225k£ gtd på crypto.. Hvem er med?
1000£ event på crypto
skn1001 her
Hva hedder du Alex?
fedt navn;-).. men GL gutter
Jeg har ik set det der ligner en spilbar hånd!
stadig på 10k dog!
Raffay har lii doblet.. 21k nu.. God mand at ha 15% i ;-)
Skrub til AKP :D a9 mod jj
@Tussen
Ja følte mig presset med 60bb ;)
Ej, han var kommet over toppen af mig et par gange så nu tog jeg et stand, han spillede den ellers sygt ringe.
MEN er sikker på at dem der så med også satte mig på en monster? :)
Så ikke lige bettings, så kun da turn faldt :)
PF.
Jeg sagde 600, han sagde 2100 jeg sagde 6000 med eff. stack på 8500
AKP raise i MP til 600? (så det ikke), knap raise til 2000, AKP raise til 6000 med godt 2000 tilbage, knap kalder, flop A-rags, AKP allin, knap kalder.
Fint med et stand men den så pænt satset ud.
Fint imo
N1 Panic.. korttørken fortsætter her
mm ja, det er altid dejligt at straffe en donk, der virkelig fortjener det, som ham her gjorde.
Stadig masser af spil tilbage, dine kort skal nok komme ;)
Første hånd jeg raiser fra middle er der en fyr der instaraiser til 10 gange BB.. så ser J10s ik så sjov ud længere.. FFS
Nick KP?
Jeg vil se dig :P
EDITH: Står jo længere oppe. Doh.
Nogen der ved om Zlajoni er zlatan musa?
Ad... Taber en 15k pot, Raiser med KQ; TT caller...
Flop Q75
Bet, call
Turn T
CC
River: x
Og jeg CC igen
God dobling her.. raiser med 88 fra middle.. CO og knappen caller .. ugh... så ka man godt lii at se 58K rainbow.. laver quads på turn hvor stacken ryger ind..
Ude, foldet til mig på knappen, jeg pusher med K9 med 11bb... SB har KQ og caller...
Gut beirut
UL KP .. lyder som et halvklamt call med KQ
Så gik den ikke længere.. røg som nr. 54.. 10s mod KK til Zlatan.. satte en str8 på turn, men Zlajoni lavede et hus på floden(så kom da med en blank!).. GL til resten af danskerne!
Røg allerede efter 2 timer. Længe siden, jeg har spillet så dårligt, men jeg tror ikke rigtigt, at jeg fik omstillet mit spil fra FL-turneringen i går...
Har 40k og 41 tilbage med penge til 20. Ku godt bruge nogle kort og noget skrub nu.
Kongsgaard, Smits, Zlatan, Raffay og undertegnede er os stadig med i turneringen..
Mange danes endnu :)
Jep det sørgede jeg lige for... ;)
SirRaffay = Raffay :)
MrSmits = Smits :)
Skn1001 = Kongsgaard
Zlajoni = Zlatan
Er der noget sted man kan se den samlede stilling på nuværende tidspunkt i GCSOP??
Nogen der ved, hvem CHWIN er? En dansker fra Risskov?
EDIT: Går ud fra, at det er Veron, siden han lige er røget ud af £1K...
EDIT2: Jeg tager åbenbart fejl :P
Tadaaa§!
Rigtig mange danskere gør det godt... Osse DontPanic og LoneTiger er værd holde øje med!
Ikke passende lige nu, sry.
@Golden
ok
Tror CHWIN er smule for tight til at være Dazzy..
@DRH1
Det var også mine tanker... Var ikke specielt imponeret over hans spil i går i FL, hvor jeg synes, han var ret weak/tight, men han gjorde det jo ok alligevel.
Jeg kan sagtens finde den på Betsafe.
regular --> ID: 4599790.
har du fjernet flueben fra "show reg/announces only" ?
@fedling
kunne heller ikke finde den i lobbyen, men gik så ind på en af de "completed" satelitter og trykkede på linket til den rigtige turnering.
*edith*
drunk
@Danger9
Raffay blev lii disconnected.... DÅRLIG TIMING!
ja det var nok det dårligste tidspunkt i hans liv.
eller næsten, ihvertfald hvad hans kæreste fortæller mig :P
Kan man ikke få noget status her i tråden med nogle chipcounts?
