Har lige været på bar, for at planlægge aftenens fest, druk, poker, Mikkel Kessler mmm.
Kommer så hjem, og opdager jeg ikke har min pung. Ringer straks til baren, som ikke har set den... Kører hele vejen tilbage uden at finde noget.
Da jeg kommer hjem, har en dame (nærmere beskrivelse foreligger ikke) været forbi og afleveret den. DET ER FANDME DEJLIGT DU ER SOM DU ER (sikker ikke PN'er hehe)...
I ved selv hvor meget plastiklort vi render rundt med, 16-20 stykker med Visa og GW/NetEller master card som de der kan misbruges... Koster en masse bøvl og kroner (heldigvis render jeg ikke rundt med nævneværdigt kontantbeløb).
SÅ
1000 TUSIND tak til dig !!!!!
1000 TUSIND TAK !
Så er bukserne, som var med ude at hilse juleøllet velkommen, undersøgt... 487 kroner og 50 øre (50 øre???, må ha' købt kaffe eller pils eller noget på 7-11 ????) i 'rest' ...
De var da heldigvis ikke udloddet til en evt. uærlig finder :-)
Ja, og du er en lort, som heldigvis ikke fandt min pung og gik hjem og onanerede over de få hundrede kroner...
EDIT: Sorry for tonen, men vil du lege PN politi, så skal du vist starte med en del andre tråde end min. Nævner trods alt både poker og neteller ...!!!
:-D
Ok nice, især at hun smider den hjem til dig... Nu ved jeg så ikke hvor langt fra stedet du bor, men stadig nice om det så var naboen.
Hvis bare alle mennesker var sådan, jeg tabte engang en pung med ca. 5000 i....Der var ingen der var så rare..... Fik ikke engang pengepung med kørekort eller andet tilbage :(
Og til dem der sikkert skriver at det er da også åndsvagt at rende rundt med 5000, så var det fordi jeg lige havde solgt en computer til en kunde, og det var søndag og skulle bare lige ind og handle....wupti så var den væk :(
Ja tak Pokkers77, har osse selv smidt min pung væk 2 gange med en del kontanter (og den blev ikke afleveret). Blev bare så glad for hendes træk, at jeg lige syntes PN var stedet at takke... Kan jo ikke takke hende personligt.
Har i øvrigt selv fundet to punge, den ene med een krone i!, den anden med flere tusinde... De blev sgu begge lige glade da jeg troppede op med skidtet...
Go' weekend,
Mvh. Fryden.
EDIT: hun skal faktisk ikke så langt, cirka 4 km, men ud af centrum hvor trafikken er shit lørdag formiddag. Men ja, selv hvis det var naboen stod hun sgu til et smækkys...
Hittgodskontoret var også gode ved mig i sidste uge.. Fik tilsendt både mobil og cardholder..
No harm done lorten1, min undskyldning for tonen længere oppe gælder osse min PM... Vi skal da kan tale sammen som voksne, civiliserede mennesker (selvom vi lang fra altid er det ! :-)
endnu en gang GO' WEEKEND TIL ALLE
(min starter på dramhus med Arsenal-Man.Utd. omme lidt :-)
Tabte min pung på arbejdet (fabrik) sidste uge med +3k da jeg skulle købe nogle gaver efter arbejde.
9 ud af 10 folk ville have nakket pengene men til mit held var der en ærlig burneser der fandt den. Han åbnede ikke pungen overhovedet men afleverede den til tillidsmanden.
Han fik self en findeløn + alle de fredags bajere han kunen klare!:)
Hvordan ved du, at det var en pige, når du nu ikke har set vedkommende?
hmm..
Jeg hjalp for flere år tilbage en af familiens gamle venner med at flytte ind i sin nye lejlighed, og fjernede i den forbindelse det tæppe, den gamle dame der boede der før, havde lagt. Finder så under tæppet en kuvert med 10.000 kr i. Min far mente så (desværre?) at vi skulle aflevere den til den tidlige ejers nye adresse, og nøjes med findelønnen.
Vi kører hen til den gamle dame ,og tropper op med den glade nyhed. Hun mumler et vagt tak og lader til at ville tage kuverten og gå ind til sig selv igen. Min far ser hvad der foregår, og kræver 20% i findeløn, ellers ville vi gå gennem politiet, der mindst giver 10% findeløn. Efter noget tænketid går hun heldigvis med til det, og jeg blev 2000 kr. rigere uden den dårlige samvittighed af at have nakket fra en gammel dame:)
btw, ved godt der ik er mode i det, men jeg må indrømme at jeg altid går med kæde i pungen netop for ikke at tabe den, hvis man nu har et oplæg med til aftenens spilleri:)