Godt nytår.
Break har været så rare ved os, at lave en top 100 over de smukkeste kvinder i år 2012. Den er immervæk et besøg værd.
Nogen indvendinger?
www.break.com/index/the-100-most-beautiful-women-of-2012-2400755
100 smukkeste kvinder i 2012
ikke engang i en brandert
Game of Thrones ♥
Kig på lidt kvindetennis, også synes jeg der godt kunne luske sig en 2-3 chicks ind derfra.
Sharapova <3
@Live
Yeah, afskyelige kvindemenneske...
ET: true, det lader til at komme an på hvem der fører airbrushen hvor doable hun er, men nr 2 ligefrem ? måske top 250.000 på en god dag.
nr 2 og marion cotillard. men kan obv være min smag der er way off, men fatter hat af hende i top 100.
UDEN makeup please. Ingen kvinde kan betegnes som smuk, udelukkende på baggrund af et ansigt der er fyldt til randen med makeup.
Hvor mange kvinder i Hollywood ser ikke ekstrem kedelige og ordinære ud, men wupti så kommer stylisten med tonsvis af makeup, extensions, falske vipper og negle og jeg skal komme efter dig. Jeg har aldrig givet fem flade for konkurrencer hvor makeup er tilladt. Det er direkte SNYD :).
Har aldrig hørt om hende, men har åbenbart siddet og kigget på hende i Inception. Jeg er dog på Lives side her. Hvad laver hun på sådan en liste.
Synes hende her fortjener en plads blandt de nominerede:
Florczak's mom ♥
Btw. Hver gang jeg går ind i denne tråd, så går mit virus program amok. Pga. billederne i Lives post med Marion Cotilard.
@MadsMP
Mila Kunis var med (nr 20). Derudover synes jeg nu også, at det er en underlig liste :)
Syntes det er skræmmende at Emma Watson har været med i 7 år, når man tænker på hun kun er 22 år..
Live skrev:
ikke engang i en brandert
Argh, i en brandert ku du nok godt ;)
Jeg synes egentlig man finder utrolig mange smukke kvinder, alt det der med hotness, det er fint nok, men f.eks. synes jeg et par af de asiatiske er fuldstændig sublime i forhold til skønhed. Dog igen, hende Cottilard kunne nok godt være røget længere ned.
Favoritter i top 20:
Jennifer Lawrence (hunger games)
Carey Mulligan (Drive)
Emma Watson (Harry P)
Men igen, sku svært at vælge imellem dem
Gentager lige mig selv igen. Kvinder med makeup kan du aldrig kalde smukke. Det er langt oftest makeuppen der gør dem smukke. Du kan få den mest hæslige til at ligne 1 million, blot vha makeup. Så det giver ikke meget mening at rate kvinders ansigts-skønhed med makeup på. Jeg vil vædde 1 milliard playmoney-$ at langt de fleste kendte kvinder er ret ordinære uden makeup.
Du behøver ikke gentage dig selv isaac, en gang var mere end rigeligt, folk er care på hvornår du synes en kvinde er smuk.
Det Isaac mener er, at mænd med make up faktisk også kan være megalækre og doable, hvis det sku være
Har ikke lige set hele listen igennem, men undre mig meget over at Emma Watson er på listen for syvende år i træk - jeg mener, hun er 22 år idag, så hun debuterede listen over verdens smukkeste DAMER i en alder af blot 15 år ? :-/
Der så hun således ud:
[EDIT]
Havde ikke set Thomsn101 allerede havde kommenteret Watson - sorry :)
ALLE bliver mere visuelt lækre, også mænd med makeup og selvbruner, og generel ansigtspleje. Det siger sig selv. Og jeg bliver sgu nødt til at gentage makeup-delen, indtil folk fatter at kvinder snyder sig smukkere, og vi mænd hopper på den hver gang.
Vi bliver snydt så vandet driver. Og alligevel kåres der smukkeste kvinde næsten dagligt med tonsvis af makeup.
isaac skrev:
ALLE bliver mere visuelt lækre, også mænd med makeup og selvbruner, og generel ansigtspleje. Det siger sig selv. Og jeg bliver sgu nødt til at gentage makeup-delen, indtil folk fatter at kvinder snyder sig smukkere, og vi mænd hopper på den hver gang.
Vi bliver snydt så vandet driver. Og alligevel kåres der smukkeste kvinde næsten dagligt med tonsvis af makeup.
For alle piger der lige smider noget makeup i krydderen kunne jo komme på den top 100 liste, ikke?
Ja ingen problemer, alle bliver lækker med make-up - bare se hvad det gør ved den skønhed her:
isaac skrev:
Gentager lige mig selv igen. Kvinder med makeup kan du aldrig kalde smukke.
Det kan man da sagtens... ligesom man også kan kalde et lærred med maling smukt ;)
Men jeg kan sagtens følge dig. Jeg foretrækker selv de naturlige tøser. Nicole Kidman i sine unge dage, uden makeup.... det var ikke så ringe endda. Desværre har hun smadret sig selv med botox.
Halskov skrev:
Har ikke lige set hele listen igennem, men undre mig meget over at Emma Watson er på listen for syvende år i træk - jeg mener, hun er 22 år idag, så hun debuterede listen over verdens smukkeste DAMER i en alder af blot 15 år ? :-/
Der så hun således ud:
[EDIT]
Havde ikke set Thomsn101 allerede havde kommenteret Watson - sorry :)
hun er da en køn pige men hun kan da aldrig kommer i betragtning, end ikke i top 10000, og da slet ikke i top hundred.
gennerelt er uenig i 75% af dem nogle det figurere er i mine øjne faktisk ½ grimme.
