Jeg har fået tilbudt et propbet af en af mine venner...
Jeg skal spise 15 blødkogte æg på 1t, 30min, og må IKKE kaste op i 5 timer efter jeg har spist dem.
Bettet er på 10.000$, jeg er ikke ret stor og træner ikke for tiden derfor har jeg en MEGET lille appetit. Alla jeg kan spise 3/4 pizza så er jeg PROPPET!! Og behøver først noget at spise om LAAAANG TID!
Kan det lade sig gøre? Skal lige siges at jeg godt kan lide blødkogte æg og at max jeg nogensinde har spist er 4, og der syntes jeg det var ret vammelt.
10.000$ prop bet
Jeg tror du vil tabe det bet. Æg er max klamme hvis man får for mange.
Men:
"Alla jeg kan spise 3/4 pizza så er jeg PROPPET!!"
What?! Er du en tøs?
Det virker overhoved ikke umuligt, men måske ved han noget du ikke ved...?
Ok hvad er odds for at du får salmonella?
Kunne være man ville smide et bet efter at du får det???
Men er vel nemmere for dig at spise blødkogte i de mængder end hårdkogte eller??
pokkers77
www.pokerliv.dk
betalt .... sagde fru Toesinger instant ..... bare 5 virker er det ok
lol 3/4 pizza, vi andre bliver kan også godt ske man bliver mæt en gang i mellem, men man spiser sgu op.... ITS CALLED BEING A MAN ;)
GAY
Check hvor lang tid det tager at spise f.eks 2 æg inden du beslutter dig, de skal vel pilles osv. og spises med teske ikke??....
Er de kølige når du skal begynde???
Ikke aftalt hvordan de skal spises, og ja regner med at pille dem :P
Og nej de er varme.
@T
"bare 5 virker er det ok"
FFS, prøv dog at æde 9 i morgen. Kan du det, så accepterer du naturligvis dit bet. Hvor svært kan det være?
lol enig med analpirat, hvor svært kan det være lige at prøve det af først...
manden kan vel ikke koge æg...
Hvis du ikke kan spise en fucking pizza, er det ca. ligeså meget -EV som at calle et UTG push med 32o i 1. level (ja, avg stack :D).
check Jackass de havde et afsnit omkring samme. Der kan du se hvor mange de spiser inden de kaster op.
15 blødkogte æg..... angleshot .... sig at du selv vil bestemme hvordan de skal være tilbrede, også drikker du dem rå, insta victory.............
det andet er håbløst, med mindre du træner meget inden.....
Snoogs
KP, jeg ville ikke gøre dette. Det er ikke let, og jeg tror du brækker dig.
Jeg har en kammerat, der drak 12 på under et minut.
Så det kan helt sikkert lade sig gøre.
Men øv dig inden, og spis noget brød, til at lægge bunden. Det vil gøre, at du har nemmere ved at holde det inde. Og gerne brød bagefter også.
15 æg fylder ikke så meget i maven, at det i sig selv er et problem. Jeg spiser selv ofte 8 æg i træk. Dog hårdkogt.
Nice bet :-D
Hvis det her bliver til noget, vil jeg da opfordre til at ligge det på youtube.
Tror i han er dum nok til at sige:
Ja ok du får 3 uger til at bestemmer dig??
Men dette er lidt en reverse da jeg allerede har taget bettet og udført det, eller så godt jeg nu kunne :D Kunne bare godt tænke mig at høre feedback fra folk om de tror / troede det var muligt?
Vildt! 50.000 kr bet på nogle blødtkogte æg!! :P
det lyder meget muligt, hvilket vel også var derfor du tog bettet...
glæder mig at høre hvordan det gik
De blev alle indtaget blødkogte ved morgenmadsbuffén...
Bettet blev taget ret hurtigt så havde ingen tid til at lave strategi eller forbedre mig.
Efter jeg havde taget de første 12 tog jeg de sidste 3 med på værelset da jeg følte de begyndte at blive lidt klamme...
Da det 13'ende æg kom ned, kom det op + de 12 andre + en masse blod..
