Well WCGrider nåede ikke sine 400 buyins på 50NL.
Det afholder selvfølgelig ikke Leatherass fra Stoxpoker på at tilbyde 1:1 på at han kan vinde 100k USD på 400NL over 31 dage, eller hvad der svarer til 250 buyins.
Han vil dog have action for samlet 250k USD for at han gider.
forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=233780
Nu har jeg ikke læst hele tråden endnu, så kender ikke de eksakte detaljer ligesom noget ovenfor kan have ændret sig i forhold til det jeg har læst.
Er dog ret sikker på hvor mine penge skulle sættes, omend der er et par betænkeligheder ved det.
100.000 $ på NL400 på 31 dage
Nu var det vidst kun NL25..
Den tror jeg sku ikke på han kan klare!
Ja jeg har også smidt popcorn i mikroovnen :)
Det håber jeg fandeme bliver til noget...han griber det nok også lidt mere fornuftigt an end stakkels dumme Doug :).
Altså, jeg vil gerne være med til at stake nogle chefer til at mandsopdække ham fyren i en måned.
Inden man dømmer ham ude, skal man lige tænke på at han har lavet 52.000 $ på 1 måned på NL200
og det var uden nogen bets på sidelinien til at motivere ham..
Jeg tror at hans største problem vil være at han får svært ved at finde nok action til at han kan nå det...
action er sgu ikke noget problem, han har allerede $200k + på 1:1 PLUS at highrolleren "thorladen" vil smide $200k.. men det er jo så mange penge at der helt sikkert vil være nogle der prøver at sabotere bettet.. han burde i hvert fald skifte nick imens..
Han har nu smidt et max ud på 20K$ pr. better og max 250 - 300K$ i alt..
Han vil dog kun deponere 75K$ fra starten af og derefter overføre evt. gevinster undervejs pga. han ikk vil sælge aktier m.m.
Der er ellers mulig action for ca. 750 - 1mio$ !
Deepstack borde med 200bb buy in vil være acceptabelt på full tilt.. Bettet vil først starte tidligst om 6 uger..
Jeg synes det lyder helt vildt. Han må skulle spille nærmest i døgndrift.
ved 3ptbb/100~24$ pr 100 hænder svarer det til 416.000 hænder. Ved 12 borde på et site der laver 100hænder i timen, er det 11 timer om dagen i 31 dage... det kan snildt klares :)
Jeg stikker gerne ud på at han klarer den. Mine eneste betænkeligheder er hvordan han undgår at komme til at sidde til bords med andre stor spillere der er på den anden side af bettet. Når det er sagt, så er der nok grænser for hvor man 2k regulars eller herover der gider spilde tid på 400NL for at sænke hans winrate lidt.
Han spiller normalt 10 borde af gangen, og 3PTBB/100 er vel nærmest det han kalder at være skidt kørende. Desuden er han gammel næsten PGA spiller. Han fik et hjerteslag da han som 20 årig bankede på til touren, og har ikke spillet seriøst siden. Han var ikke den med det største talent her, men som i poker var han villig til at knokle en vis legemsdel ud af bukserne, deraf nicket Leatherass.
Jeg bliver faktisk mere og mere sikker på at jeg er klar på et udstik på at han klarer den.
Som sasuke - Desuden tror jeg sagtens en ptbb/100 på 6-8 kan opretholdes over 150-200K hænder. Selvf med lidt positiv varians, men helt klart muligt.
rakeback er ikke inkluderet, det skal være ren profit..
Alm. regulars på 2/4 må gerne spille ham, men 5/10 og 10/20 spillere der har et udstik må ikke spille ham.. medmindre de er gået bust eller lign..
dvs. spillere der har udstik må ikke genere, stalle osv.. sker dette alligevel vil deres bet blive annuleret og leatherass scorer pengene..
@birdshake
hvis man er ude på at sabotere hans spil er det nok ikke svært at gætte nicket på en der spiller 12 bord på nl400 11 timer om dagen.
Nogen der tror på ham, der vil sætte penge på ham, til 1:1?
Vi finder selvf. en respekteret mellemmand.
Jeg er frisk på 2,5-5k kr imod.
@Jensen
Jeg tar imod. Hvor meget sætter du på ham?
@ iClickraiseU
Jeg har måske allerede fået placeret de 2k USD jeg vil have på det, omend det ikke er bekræftet endnu. Vender tilbage hvis det ikke sker. Skal også lige have læst de helt specifikke regler, men tror ikke umiddelbart at det ændrer noget for mig.
Ta'r gerne et buy in til en søndagstour(215) eller lign. på ham for liren hvis du mangler action IClick...
@Repsak@Crunchii
Deal :-)
Lad os aftale nærmere ang. betalling, et par dage før han går igang. Begyndte han ikke først om en måned?
lyder fint er dog i USA 10/7 - 4/8.. Men tjekker nettet engang imellem ellers kan det være der afklaring inden den 3/8..