Halløjsa, længe siden jeg har fundet en hest her på siden, men nu har du muligheden for at søge. Ser gerne en ansøgning med en nogenlunde sund BRM.
Længde: Min 3 måneder ( ok med pause i evt. sommerferie m.m.)
Spil: Ansøg med opr. eller lign. så jeg kan se du slår det spil du ønsker at spille, alt spil samt rulle er for denne deal på valgte site.
Cut: Hvad skal cut være, så både du og jeg syntes det er interessant - kunne evt. være noget bonus cut, hvis overskud > xxxx - overskud fordeles hver måned, min andel skal til min Skrill konto.
Volume: Hvor mange kræfter kan du ligge i dette stake ? - som minimum i snit 2 gange pr. uge
.
Op dates: Efter endt session vil jeg have oplyst løbende rulle samt antal spil som min. - du kan oprette en tråd på PN, eller vi finder en anden løsning.
Ansøgning: Her i tråden eller send en PM, hvis du har min Skype er dette også en mulighed, hvis jeg ikke kender dig, så fortæl lidt om dig selv, hvad du laver til hverdag, hvad er dine pokererfaringer, hvornår kan du starte op m.m.
Hvis du har nogle spørgsmål, eller jeg har glemt noget, så fyr løs her i tråden.