MadsMP skrev:
Hvor er mila kunis!? :'(
Hun var vist i firserne, tror ikke jeg så længere, før jeg røg til top20. :)
Det var en smutter, fandt hende efter jeg sprang til top20, åbenbart. :)
I øvrigt en skandale at Rihanna er nummer 14, hun er muligvis en frækkert, men at kalde hende den 14. smukkeste kendis i 2012, når hendes pande kan agere lærred for 3d film, er sgu en halvsløj vurdering imo..
Jeg gider ikke engang kigge listen igennem - jeg ved bare at den er fyldt med huller.
Jeg hader de lister - lavet af folk der obv ikke går nok op i det!
Jeg giver sq ikke meget for den liste. Jeg fandt lige nogle stykker jeg ikke fatter (nogle af dem har jeg dog kun set billede af mens jeg så listen). Asiaterne siger mig heller ikke noget, men jeg kan godt følge, at nogle af dem kan være hotte i andres øjne.
Men jeg fatter ikke hvad de her laver på listen:
Gina Carano?? (48)
Felicity Jones (37)
Selena Gomez (27)
Emma Stone (23)
Rihanna (14)
Kerry Washington (8)
Emma Watson (7) - tidligere 1'er?? WTF
Alexandra Daddario (3)
Og så har man udeladt kvinder som Emmanuelle Chriqui og Jordana Brewster. Der var andre, som jeg ikke fattede var på listen, men nu valgte jeg lige dem ud, som havde de mindst attraktive billeder på videoen, samt dem jeg kender i forvejen, som jeg heller ikke fatter var på listen, eller så højt. I øvrigt var der vel kun 2-3 virkeligt attraktive kvinder i 80-100... På en liste der skulle repræsentere verdens 100 kønneste/hotteste.
Selv en gravid Alyssa Milano kunne komme ind på den liste der.
Og nej, som Buub skriver, har Rihanna intet at gøre på den liste, selvom hun har en god røv.
EDIT: OK, hende Cottilard, er hende fra Inception. Der synes jeg nu egentlig der var et eller andet over hende, men jeg sad ikke og tænkte, "fuck hun er hot", eller hun burde være verdens 100 smukkeste. Men der spiller hun selvfølgelig også et wackjob.
Marion Cotillard er vanvittigt forførende, det er useriøst at kalde hende grim. Både udseendet og hendes stemme/fremtoning er for nice IMO. Bare se Inception, Public Enemies, Dark Knight Rises eller Big Fish.
I øvrigt den helt rigtige 1'er. Kæft jeg har spolet tilbage mange gange i hendes sexscener i Game of Thrones :)
@Cyberbananen:
Er det hende på de nederste 2 billeder der er nr. 1 på listen.
Hun er da imo langt fra den smukkeste pige i verden - hun er ikke engang en ren 8'er
Uden at blinke så napper jeg alle på den liste, så lav i bare en top 1000 også :-)
@Alle Cotillard-haters:
Som Cyberbanan - fantastisk udstråling og umulig at sige nej til. Bare se de film han nævner - eller, især filmen A Good Year. Jeg sov rart natten efter... ;)
Og lige lidt guf uden ret meget make-up:
Edit:
Når nu der er så mange med som man ikke aner hvem er, synes jeg det er ærgeligt at der ikke er lidt dansk.
@ ALLE
Listen er obvs lavet ud fra popularitet og ikke looks. Det er udelukkende kendte personer og de mest kendte og hypede er i toppen. Listen er sygt subjektiv og har ik meget med "smukkeste kvinder i verden" af gøre....
Hvis i vil se pæne damer: themindfuckofgoldenbirdies.tumblr.com
Torstens skrev:
@Cyberbananen:
Er det hende på de nederste 2 billeder der er nr. 1 på listen.
Hun er da imo langt fra den smukkeste pige i verden - hun er ikke engang en ren 8'er
Ja. Men de to billeder er fra serien, hvor hendes hår er lidt specielt. Hun er endnu pænere i virkeligheden. Hun har bare også en fantastisk udstråling:
Morer mig tit over de cyber-banditter der sidder og wanker i døgndrift over billeder på nettet.. med et totalt forskruede billede af det kvindelige køn..
Til jer der syntes Rihanna ikke er smuk, se de sidste 40sek af denne.. and then stfu!
http://www.youtube.com/watch?v=fNmht32eCg4
Her er lidt Yasmina til dig marmoset, også fra Topmodel 2012:
Fuck hun er lækker Cyberbanan. Sådan en som man kun kan få stok på af ;)
skrev:
Morer mig tit over de cyber-banditter der sidder og wanker i døgndrift over billeder på nettet.. med et totalt forskruede billede af det kvindelige køn..
hvem er pigen?
@cyberbanan:
OK, på de 2 (evt. 3) øverste billeder er hun klart pænere, end på de to andre du postede. Men mht. lige præcis billeder, skal man vel nærmest tro på dem der viser det værste, og gå ud derfra.
Men hun er 8+ på de to øverste billeder i din sidste post. Dog mener jeg der er klart kønnere piger/kvinder derude, end lige hende.