Nå, æv.. Træls det ikke gik, fordi hvad ville være mere sweet end at hapse Kongsgaards skillinger? :D
Til min ærgelse fik han 90% af hele dysten på video, det eneste + er at det er på min mobil og gemt i en meget hemmelig mappe :)
Jeg havde intet at tabe da vi begge mente det var et ret sygt bet, dog var han ved at fortryde det gevaldigt da de 10 hurtigt gik ned....
Hvis du ser en lille mørk prik i ægget så er det hanen, som har været på spil........
MAX BRØLER DER KP.
Næste gang tager du 5 æg kl 0.00
4 æg kl 0.30
3 æg kl 1.00
2 æg kl 1.15
og det sidste kl 1.29
Piece of cake..
Jeg tog engang et bet på at drikke 3 liter cacao på 30 minutter
De 2 liter røg ned med det samme, en halv liter 20 minutter efter, og så resten i små zip. kein problem.
Eneste spor var en ganske lind tarm dagen efter..
15 eggs skal skylles ned any day, med mindre det er strudseæg. Ffs Alex, de fylder jo max lidt. Men ok hvis du ikke kan calle et ai fra en standard pizza, ville jeg nok også overveje at folde her.
Nice weird bet anyways:-)
Mvh.
Wagn666
His Dude>> Jeg kan fortælle dig, at kold cocio smager stort set uændret og er lige koldt på vej ned og på vej op, når man har gang i sådan et væddemål. :-S
Nu kan jeg sku ikke lade værre...
Sidder en lørdag morgen og grinder da denne MSN samtale kommer... (gøg og gokke var på dette tidspunkt i London)
- Kongs siger:
Hey
- Kongs siger:
KP har lige ædt 12 æg
- Kongs siger:
bettet var han skulle spise 15 uden at kaste op inden vi kom til Paris for at vinde 10k $
RTL siger:
loooooooooooooooool æggaments
- Kongs siger:
han kaster blod op lige pt
- Kongs siger:
omfg
RTL siger:
fy for satan!
RTL siger:
men, meget grinern nok
RTL siger:
gøt sku min morgen yderst sjov haha, fkn fedt, how the fuck kom i på den ide?
RTL siger:
gør
- Kongs siger:
Aner det faktisk ikke
- Kongs siger:
Men fik forhandlet lidt om betingelserne
- Kongs siger:
heldigvis gik vi op på værelset med de sidste 3 æg
- Kongs siger:
så han ikke skulle sidde nede ved buffeten og knække sig
- Kongs siger:
=)
RTL siger:
haha
RTL siger:
det er så lamt og fucking fedt, kaster op af grin
RTL siger:
fkn donks
- Kongs siger:
det ville have været endnu sjovere hvis han lige akkurat havde klemt de 15 æg ned
- Kongs siger:
For så skulle vi hurtigt afsted på en 3 timers tur med lyntog til Paris
- Kongs siger:
Hvor han heller ikke måtte kaste op
- Kongs siger:
Men tror vi udskyder den togtur et par timer
RTL siger:
:)
RTL siger:
arrrh, er det ikke bare afsti afsted med en ørlende KP i et tog?
RTL siger:
men, fkn fed lir du må lige hilse og sige til ham, at hvis det hjælper så har den historie ihvertfald reddet min dag
- KP siger:
fuck dig
RTL siger:
:)
RTL siger:
glæder du dig til at komme til paris kp?
- KP siger:
Losser dig i løgene
RTL siger:
totally kpaments
Det giver minder om barndomen... De der var på røven var villige til at æde en flue for 5 kr
Til alle der siger det er dårligt KP ikke kan æde de æg: I aner INTET om dynamikken ved ægspisning og den lvl tænkning, der ligger bag. Sådan en gang low ægge-rollers!
@Analpirat...... "forsegl enden" smæk 10k på bordet og jeg skal æde de æggebamser der.. så kan du sidde der og lvlle over den dynamik der fuldstændig er gået over dit hoved, når jeg kværner dem ned.
mvh finexp ;)
OMG at ingen har nævnt Paul Newman i Cool Hand Luke - der napper han sgu lige fitty på en time (hårdkogte) - ikke så meget pjat med blod og den slags! Fantastisk film i øvrigt :)
"Fantastisk film i øvrigt"
Hep!
---
www.raybandk.blogspot.com