10.000$ freeroll kl.18,30 idag

#1| 0

Der er en 10.000$ freeroll på expekt idag kl 18,30...
Dog er der ubegrænset rebuy den første time på 2$ og en add-on i slutningen af den første time på 2$...

Nogen som skal være med derinde i aften?

26-10-2004 14:51 #2| 0

Expekt er en del af Prima Poker. Så er alt sagt i den sag.
26-10-2004 14:55 #3| 0
OP

nå ja, det er sgu da rigtigt... havde jeg lige helt glemt... Så du har ret, så er alt hvis sagt i den sag... Kunne være man skulle se en film istedet for så!!!

26-10-2004 15:00 #4| 0

Spørgsmål fra en fisk!

Dog er der ubegrænset rebuy den første time på 2$ og en add-on i slutningen af den første time på 2$...

kan du ikke forklare ubegrænset rebuy den første time på 2$ og en add-on i slutningen af den første time på 2$...

bare så jeg bedre kan forstå din tekst?

26-10-2004 15:10 #5| 0

rebuy er at du køber nye chips efter du rammer 0, add-on er at du kan købe chips selv om du allerede har, jeg mener det er sådan det er, men jeg kan tage fejl.

26-10-2004 16:20 #6| 0

Jeg ser ikke det store problem med at spille den freeroll i aften! jeg er 100% bag pokergirl1 og hans lady! har selv taget min penge ud fra expekt, men der kan vel ikke ske det store ved at prøve på at få lidt flere af deres penge, nu når det er gratis!

mvh Martin Elsborg

26-10-2004 16:28 #7| 0

@Malaelan

1. En freeroll turnering med rebuy er reelt set ikke en freeroll. Jeg har ihvertfald oplevet en freeroll på Netpoker24, hvor man fik så lidt startchips, blinds steg så hurtigt, og man fik så mange chips ved rebuy, at det var helt til grin.

2. Hvis en boykot skal have nogen effekt, mener jeg man skal holde sig helt væk fra stedet. Og du får jo alligevel ikke dine penge, hvis du vinder. Så kan du ligeså godt spille playmoney et andet sted.

26-10-2004 16:32 #8| 0

Okay fair nok! jeg springer den over...... :)

26-10-2004 16:43 #9| 0

Min første tanke var lig malaelans, men ved nærmere eftertanke, er det så ikke lidt dobbeltmoralsk? Vi tager alle vores penge ud fra sitet, vi vil ikke have noget at gøre med dem, der bliver opfordret til totaly boykot af Prima netværket... Men vi vil dog stadig gerne spille med i deres gratis turneringer. Jeg kan bare lige forestille mig Prima skrive det som svar på online artikler omkring dem osv.

26-10-2004 16:55 #10| 0

Jeg vil lige høre _ :
Hva for nogle pokersteder er "under" Prima Poker ?

26-10-2004 17:08 #11| 0

@ Gene..

Og du får jo alligevel ikke dine penge, hvis du vinder. Så kan du ligeså godt spille playmoney et andet sted.

Hvorfor skulle han ikke få sine penge ud, hvis han vandt noget på den ?

26-10-2004 17:13 #12| 0

Det kan da ikke være bad money når de kommer fra expekt, eller måske netop derfor????

26-10-2004 18:03 #13| 0

Ma5e: www.primapoker.com

26-10-2004 18:36 #14| 0

@Guti
Fordi Prima Poker er nogle svindlere, som fryser din konto, hvis du vinder for meget.

26-10-2004 18:58 #15| 0

@ Gene

Det er sikkert og ganske vist, at det er noget forfærdeligt noget som Erland er udefor i øjeblikket, men måske man ikke skal generalisere det for meget..
Det er nok ikke alle som får fastfrosset deres kontoer derinde...

26-10-2004 19:48 #16| 0

$500 freeroll på ladies i aften, start kl. 20.30 tror jeg.

26-10-2004 20:33 #17| 0

Jeg spiller ikke selv på Expekt. Men man bør som Guti skriver ikke begynde og generalisere, de mener jo de har haft en god grund til at gøre som de gør. At vi andre så måske syntes det er noget møg, og at de ikke svare umiddelbart på henvendelser det er en anden sag.

ps. tror heller ikke de låser en konto bare fordi den har 2-3k stående, 60k er en lidt anden størrelse :o)

Borsk

26-10-2004 20:41 #18| 0

Guti + Borsk

Sikke noget pis at høre på !!!!!!!!!!!

