Hej alle, nu deltog jeg for første gang i sidste måned i dette 10.000$ race på Betfair, har grinded mange mange timer for at kæmpe mig op, ender dog også flot nok på en 13 plads hvilket er flot nok af de limit jeg spiller.
Tænker dog hvis det skal være muligt for os småspillere at have en chance for at opnå lidt value og forøge vores BR så vi kan blive ved med at deltage syntes jeg måske man burde overveje at ændre lidt i hvordan belønningen sker, muligvis i Raked hands som de udbyder på deres egne race på Betfair.dk, eller måske degge slags race :) for hvad jeg kan se er det de samme spillere der hver gang ender i top 10, ved godt de betaler flere $ i rake men vi andre vil aldrig have en mulighed andet end hvis vi har en MEGA br.
Er ikke et surt opstød er bare et ønske om at hvis der er flere muligheder for nye spillere at score lidt value for de mange timer bag skærmen vil det i sidste ende gøre at racet blir mere attraktivt både for spillere, PN og Betfair.
Det er jo trods alt toppen der scorer $ på $, så vil være helt umuligt hvis man ikke har 5.000$ at smide ind for at ende i en top 5.
Mvh,
OMGdreams
$10.000 Betfair Race - Periode: 2013-04-01 til 2013-04-30
Ja, det er irriterende at det altid er dem der arbejder mest og bedst der får den højeste løn. Øv altså!
Faktisk var det for første gang, langt fra de samme der endte i top 5. Denne gang var det mest cash-spillere der lå i toppen.
Et race er en måde at give ekstra value til spillerne på en lovlig måde. Idéen er dog, at folk skal kæmpe om pladserne, og ikke at folk bare skal grinde normalt og få ekstra value. Det bliver i den grad for dyrt for siderne. Sidste måned var allerede for dyr for Betfair, men fordi vi har haft et så godt samarbejde med dem, så fortsætter vi dog alligevel i april med endnu et $10.000 race med $2300 til nummer 1.
Vi har igennem tiderne på PokerNet haft masser af value for folk der ikke spiller nok til at få præmier i vores races. Så hold øje med forummet, så skal der nok komme en promotion, som du også kan få noget ud af. Races er dog i overvejende grad for de spillere der kan spille en masse. Men husk på, at når storspillerne spiller igennem, så bliver der også bedre råd til promotions til dem der ikke spiller så meget.
Synes det er vildt at PN kan kører 10k race igen. Især når sidste måned ikke blev så stor rake mæssigt.. Spændende at se om folk vil rake mere i April. Jeg tvivler faktisk, og dermed stiger værdien endnu mere.
ingen pointe som sng spiller at grinde på ongame længere, så er vel fair nok at cashspillere får lidt value også :)
Vanvid skrev:
+1 OP
Kan Betfair ikke pleaze nok lave et omvendt race, så dem der slutter sidst får mest? Det kunne være mega nize, så kunne man rigtig få bygget sin BR. Det er bare umuligt at bygge en uden, og det er bare super kedeligt, at man kun kan spille lige efter man har fået løn, og så gå broke 5 dage senere fordi man ikke får nok penge fra races.
Slap dog af.. Jeg kan sagtens se OP's pointe. raken er højere på de lavere limits og samtidig får man færre %'er tilbage gennem diverse races.
f.eks i racet der lige er afsluttet får toppen 50%ish tilbage hvor mange af "mediumgrinderne" får 10-20%.
selvfølgelig skal dem der raker mest have flere $ tilbage, men synes ikke at de nødvendigvis skal have så mange flere %
Myrup skrev:Vanvid skrev:
+1 OP
Kan Betfair ikke pleaze nok lave et omvendt race, så dem der slutter sidst får mest? Det kunne være mega nize, så kunne man rigtig få bygget sin BR. Det er bare umuligt at bygge en uden, og det er bare super kedeligt, at man kun kan spille lige efter man har fået løn, og så gå broke 5 dage senere fordi man ikke får nok penge fra races.
