Ja dette er en tudetråd, og luk kæften hvis i ikke vil høre om det... :-)
Spiller er 10/10, 8 handed, de 6 af dem er de største tyre man kan finde i sådannet et game, men alle gode spiller.
har ikke rigtigt fundet ud af hvem fisken er i dette game......skidt.....
Hero er inde for 1000 og spiller på en limit bankroll og sidder med ca 5000
Villan 1 har 450
Villan 2 dækker, han er spille MANGE hænder og er en smule stuk efter nogle store op og ned ture.
Hero sidder med KK, på knappen, der bliver straddlet, der er 1 kalder (villan 2), 60 i potten og hero siger 110.
Villan 1 kalder og det samme gør villan 2, ca 350 i potten
flop 229 med 2 hjerter, checket til hero som siger 250, villian 1 rester for ca 350 i alt og villan 2 siger nu ca 900
Hero ??????????? har hjerter konge
han rester..............................
villan 2 insta kalder med A2s
fdhgsdgdoighodsgjngøojdsøog ijodgpoidshgpidshgpihsdpioghsdpgoiu håpdrg
tiltttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
:-) Snoogs
10.000 kr pot i homegame KK no good
lol, ja kald flop bettet og fold til et turnbet, især når flushen completer var også en mulighed.
ja eller reraise til 2500 for information og giv mig selv 1 til 3 hvis villan rester
men ok hvis du sætter ham på en 2, så tillykke til dig
ellers giv mig lige en bedre linje.......
Hero og villan har inden denne hånd spillet en hånd hvor hero reraiser all ind med 88 med 1600 kr ekstra i en pot 900 hvor floppet er 8TJ og villan kalder med 9To
Så villan er ikke bange for at få sine penge ind til midten, og hero havde et ellers ret tight images, men også kendt for at lave nogle blow ups en gang i mellem.........
Snoogs, der ville ønske han have folded :-)
edit: Sorry var lidt tiltet
Villain lyder sgu som noget af en donk, der sagtens kunne smide 13k på sådan en aften, og nu sidde og forsøge at grinde det hjem igen
....
;)
Villain 1 kunne stolt fremvise J9 i klør :)
P.S.
JEG HADER JUNGLES SINDSYGE RIVERCALLS!!!!!!!!!!!
@Snoogy: Hvad håber du at blive betalt af, når du lige skubber 4,1K i fjæset på Villain 2? (specielt når han nu har limped preflop).
Asger_b
Flushdraw med mulige overkort ;-)
Nok ikke rigtig noget, men kunne ikke lige se hvad jeg kan raise til uden at være comittede og vil så heller bare tage den ned med det samme, da potten er pæn stor :-(
hvordan ville du spille den ???
Snoogs
flat call virker så passivt, især når vi kikke på den range som villan kunne have her.
men ja call floppet og se hvad der sker
den linje blev vi enige i nok også var optimal, men det er 100 (95%) % at villan skyder turn igen. oG dynamikken ved bordet var crazy, og var ikke specialt glad for at bruge næsten 100BB på floppet for så bare at folde turn....
arrgggggggg jeg er en fisk
tror bare at man ikke skal spille overpar nårman sidder med 500 BB :-( næste gang folder jeg sku bare preflop og ender i en 1000 BB pot.......
Snoogs
@Snoogs
Når villain har callet så light på de senere streets som han gjorde i går, mener jeg også den bedste linie er at tage et kort af i position når i er så dybe. Skubbet bliver kun callet når du er crushed.
Men ja der blev spillet hurtigt, så pot-control var ikke skide nemt.
Skubbet bliver kun callet når du er crushed.
ja nok enig, tror nu stadigvæk at han godt kan finde på at kalde med flushdraw + overkorts
virker bare så weak agtigt bare at flat kalde, selvom det nok er den bedste linje.
problemet er jo at 89, 9T, 9J, 9A sagtens er i hans range, 2 hjerter, ( enda måske skum med de døde penge der er i potten ) måske endag TT, JJ og QQ som jeg ikke er sikker på at han ville reraise med OOP mod netop mig. Han har tidligere set mig folde JJ til et reraise AI, som var AK. og har faktisk kun vist godt hænder op, JJx2 og QQ samt vistnok AQs, med kun 1 undtagelse hvor jeg prøvet at tage en pot ned på et paired board med flushdraw som jeg er nød til at fold til et skub.
Og vil jo gerne straffe disse hænder hvis han har dem med et raise, men det commiter mig samtidig. uhmm måske et gay-raise kunne være acceptabelt her og folde til et skub ??????
Og hvad gør jeg hvis turn er blank (ikke hjerter) og villanden skyder igen ??
Fordelen ved kalder er vel at jeg kan tage et gratis kort på turn, for potkontrol, hvis jeg få lov, også kan kalde et river bet eller VB river
FUCK jeg er lost i denne hånd når den er så dyb
Snoogs
Hvad er pointen i at du har spar konge. Er jeg helt lost, eller hvordan :D ?
sorry, var en fejl, var hjerter konge, gav mig noget runner runner ;-)
Hallo, hvad går folk når der falder en blank på turn ???? og hvis der er en H
Selv om villain har været hyper-agg., vil jeg mene at det er "blind aggression" at lave et second barrell bluff OOP mod lige netop dig.** Især når du caller hans C/R på floppet. Så et større bet fra villain på turn vil jeg tillægge meget mere styrke.
Med det sagt tror jeg at jeg får skillingerne ind 9/10 gange hvis der danser en hjerter ind på turn..
Edit**: Ved nærmere eftertanke var det sgu nok noget han godt kunne finde på, hehe. :)