Ikke generalisere mener i...........
Det kan godt være Expekt har gode hensigter (som jeg også selv tror), men de benytter nu engang Prima netværket som står bag denne sag. Og derfor skal de selvfølgelig også boykottes !!!!!!!

Vi må stå sammen om dette, da vi alle har fælles interesse i det.

Og Borsk !!.........Drop det omkring beløbet på kontoen. Det er fuldstændig lige gyldigt om der står 1$ eller 60.000$. Det er en princip sag !!.......

26-10-2004 23:38 #19| 0

fccopenhagen

Stå sammen kan man jo gøre på mange måder, en er at tage pengene ud, en anden er at forsøge at kommunikere dem til fornuft, en tredie er at melde sig helt ud af prima samfundet.

Jeg ville mene at man sagtens kunne deltage i deres rigtige freerollere, tjene kassen, og trække pengene ud efterfølgende, uden at være gået på kompromis med sin egen meningsdannelse i Mortens tragiske sag.

Forskellige mennesker - forskellige meninger.

26-10-2004 23:48 #20| 0

Hvis man har sendt standardbrevet ud til sitesene, har jeg meget svært ved at se, hvordan man kan bevare sin troværdighed, når man efterfølgende spiller på et Prima-sted.

Og det er simpelthen fordi, der står i brevet, at man ikke spiller på et Prima-sted, medmindre sagen løses.

27-10-2004 01:06 #21| 0

Nu har jeg ikke sendt brevet af den simple årsag, at jeg ikke har konto hos Prima overhovedet (af tekniske årsager)
Men korrekt - har man sagt a bør man også sige b.

27-10-2004 01:20 #22| 0

Vil bare sige at jeg bestemt ikke går ind for den boykot. Erlands problem lyder meget mystisk generelt og der er mange faktorer der næsten får de til at lyde som fusk generelt. Derfor vælger jeg at lade være med at tage stilling til den sag og spiller på expekt som jeg altid har gjort. De har kanon support, et væld af fisk på low limits man bare skal rippe. Nu har jeg takket være primapokers eget, og ikke expekts 10K freeroll, vundet 135$ ved at tage en 2. plads mod de 6107 spillere der også tænkte de ville prøve at få fingrene i nogen af de gratis penge de fik kastet i nakken. Nu hvor jeg bestemt aldrig har haft problemer med hverken expekt eller prima ser jeg ingen grund til det. At han får fryst de 60k inde i et par måneder er da klart når det har været stjålne penge. En helt anden mulighed kan være han er rendt ind midt i et spil hvor nogen var ved at få nogle penge til at skifte hænder og så har ramt nogle af de hænder pengene skulle overføres i. Jeg siger bestemt ikke mere om den sag før jeg har set en god del hand history(der jo nok heller ikke er til at få fat i med mindre Erland får dem udleveret af prima/cooks). vores allesammens pokergirl er enten en svindler eller er havnet i en meget uheldig situation.

Jeg er glad for penge og næsten lige så glad for poker og expekt føler jeg mig bedst hjemme hos så der bliver jeg.

27-10-2004 16:23 #23| 0

@Fccopenhagen ..

Selv noget pis med dig.. !!!!!

Jeg har en god bekendt som i sidste månede fik 30000 Dkr. ud derfra, og har en anden god ven som netop har vundet over 40000 Dkr. derinde.

Så for nogen er det altså til at få penge ud derfra.

Og hvis du læser ordenteligt efter, så opfordrede jeg ikke til at spille derinde, men påpegede blot at man nok ikke skulle generalisere mht. om det er alt og alle som ikke få deres penge ud.

Boykotten er jeg skam 1200 % enig i.

Mvh

Glen

27-10-2004 18:35 #24| 0

Cowzkull:

Nu syntes jeg generalt ikke denne diskution skal flyttes herind, men jeg forstår ikke hvordan du kan sige at Prima ikke er den onde i denne sag. Jeg har ikke lige læst de seneste breve, men at han for det første skal vente (mindst) 2 måneder på at få adgang til SINE penge, og vi snakker her om 350.000dkk, og for det andet slet ikke kan få kontakt til dem der har valgt at at tage denne beslutning, og skal sidde og få ubrugelig info fra en mellemmand, det syntes jeg personligt er ubehøvlet opførsel fra Prima Pokers ledelse... Men som sagt, lad os lade denne sag ligge i dens egen tråd.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar