Jeps... max 20.000 spillere, så det bliver godt nok et bøvl at kæmpe sig til toppen uden held sparet op fra de sidste seks måneder... Der er der sikkert nogen der kan være med;)
Men ja, til alle ikke-prima-hadere kan jeg sige der er signup på samtlige primasteder...
10.000$ freeroll 2. dec kl 19
Hvis de rammer 20.000 bør der sgu være $10.000 til alle på finale bordet!
Hvor er det lige vi snakker om?
Prima
Sygt, gad vide om serverne overhovedet kan klare så store turneringer.
er det 100% freeroll eller kræver det man har lavet deposit før - eller andet?
100 % freeroll :)
Hmmmm 6 free-roll turneringer á 10K, så har de lige spredt Erlands penge, eller hvad er situationen nu i den sag.....
De er sgu sympatiske mennesker, sjovt at jeg sendte dem en mail for at forsvare Erland, så blev min konto spærret.... flot.
I aften kl 19 tager jeg hul på Empire Tour, så i får det lidt lettere...GL til alle pokernettere!
Jeg regner med at det bliver 10 min levels, m 2$ buyin. Vi får at se hvor langt jeg når. Ryger nok ud inden ladbrokes poker million mania starter...
Jeg er en rigtig freeroll hunter:D
Oppe på omkring 14000 spillere nu. Wow... At jeg gider...
thaeh vis man når final table kommer jeg vel for sent på arbejde kl. 8 i morgen tidlig
jeg har selv spillet en af disse free turneringer, og når der står beta ud fra tager det ca. 15-20 sek inden den næste hånd begynder, så jeg siger bare held og lykke, den tager ok 10 timer at spille.
stryhn
Jeg satser på at alle andre bliver disconnected og jeg sidder tilbage som #1;)
Kun 18730 tilmeldte... hvor svært kan det være :-)
Blev 367/7783 eller sådan noget i 1k$ freeroll... så er der lige 10 minutter til 10k$ ..skal da lige prøve
19585 tilmeldte og 2 min to go:) Skal nok blive sjovt at se om deres servere kan følge med. Dem der siger at poker handler om held må da være skøre;)
Edit:
19623 blev sluttallet og efter første hånd er jeg nr 3623:)
Det tager godt nok lang tid mellem hver hånd.... efter 1 hånd gik jeg bare all in med 9Jo for det gad jeg godt nok ikke vente på..... ham det sagde at der "kun" går 10 sek. mellem hver hånd tager fejl på mit bord gik der mindst 25 sek.
Og da jeg gik all in... kunne Prima poker kunne ikke engang følge med... så intet flop -turn eller river... der kommer bare fem kort... troede min computer var gået kold, men det viste sig bare det bar Prima... også spurgte jeg - hvordan det kunne være det gik så langsomt.. og en svarede... Sådan plejere det at være :-/
Skod sted....
Men til dem der kommer til finale bordet.. - respekt for den tålmodighed....
looooool så er den allerede gået ned.... første hånd....til grin!!!
he he nu blev den cancelled
LOOOL
så kan de lade vær med at holde sådan en stor turnering... det siger vel også lidt sig selv... uden og være computernørd/klog... kan man vel regne ud at det kan deres server ikke holde til.....
eller det kan den måske også... de gider nok bare ikke holde den alligevel... :-)
LOL!!
Serveren kunne netop ikke følge med så de har aflyst den. "Two additional 5K freerolls will be available in the lobby shortly":D
Additional = One more or an added....
Hmm... Burde de så ikke lade den 10K køre?;)
hold da kæft hvor latterligt
al respekt ffor at man holder en 10 k freeroll - det giver da en del reklame - mon ikke der er nogle der har signet op på grund af dette latterlige tiltag
Ja de er sq dygtige - men det er godt det samme for mig :) røg ud på anden hånd
men check prizes 10k i begge to nu
Mærkeligt... selvom de skriver at det er en 5000$ freeroll er der 5000$ til nr. 1 og 3000$ til 2 og 2000$ til nr. 3..
Meget mærligt.... :-/
Lortet virker jo. Alene de skide 1k freerolls de holder hver dag trækker mennesker til. Og det er lige ved de kan trække dem hjem på rebuys, hvor latterligt det end lyder...
hvor er den freeroll?
Var det en invite til dem der var tilbage oder was? For jeg var lige røget ud
ligger lie nu nr. 4 med stack på 38 kilo :D
Har ramt set på alle par og fået esser 2 gange på tre hænder!
nå, ude som nr. 300 med........ da da da da...... par es mod es 3..... flope 33 K....
Farvel og tak....til grin med den blind struktur!
@Nino1981
"til grin med den blind sruktur"
Forklar ??
Tjaaa, når blinds bliver dobbelt så store for hver level, er det sq lidt svært at spille poker.
Så skal man jo øge sin stack med 100% pr level for at være med.