♠Ja, du læste rigtigt i overskriften! 888poker har haft den store tegnebog op af lommen og tilbyder en 100.000 kroners gratis turnering for alle danske spillere, nye såvel som eksisterende, søndag den 3. september!
Held og lykke PokerNet'ere!
♠Ja, du læste rigtigt i overskriften! 888poker har haft den store tegnebog op af lommen og tilbyder en 100.000 kroners gratis turnering for alle danske spillere, nye såvel som eksisterende, søndag den 3. september!
Held og lykke PokerNet'ere!
Den linker bare til en side hvor jeg kan oprette mig som bruger? Er der en der ved hvad tid den spilles? Er på Mac så kan ikke kigge i softwaren
Taanlane skrev:Starter 20:30
De havde ikke engang sendt denne info til mig. Tak!
Ifølge dette banner på deres site, er man åbenbart ikke dansker, hvis man bor i Sønderjylland eller på Bornholm :-D
simon900 skrev:I aften????? Er det ikke først den 3-9-2017
Jo, det er det også stadigvæk iflg. 888's software. Må være en fejl 40 fra KrestenRT :D
KrestenRT skrev:
Yes, min fejl! Vi prøver igen på søndag!
Mener du ikke Torsdag :)
Held og lykke til alle som deltager... Husk den starter i aften 20:30 :-)
er jeg den eneste der ikke kan downloade 888 klienten?
@ KrestenRT
kan ikke downloade klienten fra deres hjemmeside, sker intet når jeg trykker på linket
Kan ikke finde turneringen via mobil klienten. Kan man kun tilmelde sig på computeren?
Edit: Nvm, havde forkert filter på :)
Luuuund skrev:Kan ikke finde turneringen via mobil klienten. Kan man kun tilmelde sig på computeren?
Edit: Nvm, havde forkert filter på :)
Kan ikke finde den på computeren, nogen der kan hjælpe? Evt. Turnerings id?
lassej skrev:Kan ikke finde den på computeren, nogen der kan hjælpe? Evt. Turnerings id?
jeg døjede også med at finde den.
du kan gå ned i søge funktionen og skrive "freeroll" så er den der :)
Andre, der ikke kan få lov at logge på med NEM ID ?
Forkert adgangskode ? ... Øhh, nej.
Genialt...
Jeg har lukket klienten ned et par gange, og den starter så med at bruge 5 min på at opdatere.
Efter 3. opdatering har jeg netop kunnet logge på.
Så prøv at lukke ned og åbne igen.
hvor lang latereg er der
Hmmm....hvorfor glemte jeg denne? ?...men ok...sitout er måske en meget god strategi? 😂
His Dude skrev:Hmmm....hvorfor glemte jeg denne? ?...men ok...sitout er måske en meget god strategi?
Haha, well done! Tillykke med gevinsten!