Efter de andre tråde har jeg valgt at se om jeg kan spille 1k sngs i weekenden (jeg kan desværre ikke 20 table :P).
Går igang 15:00 idag og de 1000 sngs skulle gerne være overstået søndag aften.
Andre der er med på en omgang 'spil poker til jeg puker' :-)
/FF
1000 SNG's - Action!
regner med jeg spiller 10+1 og 20+2 Turbo sngs.
Første gang jeg spiller så mange på en weekend men da weekenden alligevel ser lidt skod ud (kærsten er i miami) så skal der gives bundgas :-)
"Weekenden ser alligevel lidt skod ud"
"Kæresten er i Miami"
Hvordan fanden kan de to sætninger hænge sammen???????
:)
Haha Abe så stor gambler er jeg ikke - holder på den hånd jeg er blevet givet;)
Så er der købt ind til weekend:
Cola
Juice
Jack D
Vodka
Istea
Slik
Frugt
KAFFE
MAD selv jeg kan forberede :P
Regner med et par kammerater kommer forbi med deres com. Er lidt sjovere men det ender normalt i druk og tyrepoker LOL
Så lad os håbe RB + bonus kan holde mig over vandet :P
Ja okay - så er det vel også tid til redtube eller boysfood ved siden af de 10 borde ;-)
@djoffe
En flaske god merlot er ok... Den giver faktisk bedre resultater ..men ikke mere!
Se blot på Brixtofte = Verdensklasse i kreativtet .. det gik først rigtigt galt da han begyndet at knappe flaske nr 3 op .. på en alm. onsdag kl 13.00 ;-)
Så kom de mystisk ideer som FARUM I CHAMPIONS LEAGUE ...osv lol
Jeg tror min hjerne ville eksplodere, hvis jeg spillede bare 300 sng's på en weekend... Men jeg er sgu også lidt doven hvad dét angår.
Gl med forsøget. :-)
---
www.raybandk.blogspot.com
Takker er sq allerede presset. Mine 2 m8 er venner jeg har haft hele livet så jeg ved hvordan disse 'lan' normalt går...
De startede self med at vi skulle have en elefant bajser. Derudover er der gang i Fifa 2008 manager ved siden af pokerbordene for at afklare præmiefordeling i de turneringer vi alle har stakes i... og FCM er desværre lidt bagefter allerede... :-)
Så lige nu er der taget et par borde fra indtil Fifa afgørelsen er faldet :-)