sender en hest afsted som kan lave et program for 1000 kr.
30/70 v overskud på under 500 dollars, 40/60 v overskud ml 500 - 1500 dollars, 50/50 v overskud på over 1500 dollars.
Smid gerne et opr link
gl til file eller mrlonghit plejer at være dem der render med det :)
chmpen85 skrev:gl til file eller mrlonghit plejer at være dem der render med det :)
Hov glemte at sige vil gerne søge til noget Alla det i går. Opstart gerne tidligere ind igår.
ved godt det ikke er 1000kr men kun ca 400kr :
Filebgm skrev:
Har haft 2 endagsstake udover mit stake med nazgull? :D
Gl til dig og hesten
Der har vist heller ikke været mange flere stakes
jeg er også frisk.
Er ikke inde i hvad der kører af tours lige nu, men kan starte ved 18 tiden, vil spille diverse stars tours op ti 11$ tænker jeg? Maks fire borde ad gangen, som udgangspunkt tre.
Mix af nlhe og plo.
Hej Mr nurse
Jeg vil gerne søge, har god tid til at spille i dag.
Forslag til program:
Er åben på ændringer, hvis du gerne vil have specifikke turneringer.
Herunder ses stats. Stats for Party, Ongame, Ipoker og Boss skal retfærdigvis siges at de er tilbage fra dengang felterne på de netværk var betydelig større (og blødere :) ). Men jeg vil stadig mene at jeg er fint inde i ovenstående program.
PartyPoker: www.officialpokerrankings.com/partypoker/junkie1212/poker/results/872DF1917DF64F06BA859763C0F583E9.html?t=2
Ipoker:
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/iPoker/players/petjen278
Boss:
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/IPN/players/junkie12
Held og lykke til dig og hest
chmpen85 skrev:
Der har vist heller ikke været mange flere stakes
Filebgm skrev:
Touche, det er måske ikke meget galt :(
Men det var også bare ment i sjov jeg skrev det. Søger jo ikke selv og var måske mere en frustration over staking er så godt som dødt.
Får du egentlig renset videre for dig selv online nu hvor du ikke er i stald hos nazgul mere
petjen27 skrev:
Hej Mr nurse
Jeg vil gerne søge, har god tid til at spille i dag.
Forslag til program:
Er åben på ændringer, hvis du gerne vil have specifikke turneringer.
Herunder ses stats. Stats for Party, Ongame, Ipoker og Boss skal retfærdigvis siges at de er tilbage fra dengang felterne på de netværk var betydelig større (og blødere :) ). Men jeg vil stadig mene at jeg er fint inde i ovenstående program.
PartyPoker: www.officialpokerrankings.com/partypoker/junkie1212/poker/results/872DF1917DF64F06BA859763C0F583E9.html?t=2
Ongame:
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/junkie12/poker/results/DFD25D27CFCF489FB976C2FC8721D5B1.html?t=2
PokerStars:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/petjen27/poker/results/11B0C5E6F40144AD94CDADFD1F0A998C.html?t=2
Ipoker:
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/iPoker/players/petjen278
Boss:
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/IPN/players/junkie12
Held og lykke til dig og hest
Du er på, men må nok ændre lidt der jeg er sent ude. Havde lige glemt det.
Hej Nurse
Lyder rigtig godt, men ja jeg troede du havde droppet det så har startet lidt op selv..ved ikke om du stadig er interesseret så?
Vil gerne lave et program som jeg så kører for dig? og så spiller jeg kun dem for mig selv der er startet.
Hvis vi skal lave nyt program har du så noget specifikt du gerne vil have? Lidt store skud eller flere små?