Hej Pokernet
Jeg søger 1 eller 2 til en længere deal. Som overskriften siger, stiller jeg 1000$ til rådighed. Der skal kun spilles cash game 6 handed nl50
Jeg forventer vi løbende snakker sammen via skype, ligesom jeg til tider gerne vil raile og ha´ en fornuftig dialog om modstandere, hands og hvad det ellers kan være. Du spiller min. 20k hands pr. måned, og er klar på at gøre det over min. 3 måneder. Hvilket skin der spilles på er op til dig, det naturligvis optimalt, et sted hvor du kan få bonus eller har en god deal.
Du kan godt søge stake til tours, men ikke længere projekter, da jeg gerne ser fokus holdes på denne deal, men som sagt, er det helt i orden at søge til tours eller et program. Det skal bare være på en anden klient, så der ikke opstår misforståelser, og der skal ikke spilles sng eller tours fra denne deal.
Jeg vil gerne høre lidt om dig. Hvem er du? Hvorfor søger du denne deal? hvad erfaring har du med cash game? Hvad forventer du at få ud af denne deal? Hvor meget tid har du tænkt dig at ligge i det? Hvordan vil du udvikle dit spil? Jo mere info, jo bedre!!! Hvis du kan sende stats fra tidligere resultater, tours, cash, sng. Er det kun et plus.
Jeg vælger først i maj måned, og aftalen startes fra midt maj/start juni
Jeg modtager ansøgninger på PM eller mail: [email protected]
1000$ stake
Sku en nice deal Happy, spiller desværre ikke cash.
GL til dig og kommende heste.
Nogen der kan give en indikation af hvor meget 20k hænder er hvis man f.x. spiller 4 6-max borde?
@Culkasi
Du spiller ca. 100 hænder i timen på et 6 mands bord.. Så det vil sige 200 timer..
@Culkasi
50 timer.
@ Culkasi
Tror det er fordi at IRaiseYou1 regner det ud hvis du kun spiller 1 bord.. men BLINKBLINKK har regnet det ud for 4 borde :)
Flot stake :-)
Kunne måske godt finde på at smide en pm på et tidspunkt.
Culkasi - Det er vel bare forskellen om du spiller 1 eller 4 borde ad gangen.
@TiltThis - Man kan sagtens søge til plo også.
@alle - 20k hands på et bord kræver en del tid ja, men det op til en selv hvordan man gør det. Det heller ikke sådan at vi stopper deal, hvis der spilles 15k hands. Jeg gider bare ikke en der spiller 5k hands også står stille 30 dage.
Du giver den gas :) GL
Er der nogen der kan sige mig hvor mange timer man skal spille 3 borde for at nå ca. 20.000 hænder?
Ca 70 timer på 3 6max borde.
lol slasquer 100 hænder i timen 6 max.. 20.000/100= timer ved et bord. divider så videre ved antallet af borde :p
sry slasquer men skriver sådan fordi du kan finde infoen i tråden på de svar der er kommet.
happy jazz, du har PM..
op igen :-)
bump
Hvorfor bumper du den Peter?
Er det stadig muligt?
Bare hvis OP havde glemt den
Spørg Happy Jazz om den er lukket :)