Hvor mange herinde kan uden at få dårlig samvittighed sige at de laver mindst 10.000 kr HVER måned..?
Kunne godt tænke mig at vide hvem der ud over Nietzsche vil stå frem og sige det går sku meget godt (på godt jysk)
10.000kr + om mdr ?
Nu spiller jeg godtnok mest på play money bordene. Hvis jeg tog mig lidt sammen tror jeg da godt at jeg kunne lave 10.000 playmoney hver måned ;-)
oki Gene hva laver du (et slag på taskn) i gennemsnit på play money bordene ? :-)
Hej Marokko12
Dette er lidt af et tabu emne, så du skal nok ikke forvente nogle svar.
Man ved aldrig hvem som kigger med herinde.
Mvh
Theis
heller ikke jeg
jeg ved ikke hvor du har fået dine info fra marokko, men jeg har altså underskud hver måned....men jeg klager ikke ;)
Jeg vil godt have lov til at klage.... jeg spiller kun for hyggen"s skyld :-)
man kan ikke tjene på poker....raken snupper det hele !!!
oki vidste godt det var lidt tabu, men tror nu også den "hvem kigger herinde" - stemning er lidt overdrevet..
Men jeg har fået svar på mit ? alligevel.. troede der var nogen herinde der lavede gode lommepenge - men ved nu at alle taber .. :-)
hehehe
Tror jeg laver en SU (4.000) ved siden af min SU, sådan plus/minus en SU. Det er sq meget godt på SU, men den er osse for lav den SU.
Heldigvis er den ekstra SU eller to skattefri indtil videre... ;o)
Hvorfor er det i øvrigt tabu? Nå, dét er vel osse tabu... :)
De der fintfølende fornemmelser har jeg aldrig rigtig haft check på, i hvert fald ikke i følge min kærste.
D