Har 1000$ til salg på PS fordi de er sååå langsomme til at godkende mit cashout, så skal være en lidt hurtig handel da det nu er 3 dage siden jeg bad om cashout.
Sælges til dagskurs (5693 kr iflg Valutakurser.dk) gå ikke under denne og da jeg anser mig som en ret well known PNer så sender du først med mindre du hedder AlexKP eller lignende..
P.s kun interesseret i at sælge mindre bidder hvis der eks skulle melde sig to 500$ købere.
/Penguinz
1000$ + 90$ sælges PS.
Stadig til salg.
Jeez hvad sker der for at Stars ikke har bekræftet et cashout i 4 dage? Altså det er jul ofc men som verdens største poker bedrift burde man da have nogen på arbejde hvertfald 25/26/27...
90$ til salg på siden af de 1000 hvis nogen ikke vil købe så meget :)
det lyder squ underligt.. tror i det er fordi de venter til efter licens halløjet med at gennemfører udbetalingerne?? det er dog ret nederen. heldigvis er jeg en donk der ikke vinder store summer..
Jeg har samme problem, bare på Mermaid. De har ikke godkendt min udbetaling på 1200€.
På WSEX har jeg ventet over en måned på at få udbetalt mine penge.
Tror I skal gå ned i pris, hvis I vil have solgt inden de lukker for overførsler mellem spillere her den 31/12
Er godkendt nu (cashout) og $ øjensynligt solgt til DVDmand.
Lige over :)