld 30 mands 5.50 usd sngs for dig hvis du hellere vil det.
@Schultz
Sætter pris på hvis alle oplysninger bliver lagt ind i denne tråd, da jeg på den måde kan holde bedste overblik.
@Chmpen
Ser helst at det hele foregår på Ongame.
@fremtidige
Lader denne tråd være åben til senere, så der forhåbentlig kommer flere forbi når folk har fået fri.
Fedt med flere interesserede.
Kigger på det når jeg kommer hjem. (Har fri nu)
Har ikke spillet voldsomt meget på Ongame - men det kunne være godt at komme lidt igang derinde igen.
Forslag:
20:00 22$ 2k ONE
20:00 22$ 2k TWO
20:20 11$R 16k Rehab - incl. 2 rebuys
20:30 33$ 3k SH
I alt: 110$ - jeg smider selv de sidste ti og fratrækker så fra cash
Jeg vil spørge ligeud om det er muligt at opnå 60-40 cut ved et solidt cash.
OPR
Sharkscope BossMedia seneste BAP-projekt
Forslag.
følgende 3 tours de næste 5 mandage:
18.15 -- 5.5 $ -- 1500 $ GRT
19.15 -- 2.25$ -- 1000 $ GRT
19.20 -- 11 $ -- 1500 $ GRT
total : 5*18.75 $ = 93.75 $
Her er de stats jeg lige kunne finde.
OPR Ongame 1
OPR Ongame 2
OPR Stars
dropper bare at søge når en chef som drnoe søger :) men et gl skal du da have med :)
@Fumle
Tro på dig selv og bare fordi Drnoe søger skal du sku da ikke holde igen ;) det kan jo være DBL kan se noget i dine stats og gerne vil give netop dig skudet ;)
forstå ikke hvorfor man bliver skræmt af det :)
søg løs for satan da :)
altså DrNoe blir valgt 99/100 gange, og det forstår man sådan set godt:)
@Fumle
Smid gerne din ansøgning op, kigger alt igennem.
@DrNoe
Til dit spørgsmål om det kan lade sig gøre med en 60-40 deal, så vil jeg være large og svare ja. Hvilket også gælder for andre.
Ja gutter.. I havde sgu nok set den kommer:
men vælger DrNoe (no surprise i jeres øjne)
Dog skal i være klar over jeg helt klart har planer om at smide flere stakes afsted.
(og har ikke noget imod at spille på flere heste).
@DrNoe.
Fang mig på PM så vi kan ordne resten.
Dog skal i være klar over jeg helt klart har planer om at smide flere stakes afsted.
(og har ikke noget imod at spille på flere heste).
du skriver bare.