Hej gutter. Jeg sidder lige og vil gerne lige fyre en raket af på Full tilt og har desværre hævet ALT jeg har på mit kort i kontanter.
Er der en af jer flinke sjæle jeg kan købe 100$ af?
Jeg overfører pengene mandag i den bank du har. Danske Bank, Jyske Bank, eller hvad du har af bank der ligger i Aalborg.
Vedkommende kan få en kopi af mit pas for verifikation hvis i er tvivl, er dog sikker på op til flere kan sige god for mig :) har også mobil nr hvis det ønskes.
Håber en af jer gider hjælpe mig.
B
100 på tilt
hey martin, kurs 6 så kan jeg godt hjælpe. fang mig på PN, jeg skal på arbejde imorgen så skal snart i seng
Israelsen var ellers klar på det men jeg har intet hørt tilbage eller modtaget nogen dollars, så hvis andre af jer gider gøre mig den her tjeneste vil jeg sku sætte stor pris på det.
Mvh
B
Så gerne at nogle af dem der støtter op omkring dig vouchede for dig i tråden før jeg bare blindt overfører :)
Well jeg har ikke nogen online på msn lige nu, men altså vi kan udveksle messenger og du kan få de ting du vil have for at vide jeg er hvem jeg er. Som sagt overfører jeg self Mandag til den bank du har. Ville blive rigtig glad for det KBB :)
B
Jeg kan godt hjælpe med 100 på FT. Nick?
Du får en PM med mine kontoinfo.
nick: friendlysoul
Stadig oppe kenjan?
Virker til at alle går i seng inden jeg svarer.. Er der en ANDEN der kan hjælpe? :)
Anyone? =(
Har et par 100 usd tilbage på full tilt, men har hørt så meget om snød lol, så er lidt skeptisk. Også er der alt det halløj om pn er hacket, ville have hjulpet dig hvis jeg kendte dig lidt bedre
Lex var så flink at hjælpe. Tusind tak for det! Tråd lukket. Også tak til jer andre der ville hjælpe.
B