Slap dog af.. Jeg kan sagtens se OP's pointe. raken er højere på de lavere limits og samtidig får man færre %'er tilbage gennem diverse races.
f.eks i racet der lige er afsluttet får toppen 50%ish tilbage hvor mange af "mediumgrinderne" får 10-20%.
selvfølgelig skal dem der raker mest have flere $ tilbage, men synes ikke at de nødvendigvis skal have så mange flere %
Enig, mange tak også derfor jeg syntes det kunne være fedt at få raked hands med indover, måske bare 2-3K eller lignende.
Vanvid, kan godt forstå du føler jeg måske træder på dig da du er i top og kan da godt forstå hvad du siger, men timerne bag skærmen burde også belønnes syntes jeg :)
Syntes det er lidt lav en kommentar i henhold til at diskutere løn mm. lidt tøseagtigt i min verden men ok ;)
God påske til alle :)
Ladbrokes havde i marts et raked hands race der var inddelt i NL20, NL50, NL100 og NL200, hvor præmierne (cool cash) var ens i alle races. Dvs. vinderen af NL20 racet fik ligeså meget som vinderen i NL200 racet.
Der var ingen races for NL400+ spillere.. Så måske det er værd at kigge på alternativer til der hvor du spiller nu.
Myrup skrev:Vanvid skrev:
+1 OP
Valuen er allerede dårlige i aprils race for dem der raker mest, idet der er kommet et raked hands race, som vel netop tilgodeser mediumgrinders. Derudover kan man også argumentere for grundet den begrænsede action på Ongame på medium stakes og højere, så bør Betfair også give god value til de spillere, som frekventerer det, så de stadig er kunder hos Betfair når de forhåbentlig får en iPoker klient.
Derudover så var mit indlæg vel egentlig bare en omgang troll, og om det så var sjovt eller ej - det må være op til dig.
Lasse N skrev:
Ladbrokes havde i marts et raked hands race der var inddelt i NL20, NL50, NL100 og NL200, hvor præmierne (cool cash) var ens i alle races. Dvs. vinderen af NL20 racet fik ligeså meget som vinderen i NL200 racet.
Der var ingen races for NL400+ spillere.. Så måske det er værd at kigge på alternativer til der hvor du spiller nu.
Held og lykke med at få en præmie i NL20 raked hands racet som hobby spiller. Nummer 25 spillede 14.571 raked hænder (40k hænder?) og fik €62.50. Og selv med ekstra point i weekenden, så har nummer 25 nok ikke spillet under 30.000 hænder.
Dieb skrev:Lasse N skrev:
Held og lykke med at få en præmie i NL20 raked hands racet som hobby spiller. Nummer 25 spillede 14.571 raked hænder (40k hænder?) og fik €62.50. Og selv med ekstra point i weekenden, så har nummer 25 nok ikke spillet under 30.000 hænder.
Er da et fedt nok alternativ, syntes da det kunne være fedt med nogle nye tiltag er da det spændende ved at udvikle så både kunder og firmaer får mest ud af handler, måske et omaha race kunne være lidt sjovt og anderledes :) da jeg syntes det er en spændende og actionfyldt variant :)
Men ja der skal knaldes nogle hænder igennem og stadig være vindende for at have value, men er også liren der kan være sjovt :)
Måske en battle hvor man kunne møde KP hu i 4 tables challenge som vinder, så er jeg 100% på, han er en spændende spiller af følge.
Dieb skrev:Lasse N skrev:
Tæt på det lykkedes, havde sat mig 25K hænder i sigte, måske jeg skal have købt et tracker program så jeg kan holde lidt bedre status :)
Hvad ville du foreslå til ongame?
GG guys
Mødet er rykket, men prøver at se om jeg kan få noget info i dag eller i morgen.
Bump
Nu vi er påbegyndt den nye måned ku det være rart med nogen opklaring på hvilke races der bliver denne måned ? :-)
Vildt at man kan vinde racet med 20k point.. Jeg kunne ikke engang komme i top 5 før i tiden hvor jeg fik over 20k..
Så jeg håber virkelig på at Betfair snart får rykket over til ipoker så der kan komme noget action så man får lyst til at spille der igen..
Thumbs up for value i racet..
Og +1 til Vanvids første indlæg.. Surt det er blevet slettet..