Har prøvet at downloade flere crypto skins, ingen af dem virker pt :(
men chipsene bliver flyttet en del rundt i mellem 2-6 plads
Zlajoni cl med 430.000
Maxxcam 264.000
MrSmith 243.446
SirRaf 240.000
9 tilbage:
IzabelG (Upplands Väsby) 432k
maxxscam (?) 262k
MrSmits (Randers) 229k
SirRaffay (Brøndby Strand) 224k
Zlajoni (Randers) 210k
_tiltiana (Stockholm) 208k
__UnSKiLL (Svedala) 177k
Thesheikh (Sharm El Sheikh) 137k
robyong (?) 83k
et lille overlay, da der var 197 deltagere... beløbet, der kan vindes, er vel god stil at lade være med at nævne...?
Birchvip: Han skubber bare river med A høj mod en mand der har 75 % af chipsene i midten.
Ares: 67,K£. Der var knap 200 med og de forventede 225.
Det er sku godt gået alle tre. GL
Smits tog lige 40K-ish fra Raffay inden pausen...
Så Smits 310K, Raffay 252K, Zlatan 180K nu her.
pænt nasty
OMG hvor sindssyg hånd :D:D
tittiana raiser standard til 20K pf. sheik som er blevet bordets short skubber for 140K ca. tittiana caller hurtigt.
sheik JJ
tittiana AQs
Qxs x
xs (nu kun en enkelt out tilbage til sheik).
SLAM!! Hjerter knægt ind på river og Sheik stryger en 280K pot :D
"You were removed from the table because the watcher limit has exceeded"
WTF? Det er så tredje gang jeg ser den meddelse!
8 left.... Shortie Tittiana smed lige stacken med A3 mod maxxscams QT
Jeg fatter simpelthen ikke du bliver ved at vise op, Raffay!
Smutter i seng, eksamen i morgen! :( GL alle danskere!
Hva? AQ? Så meget skidt ud....
OUCH Raffay!!!
Unskill raiser 20K pre. Raffay siger 60. Unskill caller.
Flop: KQx
Raffay siger 70K ind i 130K ca.
Unskill skubber for ca. det dobbelte. Raffay tænker helt i bund og caller med AQ. Unskill viser AA, og Raffay ramme rikke sin 2-outer. Han er nede i 100K nu
ærgeligt nok yaffar, men hvad du får da stjålet nogle potter om ikke andet:)
haps der, men nu ærgeligt det var en dansker du doblet op på:)
All in på en k højt flop med ak vs. kq
Stefan er tilbage! kom så for fanden!
et lille side spørgsmål, hvilken sæson af high stakes poker er det gus hansen er med i?
Sæson 2... en.wikipedia.org/wiki/High_Stakes_Poker
han skulle kalde 58k ind i 111k 2:1 er vel mariginalt med Q-8s
men han kunne jo meget vel være domineret, hvad er den mest gennemsnitlige hånd? q7? for så er det da meget marginalt :)
nilsson, gennemsnits hånd betyder ikke så meget når man raser og der er en der kommer over toppen, villains range mod raffey må være pockets, A rag k-10 og bedre.
tror det var et yderst marginalt call i hans spot ev wise.
lækker struktur den turnerng har, ærgeligt den er noget over mit maks buy in for online turneringer.
havde sku været et kedeligt bord uden raffey, de er lidt nittede. forstr dog ik helt den aggresive linie han har imod dem, hans standard raise vrker meget højt
Nu har jeg fulgt med de sidste 20 min.. Forstår ikke helt raffays spil!
så røg raffay desværre, men self. med q,8 af alle hænder:) var dog foran denne gang imod j,9.... men tilykke trods alt, ikke nogen dårlig gevinst!
Så røg den sidste danske mand... Sidste hånd blev A7 vs. Unskills AA. Tough luck
Ja og han havde lige inden tabt 1010 vs 55 - ellers havde han været rigtig godt med men UL
UL Daniel..
Skidt vi skal ryge der, . Jeg er faktisk skuffet, men sådan er det jo. Man er altid skuffet når man ikke vinder.
@Raffay
Nu er jeg uden tvivl en tourny-fisk i forhold til dig, men vil du ikke lige forklare mig den hånd hvor du better halvdelen af din stack preflop.. checker bagved på floppet, og folder turn med en M på 4?
@
Hurtig forklaring hvis ik Raffay er til stede.. er vel at han (Raffay) gerne ville ha Smits raise (og blinds), men når en person så flatcaller bagved må man unægteligt tro han har en KÆMPE hånd og vil sikre sig resten af Stefans stack på den måde. Stefan rammer ik stort på floppet og istedet for at smide de sidste 100k, kan man vel spare dem og stadig være med i turnen (dog som shorty)...
Syntes bare han er for short til sådanne julelege.. I det spot er man i mit hoved i en allin eller fold.. Men jeg er heller ikke Danmarksmester ;)
@Pccp...
Der går rygter om at du blev udspillet i begge FL events, og derfor er lidt bitter :-)