Hvem er med i aften ud over mig? (Det er titan, noble - poker etc.)
100.000.000$ i aften hvem er m
Hehe, nu var de 100mille kun til en royal ♠ på final table, mener guaranteed prize pool var 500k$
det var da en utrolig kedeligt. der spildte jeg lige 15 min på at finde ud af det bare er en freeroll kvalifier. 100 mil er først 17 september
Jeg tror at det er en 500$ tourney i dag... når der er 10 tilbage stoppes spillet og FT spilles så den 17 sep....... Ret mig hvis jeg er helt galt på den.
Man skal kvalificere sig til den. Spillede rakede hænder OG så vinde en freeroll-satellit. Så glem det, det er for sent.
Eksplicit
lol og lol :D
altså, det er en som eksplicit siger det vindere af fr33r0lls der spiller med 500.000GP (svarer med 1700 deltagere til en 230$-mand) Det der så er i det er at de sidste 10 - altså FT, kommer ud på en "unknown island" og spiller FT, hvor der er nogen syge bonusser for syge hænder (4xA, 4xK osv.) og en 100mio-mand til ham der kan lave den helt vilde Maverick hånd. Der er 1mio-mand til ham der bare laver den i en random kedelig farve.
Det jeg bare gerne vil vide er, om der er andre vildninge end mig med?
Jeg var med... Røg ud som nummer ca. 420, tror jeg... Øv øv. Er i stadig kørende?
jeg røg ud som nr 18 og fik 2200$.
Røg ud med k-9s til 8-10o hvor han rammer 8 på turn )-:
Er det ikke noget med, at hvis én på finalebordet får en royal flush i spar, så udbetales der 100.000.000 $?? Hvis det er tilfældet, kan det så ikke betale sig for finalebordsspillerne at lave en forhåndsaftale, der siger, at alle hænder, der ikke indeholder to af de brugbare kort skal muckes? Det burde jo ske en enkelt gang i løbet af 2,6 millioner hænder. Hvis hver hånd tager ca. 1,5 minutter at spille, så vil det tage dem små 39 uger ((2600000/10 x 1,5)/60/24/7))uden søvn at ramme den. Smid lidt søvn og forplejning ind i regnestykket, så er vi oppe på lidt over et år.
Hvis jeg ellers har regnet rigtigt, så vil det give en timeløn - inkl. de timer der går til mad og hvile - på 1.141,5 dollars eller godt 6,5K danske kroner....jeg tror da jeg ville overveje det.
Det skal være indenfor de første 200 hænder. Desuden ville blinds vel på et tidspunkt blive så høje, at de automatisk ryger all-in. Ellers dejligt tidsfordriv, du har haft dig der!