Hejsa,
Jeg var tilbage på Borgata i sidste uge og havde endnu et godt run i en $100-turnering og efterfølgende cash-game. Spillede non-stop i 20 timer, så var godt smadret til sidst - men udemærket resultat. Bla. fik jeg skudt $170 op i $1600 ved 1-2 cashgame, så helt klart godkendt.
Jeg har noteret et par hænder fra turneringen, som I måske vil give lidt kommentarer på.
HÅND 1:
Vi er nået til lvl 11. Jeg har spillet solidt og bygget startstack (15k) op i 90k. Det er primært kommet igennem gode calls og valuebets og startede ud meget aktivt de første 5-6 levels, men har siddet rimeligt stille de sidste par timer. Det gør sig i øvrigt gældende for de efterfølgende hænder også.
Villain lader til at være en rigtig dygtig og tænkende spiller, der tilsyneladende spiller mest online. Vi har kun haft en hånd sammen på lvl 1 hvor han kaldte mig ned med 55 efter 3-barrels. Han har generelt ikke været særligt aktiv.
Hero stack: 90k
Villain stack: Dækker med formentligt 120-130k.
Average er på dette tidspunkt nok ca. 35k, og dette gør sig også gældende på vores bord, hvor vi begge er store chipleadere.
Blinds: 800/1600/300ante
Villian åbner UTG til 4k.
Hero er UTG+1 og kalder med 8♦9♦
Resten af bordet folder.
Pot (13,1k)
Flop A♦Q♥J♦
Villain: 5600
Hero: Call
Pot (24,3k)
Turn: 4♣
Villain: 13,2k
Hero?
______________________________________________________________________________________________
HÅND 2
Blinds 2000/4000/400ante
Jeg har lige vågnet en stor pot og vil prøve at følge op med lidt aggresivitet. Villain er en enormt dygtig regular med $500k+ live winnings. Hero er UTG+2 (100k stack) og Villain (150k stack) har direkte position på hero. BB der også er med har en tendens til at se en masse billige flops og defende bredt.
Hero 7♠10♠: Bet 9000
Villain: Call
Foldet rundt til BB, der caller.
Pot (32,2k)
Flop: K♣6♣5♦
BB: Check
Hero: Check
Villain: Check
Pot (32,2k)
Turn: 10♣
BB: Check
Villain: 14k
BB: Fold
Hero: Call
Pot (60,2k)
River 4♥
Villain: 22,5k
Hero?
______________________________________________________________________________________
HÅND 3
Vi er nået ned til de sidste to borde og spiller 6-handed på begge. Hero har været relativt aktivt henover de sidste 3-4 orbits. Villain og Hero har ikke spillet imod hinanden, men jeg ved at han er massivt vindende turneringsreg og fast inventar på ved de store turneringer og finaleborde på Borgata.
Hero er UTG med 220k stack. Villain er BB og dækker med ca. 260-280k stack. Average er 200k.
Blinds: 8000/16000/2000ante
Hero A♥10♠: 35k
Foldet rundt til villain i BB: Call
Pot (90k)
Flop: A♦5♠4♠
Villain: Check
Hero: 30k
Villain: 60k
Hero?