effektive stacks 117$
skurk: 43/31/5 over 50 hænder
Me: 12/12/3
** Indus [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
x sitting in seat 1 with $34.05
skurk sitting in seat 2 with $117.34 [Dealer]
x sitting in seat 3 with $108.97
hero sitting in seat 4 with $127.95
x sitting in seat 5 with $113.10
x posted the small blind - $0.50
Hero posted the big blind - $1.00
** Dealing card to hero: 10♠ A♣
x folded
x folded
skurk raised - $4.00
x folded
Hero raised - $15.00
skurk called - $15.00
** Dealing the flop: 2♠ 9♦ A♦
hero bet - $23.00
skurk went all-in - $102.34
Hero ?????
Jeg vælger at take et stand mod skurken. Kan vi være gode her?
100 TP møder allin fra superaggro
PF - Std.
Flop... Tjaaa... Skal have et godt read før jeg caller den...
aldrig om jeg caller den her, intet combidraw villain kan skubbe. Du er bagud til alt. AK,AQ,AJ,99 og 22.
Tak for svarende.
Jeg sætter ham på et draw og luft nok gange til et tyrecall kan betale sig.
Han viser A♠J♥ op.
Turn A♥
River 6♣
:(
At jeg syntes det er lige lovligt aggressiv spil med AJ er selvfølgelig bare en ekstra hån mod mit spil! :)
ryk ned i limit
Det er helt hen i vejret. Du præsterer at spille for stakken med Top par og en T'er som kicker, på et limit hvor det i mange tilfælde kan være en dødssynd at gå bust med TPTK. Preflop er et easy fold. Fint nok du vil tage et stand (Det bruger jeg ikke rigtig på NL100, men det er op til dig), så gør det med en ikke domineret hånd. 56/67/78s, 99+ eller noget i den dur, det er der langt mere value i. Du ender så med at få KLAR besked på et ultra tørt flop om din AT er god, og betaler alligevel - det er ikke vindende poker.
Nu er jeg ikke PT ekspert, men jeg ved, at 50 hænder er ingenting, og du kan derfor bruge det til intet!
Skidt, skidt call.
@alle Var bestemt heller ikke stolt ved callet efterfølgende men havde set mig gal på hans aggressive spillespil.....ved godt at bluffcalls ikke er ev+ :)
@ManCini
Jeg mener, at 50 hænder sagtens kan bruges til at bedømme en spiller i en given session. Jeg har mine instillinger til, at kun vise de 200 sidst spillede hænder og kun for nuværende session.
Mange mener at det er bedst at have 4K+ hænder på hver spiller, der dateres måneder tilbage. Mit spil ændres hver månede, hvorfor jeg ikke benytter mig af denne fremgang :)
50 hænder kan ikke analysere om en spiller er vindende, men jeg mener, at hvis man som spiller efter 50 hænder i en session, ikke har et klart indtryk af modstanderen, så har man et leak :)