Sikke en turnering
1.000.000 Euro rebuy
De-rail:
Wtf ville lige tjekke om buy-in var $1.111.111 eller $1.000.000 på den Big One for One Drop der var hvor Antonio Asfandiari vandt (for at se om den her € er dyrere eller ca. det samme).
Og ser så, at det var i fkin 2012... Troede det var sidste år eller 2014, føler mig gammel haha :D
Men så igen, synes heller ikke det var så lang tid siden, at Tom Dwan gik bust til Isildur1...
Kunne være interesseant hvis Thomas Kremser afholdt turneringen, og se hvor mange rebuy's der var.....
msm89dk skrev:De-rail:
Wtf ville lige tjekke om buy-in var $1.111.111 eller $1.000.000 på den Big One for One Drop der var hvor Antonio Asfandiari vandt (for at se om den her € er dyrere eller ca. det samme).
Og ser så, at det var i fkin 2012... Troede det var sidste år eller 2014, føler mig gammel haha :D
Men så igen, synes heller ikke det var så lang tid siden, at Tom Dwan gik bust til Isildur1...
Jeps det var i 2012. Og Colman vandt i 2014 foran Negreanu. I øvrigt bliver den der 1mio euro turnering uden pro'er, så jeg skal lige tjekke bankkontoen, om jeg har råd.
Nå, det har jeg så desværre ikke endnu, men kan stadig nå at vinde 300+ mio i eurojackpot
Det kostede lige Fedor 20m euro at proer ikke må være med